Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Xavierr_00: Szia, egyenlőre még nem adták...
2024-10-13 14:15
Gayadam: Szia , mikor kerül ki a folyta...
2024-10-13 08:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fantázia 2

Az egyik kirándulásunk alkalmával egy kastély mellett robbant le az autónk. Este 8-at mutatott az óra és arra gondoltam, mennyit kell vajon gyalogolni a szervizig? A barátnőm ekkor egy mentő ötletet súgott a fülembe, mint egy múzsa. Arra gondolt, miért nem kopogtatunk be a kastélyba? Ahogy elnéztem a helyet nem igazán tűnt lakottnak. Sőt nagyon lepusztult állapotban volt,
- Tán nem is laknak bent - szóltam kedvesemhez
- Azért egy próbát megér, nem? Így kézen fogva egymást, sétáltunk a ház felé. Séta közben átöleltem a tündéri leányt, s a kezem automatikusan elindult szokásos útjára a szerelmem testén.

Ez a szokás már régi játék volt közöttünk, én simogattam, fogdostam, ahol értem, a szívem megpróbált védekezni a kezem ellen. Természetesen csak annyira védekezett, nehogy abbahagyjam a fogdosást, mert őt is izgatta ez a játék. Elértük a bejáratot s kopogtattunk, nagy meglepetésre egy idősödő apó nyitott ajtót s invitált be minket.
- Igen van telefonom - válaszolt kérdésemre majd hozzátette, - de sajnos nem fog kijönni a szerelő, ugyanis babona övezi e házat! Ne is reménykedjünk, csak holnap reggel legkorábban – szólt házigazdánk. És valóban így is lett. A szerelő elmondta, ne is reménykedjek, majd holnap – és letette a telefont.
- Mi ez a maradi babonaság? – fordultam házigazdánkhoz.
- Tudja uram, annak előtte itt egy földesúr lakott, - kezdett bele a mesébe az öreg, s mi ámulva hallgattuk a történetet.

Az uraság nagyon de nagyon szerette a nőket! Szerette őket cirógatni, simogatni, meg ugyebár a kupakolást is igen díjazta. Ha egy csinos leány férjhez akart menni, számolnia kellett az első éjszaka jogával. Ha csúnyácska volt a leány az se volt bíz biztonságba! De az máshogyan járt! – na gondoltam valami perverz földesúr, de csodák - csodája máshogy alakult a történet. A csúnya lányok idejöttek, majd illatos fürdőt vettek. Miután alaposan megfürödtek, mert ugye abban az időben ez „néha” elmaradt, a földesúrral bezárkóztak a szobába. Na azt tudniuk kell, hogy a földesúr szeretett kísérletezni a nők erogén zónáival. Arra akart rájönni, hogy a nemi szervek érintése nélkül el tudja-e juttatni a nőket az orgazmusig. Hát ez a nagy titok, de nem hiszik el az emberek. Inkább valami titkos kínzókamrára gondolnak, meg mindenféle butaságra!

Persze a lányok, akik itt jártak, nem árulták el a dolgokat csak talányosan hallgattak, vagy irultak – pirultak! Na most önökön a sor, itt maradnak éjszakára?
- Természetesen, - szóltam nagy bátran, de nem sejthettem előre a dolgokat. Miután bőséges vacsorát kaptunk, s a vacsi alatt bőbeszédű bácsika elmondott egy-két pikáns részletet is a földesúr dolgairól. Arra a kérdésemre, hogy ő honnan tudja ilyen pontosan a dolgokat? -csak sejtelmesen mosolygott. Miután megétkeztünk a drága tündérem ásítozni kezdett, s azután tudakolózott, hol fekhetnénk le. A házigazda felkísért minket az emeleten lévő szobák egyikébe. Mikor kifelé ment megjegyezte, reggel ne is keressük, mert ő korán elmegy, mondta mosolyogva, - csak csapják be az ajtót – s kiment a szobából.

Mint kiderül a következőkből, hogy a kis tündér nem is álmos volt, csak nagyon felizgatta a történet! Szó nélkül rám vetette magát, s a lendülettől elestünk. Elestemben a fejemet beverve elájultam. Jó kis éjszaka igaz? Mikor felébredtem nem bírtam mozogni, csak nem komoly a baj? Villant át az agyamon, de egyből jött is a válasz. Az aggódó kedvesem hajolt fölém, s azt tudakolta, jól vagyok-e? Mikor bólintottam közölte velem, hogy megkötözött, s csak akkor hajlandó kioldozni, ha belemegyek a kitalált játékába. Én nem akartam semmi rosszat, de ez egy kicsit erős.
- Talán meg akarsz verni? – kérdeztem - Nem drágám az engem nem izgat, de mi lenne, ha te lennél a földesúr? Te nem akarsz rájönni a titokra?
- Milyen titokra gondolsz?
- Hát, amire a földesúr kereste a választ.

Na most mit tegyek? Hát persze, hogy belementem a játékba! Ki az, aki ilyen lehetőséget kihagyna? Kioldozott a kedvesem, s meglepődött az arcom láttán. Mikor felálltam mérgesen rászóltam,
- Mit képzelsz te cseléd, hogy van merszed az urad szemébe nézni mikor még nem tisztálkodtál meg, s le sem vetted e paraszti gúnyát? Erre kedvesem elmosolyodva lehajtotta a fejét s csöndesen így felelt.
- Bocsánatodért esedezem jó uram, de nem volt mit felvennem fürdés után, így a ruhámba visszabújtam.
- Úgy szóval fürödtél?
- Igen.
- Akkor megbocsátok leányom, de hamar vetkőzz le meztelenre, mert ami most következik ahhoz nem kell ruha!

Kedvesem annyira beleélte magát a játékba, hogy már én is elhittem, Én vagyok az ÚR! Oly jól játszotta a jobbágy leányt ki az első éjszakára készül, hogy szinte, mint valami időgép visszaröppentünk 100-200 évet! Irult - pirult és vetkőzni kezdett, én csak bámultam, mily szép a teste, gyönyörű hajlatai vannak, csodás keble, ívelt popsija, a csípője akár a nádszál! Mikor végzett a vetkőzéssel kértem üljön az ágyra, odalépve simogattam a selymes haját, szép mondhatnám angyali arcát. A lány a simogatás hatására kezdett megnyugodni. Már nem reszketett oly nagyon, nem is akart elhúzódni simogatásom elöl. Váratlanul megszólalt
- Arra kérem jó uram, ne bántson nagyon.
- Már miért bántanálak leányom? – hökkentem meg
- Hát mind azt mondják a népek, hogy ön kegyetlen!
- Ezt mondják az emberek? – lepődtem meg s egy hatalmas hahotát engedtem ki magamból. - Hát egy lány sem árulta még el, hogy mi szokott történni nálam?
- Nem nagyuram, csak hallgatnak és pirulnak!

A kis huncutok gondolta, nem árulják el, mit kaptak tőlem, de nem bántam, mert ez csak az én malmomra hajtja a vizet. Mosolyogva előhúztam egy tollat a hátam mögül, - Látod? Ez az én korbácsom! Én csak rá szeretnék jönni valamire, ami izgatja a fantáziám! De ezzel nem bántok senkit! Ha nem tetszik a dolog csak szólnod kell, én azonnal abbahagyom és nem foglak érte bántani! Benne vagy?
- Igen nagyuram, kezdhetjük! Ekkor hanyatt döntöttem finoman, óvatosan, s eligazgattam, hogy kényelmesen feküdjön az ágyon. Majd megcsókoltam rózsás ajkait, eleinte egy kicsit félszegen viszonozta, de mikor a tollat megérezte a testén kezdett beindulni. Ugyanis elkezdtem játékomat, ami abból állt, hogy meg akartam keresni a nőkön található összes erogén zónát, amit a testen csak fellelek. Már rengeteget kísérleteztem, de sajnos minden egyes nőn más és más erogén területet fedeztem fel.

Most például elég volt csak megérinteni a leány nyakacskáját a tollal és máris hallottam a sóhajtozását,
- Ez kellemes nagyuram, ha csak ennyi, akkor tán máskor is eljövök, de kérem, ne kínozzon már, mert a vágytól lassan megőrülök. Én hajthatatlanul simogattam a csodás testét. Minden porcikáját fel akartam fedezni, ezért a tollal elkezdtem a cirógatást. A nyakáról lassan haladtam a szegycsonthoz vigyázva, hogy a melleket ne érintsem, ugyanis a lány egyik elődje szó nélkül eljutott az élvezet csúcsára, csak azzal, hogy a mellét cirógattam. Igaz meg is csókolgattam őket, mert oly gyönyörűen álltak a kis bimbók. A leány tovább sóhajtozott s mikor a két mell között járt a toll, már zihálva szedte a levegőt, szinte könyörögtek mellei kicsiny bimbói az érintésért, de én még ellenálltam nekik, bár nagyon nehezen! Most közvetlen a mell alatti részt cirógattam, s közben remegve néztem a reakcióit. A mellek gyors ütemben emelkednek, a törzse próbált úgy mozogni, hogy a toll a melleket érje. De nem engedtem, egy kis játék gondoltam, de ő nem így gondolta, egy hirtelen mozdulattal elkapta kezem, s a combjai közé akarta rántani, de ellenálltam szerencsére, mert mikor kezem elkapva rángatott öle felé csak a tollvég ért hozzá gyönyörű hosszú combja belső feléhez.

Egy kis sikoly jelezte nekem, ez nagyon érzékeny területe, talán itt ki lehet próbálni elméletem. Meg kértem arra, forduljon a hasára, s a cirógatást átteszem a hátára. Most is a nyaktól indulta lefelé, s cirógatásom hatására már remegett a gyönyörű tündér. Ilyen még nem történt a kísérleteim közben, a leány hírtelen elkezdett dorombolni. Isten a tanúm, dorombolt, mint egy kiscica. A toll a lapockáin járta a táncát, minél lejjebb jutottam, annál hangosabb lett a dorombolás a kedves tündér torkában. Mikor leértem csípőjére elindultam az oldalán felfelé. A halk hang gyengült, lejjebb jutván erősödött. Na most mihez kezdjek? –gondolkoztam, s közben véletlenül megfogtam a hosszú combokat. Mikor ujjam hozzáért a comb belső feléhez a lány egy sikoly következtében elájult! Megijedtem, mert nem tudtam mi történt!

Megijesztettem tán? A válasz hamar jött mikor felébredt kis tündérem. Kiderült, ilyen csodás élvezetben még nem volt része! A toll és az érintésem anélkül vitte a csúcsra, hogy a vénuszdombbal övezett csiklójához és hüvelyéhez hozzáértem volna! A lány kért meg arra, hogy ismét kezdjem el rajta a kísérletem, de ha lehet, akkor mást is vessek be.
- Mire gondolsz tündérke? –kérdeztem
- Hát arra, ami a nadrágjában van s a nyelve is arra való! –mondta a lány.
- Ezek szerint te nem is vagy oly ártatlan? –kérdeztem
- Szűz vagyok jó uram, de nem ártatlan. Ugyan is a bíró fia nyáron megtanított egy-két furfangra amit a városban tanult! –közölte velem
- Ház ez szép, és nekem is megmutatod a tanultakat?
- Ha akarja kegyelmed.

Erre felugrott az ágyról és elém állva kezdte gombolni az ingemet. Egy hirtelen ötlettel a kezébe kapta a tollat és most ő kezdte el a cirógatást vele! Az érzés fenséges volt, mondhatnám gyönyörű. Gyorsan elvettem én is egy tollat és cirógattam a kedves hátát, nyakát, arcát, mellét, egyszóval, ahol csak értem, minden porcikáját! Így vetkőztettük egymást, előbb a tollal, majd kézzel s nyelvvel cirógattam, ahol értem. A mellbimbókat óvatosan nyelvem hegyével cirógattam, míg kezem gyönyörű fenekén járt. Ő közben hámozta róla a nadrágot, s a tollat járatta szabaddá vált bőrömön. Hihetetlen izgalom járta át és át testemet, de gondolom Őt sem hagyta hidegen az én ténykedésem, mert amilyen hangokat hallatott még nem hallottam szeretkezés közben! A kísérletemről rég elfelejtkezve adta át magam az élvezetnek. Nem tudtam de nem is akartam gondolkozni. Hírtelen a kiszabadult péniszemen éreztem cirógatást, de eldönteni nem tudtam, toll –e vagy valami más?

Lenézve őrjítő látvány fogadott, kis tündérem szájával kényeztette makkom, közben a törzsét simogatta tollal. Hát ezt ki kell próbálni, mert elmondani nem lehet! Gyorsan lefeküdtem, mert én is ki akartam próbálni e cirógatást a csodás testen! 69–es pózban feküdtünk így hozzáfértem gyönyörű popsijához, vénuszdombjához és a combok belső feléhez is. Nyelvem rátalált ízletes csiklójára miközben tollammal cirókáztam combjain. Azt az őrületes táncot, amit kedvesem ját a fenekével, szinte hihetetlen tempóval, még álmaimban sem gondoltam volna. Ekkor csoda történt. Az orgazmusom hihetetlen érzéssel tört rám, mert a tollal feneket kezdte el cirógatni szinte minden hol. Nem tudtam visszatartani maga, magom, mint megállíthatatlan özönvíz tört elő belőlem, kedvesem nem kis örömére! Most rajtam volt a sor, hogy kedvesem eljusson azokra a fellegekre, ahol én voltam az előbb. Arra a kérdésemre, -mit szeretne? –mit csináljak? Csak talányosan mosolyogva felemelte a tollat és sejtelmesen mosolygott! Én elvéve tőle cirógattam, simogattam a testét csókoltam minden négyzetcentiméterét, egészen reggelig!

Mikor reggel karikás szemmel dudaszóra kimentünk a kastélyból egy 50 év körüli úr fogadott mondván ő a szerelő.
- Árulják már el nekem, hol aludtak? –kérdezte
- Hát a kastélyban. –feleltem, - Az apóka beengedett és ráadásul finom vacsorával kínált minket, és elmondta milyen babonásak önök!
- Hát ezt nem igazán értem! –mondta
- Ugyan is a kastély már 50-60 éve üresen áll!
- Mióta a földesúr meghalt és nem maradt utána örökös az enyészeté lett! Na ekkor kezdett nagyra nőni a szám s kedvesem is ijedten bújt karjaimba!
- -Akkor most mi van?
- Itt alszunk ma is? –kérdeztem kedvesem, de ő csak megrázkódott és nemet intett fejével.
- Nem drágám de azt nem gondoltam volna, hogy az egyik legszebb szeretkezést egy kísértetnek köszönhetünk.

Az autót elvontatta és megcsinálta a szerelő, közben elmondta milyen szerencsések vagyunk ugyan is már sok szép és fiatal lány tűnt el a kastély körül. Adjunk hálát az Úrnak, hogy megúsztuk e kalandot. Mi sejtelmesen mosolyogtunk, és integetve elbúcsúztunk e sejtelmes helytől.

Az olvasóra bízom történetemet, tanulság levonása céljából! Vajon el lehet juttatni egy nőt cirógatással az orgazmusig? Én és kedvesem már tudjuk a választ. Önökön a sor! Remélem, önöknél is van otthon egy toll!

Imre
Hasonló történetek
30757
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
30481
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
MARVIN ·
Nagyon jó, csak kicsit sok a "sejtelmes". Nevekkel is könnyebben érthetö lett volna.



Ennyit a hibákról. Pozitívumot meg csak a kedvem nem hagy írni. :)

Dzsoni ·
Mustjellegu történetek, de jo bor forrhat ki belölük.

boroka ·
A Fantaziak kozul a legjobb.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: