Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Sziasztok. Kovács Gergőnek hívnak 25 éves vagyok és 15 éve lettem meleg.
Amikor egy kis város vezetői utat engednek a parttalan betelepülésnek, tönkre téve ezzel az...
Egy távoli világban, ahol az idő olyan, mint egy hatalmas, bonyolult kert, létezik egy titokzatos...
Károly, a barna rövid hajú férfi belenézett a visszapillantó tükörbe.<br /> Majd kikapcsolta...
Szűz (és nem annyira szűz) lányok és fiúk áldozati oltáron, kereszten, vesztőhelyen vagy egy...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Könyörgöm ne folytasd! Ez meré...
2024-07-05 16:02
kaliban: Nem kérek folytatást! Először...
2024-07-05 15:36
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ezt hogy oldjam meg?

-Most, hogy ide költöztem az Akadémiára halvány lila gőzöm sincs hogy oldom meg a vérdolgot mégis meddig tudnám kihúzni a takarítókból úgy értem egy átlag emberben van 5 liter vér ... mi óta nem ittam már emberi vért úgy értem nem "flakonból"? jah 3 éve de akkor miből éljek patkányokból, hah na nem. Miért van ez a hely annyira elzárva?Viszont egy biztos,hogy nincsen más kolónia itt mert akkor megölnek, hisz területet szegtem.
Ezekkel a gondolatokkal lépett be Natalia( ő a Nenat jobban szereti) a hatalmas szürke kőépületben aki a világ legértékesebb magániskolája volt mindenki egyenruhában, boldogan beszélgetett a nyári szünetről és Nena is szépen játszotta a mosolyt de ami a többieknek fel sem tűnt, hogy valaki olyan is van az iskolában aki nem olyan mint ők és nem úgy értem, hogy másik országból származik, hanem, hogy lényegében nem az ő fajukból származik, vagy,hogy csak szimplán élő halott.Mindenki inkább azon gondolkozott milyen lehet az órarend de Nena nem neki a legnagyobb problémája az volt,hogy fogja végig csinálni ezt az évet vér nélkül. Az ő világában a rekord három nap volt és utána kiszáradásban végleg meghalt a rekorder. Szóval van több problémája is mint az órarend.
-Most kezdődik az iskola nyitó na lássuk kivel leszek.
-Üdvözlök mindenkit a Summerhill akadémián. Meg kell mondanom ez az év nagyon érdekes lesz mert nagyon sok dolgot fogunk csinálni.Lesznek cserediákjaink, báljaink és még néhány új óra szóval elösszőr is bemutatnám a tanáraitokat.
mr. Joshua Golbert aki történelmet tanít
Miss. Amelia Gonzales spanyol és művészet óra
mr.David Romero aki mitológiát és társadalom tudományt fog tanítani.
Mrs. Elizabeth Golbert Angol és francia
mr.Adam johnson testnevelés és matematika
mrs. Gabriella mendoza természet tudomány és polgári ismeretek
Ők történetünk fontosabb részei mivel Nena ezeket az órákat vette fel.
Az igazgató újra megszólalt
-Kérek minden új diákot (akik a fal mellett ültek) hogy lépjenek előre és keressék meg az osztályuk asztalát
Nena felállt és oda ballagott a 10.esek asztalához. Kedvesnek tűntek, és látható módon halvány lila gőzük sem volt a démon világ létezéséről. Ő is egy akart lenni közülük de a szülei már eldöntötték a születése előtt mi lesz így nem volt beleszólása. Mialatt megvacsoráztak, sok diák kérdezősködött honnan jön és mi a szülei munkája, még nyáron betanulta ezekre a kérdésekre a választ mert azt azért csak nem mondhatja,hogy az apja a démonvilág egyik vezetője az anyja meg zavaró (azok a vámpírok akiknek az a dolga,hogy az emberek ne vegyék észre a démonvilágot főbb erősségük : agykontroll). Így lett z apja és az anyja jogász és újság író és azt sem mondhatta hogy a Démon világ hatodik bugyrában él így azt mondta New Yorkból származik ami ha hiszitek ha nem , nem is annyira különbözik.Mikor végre befejezték a vacsorát Nena elkezdett az osztálya mögött menni mert mint kiderült az osztályok egy lakosztályban laknak csak fiú és lány részre van osztva. Nena itt kezdett aggódni mert elkezdett éhezni. Viszont amikor meglátta az ágyát nem aggodalom jelent meg hanem félelem mivel egy boríték volt rajta . Felkapta a borítékot és berohant a fürdőbe de amint felbontotta megkönnyebbült mivel a szülei írtak és megválaszolták a vérproblémát, hogy amikor beíratták Nenat akkor elrejtettek 15 liter (erre a hétre elég) vért a fürdőszoba padlójába és majd küldik a többit is. Éjfél körül Nena beszippantotta az utolsó cseppet a vértartályból és ment lefeküdni a többiek is már készülődtek amikor már éppen elaludt volna egy jól ismert jel jelent meg a karján és semmi jót nem sejtetett.
Hasonló történetek
6199
Kedves Olvasó! Ezt a regényemet 1999-ben írtam. Azóta Saddam Hussein hatalma megdolt. Sajnos nem olyan kevés vérrel, mint ahogy az ebben a regényben történt.

Kedves Olvasók!
Fogadjátok sok szeretettel Letíciától ezt a folytatásos regényt, mely 42 részes lesz!
Jó olvasást! Anita, anita@mellesleg.hu
4532
Most zuhanyozzál le, aztán irány a szülői ház. Utólagos engedelmeddel haza telefonáltam, hogy előkészítsem a terepet. Csak azt mondtam, hogy összevesztetek Adammal és te, ott hagytad...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: