Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fantáziából valóság...avagy egyszer élunk

Vajon mi a jobb? Éveken keresztul fantáziálni valamirol és azon tépelodni, be merd-e vallani a párodnak, mit szeretnél. Vagy igenis kapjuk már ossze magunkat és élvezzuk az életet.
Fura egy dolog a szexualitás. Valahol olvastam egyszer, hogy a lelke mélyén minden no biszexuális, csak magának sem meri bevallani. Én mióta az eszemet tudom fantáziáltam arról milyen lehet egy lánnyal szeretkezni. Férjemnek Ronaldnak csak a házasságunk 4. évében mertem beszélne errol a dologról és akkor jottem rá, hogy bizony neki is nagyon tetszik ha két no kényezteti egymást. Még annyit el kell mondanom, hogy nekem a férjem a mindenem, szóval nagyon imádjuk egymást és a szex is szerencsére fantasztikus vele...mindent megkapok, amit szeretnék és én is éppúgy nyitott vagyok az o otleteire. Hónapok teltek el úgy, hogy egyutt fantáziáltunk, mit is tudnék én kezdeni egy novel. Legtobbszor elég volt pár mondat és fergeteges szeretkezés kerekedett, amit ez a fantáziálás csak még fokozott. Aztán eggyik alkalommal a férjem felvetette, mi lenne ha keresnénk egy lányt, aki csatlakozna hozzánk. Keresgélni is kezdtunk a neten...sikertelenul. Aztán minél tobbet gondolkodtam ezen a dolgon, végul arra jutottam, hogy inkább párt keressunk, mitn szóló lányt. Egyrészt mert konnyebb párt találni, másrészt mert úgy gondoltam mindkettonknek legyen egy kis ujdonság, egy kis izgalom.
Azt hiszem szerencsésnek mondhatjuk magunkat, mert szinte pár nap alatt osszeismerkedtunk egy fantasztikus házaspárral. Sokat beszélgettunk, irogattunk és egyre jobban megtetszettek. Mivel a biológia kozbeszólt eloszro Vikinél, aztán nálam, de nagyon szerettunk volna már személyesen is találkozni, ezért eggyik délutánra randit beszéltunk meg. Istenien éreztuk magunkat, persze a fo téma a szex volt, kibeszélgettuk magunkat, ki mit szeret, mire indul be...szóval mindet átbeszéltunk és már az elejétol éreztem a szexuális feszultséget az asztalnál. Másik hét végén végre sikerult osszehozni azt amire mindannyian vártunk. Nekem még az is nagyon tetszett, hogy idosebbek. Viki 35 a férje Tomi pedig 39. Valamiért nekem nagyon bejonnek az idosebb pasik, páromnak pedig a nála idosebb nok. Mikor már úton voltunk hozzájuk, akkor jottem rá igazából, mire is készulunk. Hogy ma éjjel valóra válthatjuk mindazt amirol eddig már annyit fantáziáltunk. Eleinte csak beszélgettunk, nevetgéltunk...próbáltunk feloldódni. Aztán kimentem a mosdóba, mert éreztem hogy ég az arcom. Gondoltam lehutom magam egy kicsit. Mikor megfordultam észrevettem, hogy Viki ott áll mogottem és az arcomat furkészi. Lehet szegény attól félt nem érzem jól magam. Biztosítottam róla, hogy csak melegem volt, kicsit felfrissítettem magam. De valamiért eggyikunk sem mozdult. Aztán mintha megállt volna az ido, Viki kozelebb lépett, átkarolt és finoman megcsókolt. Szédulni kezdtem és nem tiltakoztam, hiszen az elso találkozás óta erre vágytam. Eloszor csak finoman játszadoztunk egymás ajkával, nyelvével, aztán a csók egyre jobban elmélyult és egyre szenvedélyesebb lett. Úgy éreztem, még a hajam tove is bizsereg és azt kivántam sose legyen vége. Kozben finom kis keze lassan elindult. Eloszor a nyakamat és a hátamat simogatta, majd ruhán keresztul megérintette a mellemet. Kozben szorosan tartott én meg már azt se tudtam hol vagyok. Tobbre vágytam. Sokkal, sokkal tobbre.
Csókolgatni kezdte a nyakamat, ami a legérzékenyebb testrészem. Már ettol majdnem elélveztem ott helyben, de próbáltam visszafogni magam. Kozben már az én kezem is a testén járt. Eloszor a nyakát majd a fenekét simítottam végig, aztán tétován megálltam a melleinél. Sóhajai tudatták velem, hogy jó helyen járok és ettol megbátorodtam. Benyúltam a felsojébe, aztán a melltartojába és végre a kezemben éreztem azokat a csodás formás melleket, amiket már az elso találkozáskor se rejtett el elolunk. Kozben már az o ujjai is a melleimet becézték és pár perc alatt lekerult rólunk a felso és a melltartó. Simogattuk és csókolgattunk egymás melleit, nyakát és hosszan csókolóztunk. Aztán észrevettuk, hogy a párjaink az ajtóból figyelnek bennunket. Annyira belemerultunk a játékba, hogy azt se tudtuk mióta állnak ott, de hogy tetszik nekik az szemmel látható volt. Viki megfogta a kezem és maga után húzott. Bementunk a hálószobába, férjeink szinte transzba esve jottek utánunk. Akkor már nagyon fel voltam tuzelve és kézbe akartam venni az irányítást. Olyan oromet akartam okozni Vikinek, amit soha nem felejt el. Heves csóklózás kozepette ledontottem az ágyra és folé kerultem. Vadul, szenvedélyesen de ugyanakkor gyengéden és játékosan csókoltam végig a felso testét...az arcát, a nyakát a melleit...majd haladtam egyre lejjebb. Mikor már a nadrágját gomboltam, megint kicsit elbizonytalanodtam, de tudtam innen nincs visszaút. Nameg átufott az agyamon, hogy mindig is erre vágytam. Viki arcát néztem és rájottem, hogy ennek a fantaszikus nonek nem okozhatok csalódást...és nem is akarok. Hisz annyira kívánom az érintését és hogy lássam élvezi amit teszek vele, hogy abban a pillanatban minden kételyem elszállt. Egy határozott modulattal levettem a nadrágját és megint folé kerultem. Kezem eloszor a combját simogatta, majd végigcirógattam a belso combját, mikozben az ajkát végig fogva tartottam. Mikor az ujjaim a bugyi vékony anyagján keresztul megérintették, hosszú hangos sóhajjal jutalmazott. Ez még jobban feltuzelt és felbátorított. Lassan, finoman becsúsztattam a kezem a bugyijába és végre megérintettem. Forró volt és nedves, szinte hívogatta az ujjaimat. Elengedtem az ajkát és ahogy haladtam egyre lejjebb csókolotam, ahol csak értem. Akkor már hangosan nyogdécselt és kérte ne hagyjam abba. Egy pillanatra hátra pillantottam és láttam a férjeink szemében a tuzet, a vágyat...és az izgalmat, hogy most mi kovetkezik. Nagyon lassan csókolgattam eloszor Viki szeméremdombját a bugyin keresztul, majd azt is levettem és félredobtam. Kicsit szétnyitottam a combjait és már nemcsak éreztem, már láttam is azt amirol annyit álmodoztam. Formás, borotvált puncija volt, nagyon szép bore...egyszeruen tokéletes. Csókolgattam a szeméremdombját, majd lassan megérintettem a nyelvemmel a csiklóját. Hangosan felnyogott és beletúrt a hajamba. Eloszor csak lassan, finoman koroztem a csiklójám, majd ahogy gyorsult a légzése, úgy nyalogattam egyre erosebben és határozottan. Kozben eggyik ujjamat finoman becsúsztattam a huvelyébe és próbáltam megkeresni a G pontját. Mikor megtaláltam határozott mozdulatokkal ingerelni kezdtem. Ez a két finom ingerlés eggyuttesen megtette hatását...nem tartott soká és Viki testén átduborgott egy hatalmas orgazmus. Teste ívben megfeszult és alig kapott levegot.
folyt.kov.
Hasonló történetek
29958
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
15822
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: