Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Xavierr_00: Szia, egyenlőre még nem adták...
2024-10-13 14:15
Gayadam: Szia , mikor kerül ki a folyta...
2024-10-13 08:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Erdőben 1.

Szeretek ilyenkor az erdőben sétálni. Jól esik elbújni a perzselő nyári nap elől az erdei ösvényen, hallgatni az erdő neszeit, a madarak önfeledt csivitelését. Mindketten ismerjük az utat, szinte naponta járunk erre. Miközben gondolataimba merülve bandukolok, ő boldogan csaholva rohangál fel s alá, időnként friss nyomot kajtatva tűnik el a szemem elől... Most is ez történt, ahogy beleszippantott a friss erdei fuvallatba, már indult is az orra után. Egy darabig még hallottam a hajsza hangjait, majd hirtelen csönd lett, nagy csönd. Rosszat sejtve indultam arra, amerről utoljára hallottam a csaholását. Úgy gondoltam a kis tisztás felé rohant, így én is arra vettem az irányt. A sűrű bokrok között nehezen haladtam, de már látszott a tisztás, és a fűben kivehető volt valami mozgás. Már majdnem kiléptem a bokrok közül mikor ráeszméltem, hogy ez bizony nem a kutyám. Ha nem lettem volna óvatos, egy féktelen szeretkezés kellős közepébe csörtetek bele:)

Teljesen el voltak foglalva magukkal. Ha kicsit is tudtak volna a külvilágról, észreveszik, hogy alig pár méterre tőlük valaki zörög a bokorban. A férfi a hátán feküdt, a nő a meredező falloszt kényeztette ajkaival. Nyelve apró rezdüléseivel ingerelte a hímtagot, a tehetségét elárulták a férfi egyre ziháló légzése és türelmetlen mozdulatai. A látvány rendkívül izgató volt, nem csoda hát, hogy dákóm lassan önálló életre kelt, és a nadrágom egyre szűkebbnek tűnt. Mikor a nő felült, hogy kezeivel folytassa, amit a nyelvével elkezdett, megpillantottam hegyes melleit és fazonra nyírt punciját, nem bírtam tovább, kiszabadítottam szorult helyzetéből a szerszámom.

A nőt teljesen lekötötte a kígyó bűvölése, egyre vadabb tempóban járt a keze, mintha soha nem akarná abbahagyni. Aztán hirtelen megállt, talán érezte, hogy a férfinak nincs sok hátra.... lassan cirógatta, majd mikor kissé lenyugodott, kéjes mozdulattal beleült a lüktető rúdba. Ahogy lassan föl-le mozgott, formás mellei önálló életre kelve ringtak. Nem bírtam tovább türtőztetni magam, egyre vadabb tempóban siklott tenyerem a szerszámomon. Talán óvatlan lehettem és zajt csaphattam, vagy a nő érezte meg, hogy valaki figyeli, hirtelen oda nézett, ahol a bokor jótékonyan takart. Mintha szemünk összevillant volna, és a nő arcán a pillanatnyi meglepetést egy kacér mosoly váltotta volna miközben egyre vadabb iramot diktált. Szinte minden előjel nélkül a férfi magasba nyomta a csípőjét és magját két-három lökéssel a nőbe eresztette. Látszott, hogy a nőt váratlanul érte a kitörés, ő máshogy tervezte a játék végét. Érezhette hüvelyében a lankadó férfiasságot, arcán kivehető volt a csalódottság. Ráborult a férfira, megvárta, míg annak zihálása alábbhagy. Csókot lehelt arcára, súgott valamit a fülébe, majd a férfi arca fölé térdelt. Kezével megemelte a férfi fejét, így irányította őt. Ahogy a férfi nyelvével kéjbarlangot járta, a nő tekintetével az engem rejtő bokrot kereste. Már biztosra vettem, hogy sejti, valaki megleste őket. A látvány több volt, mint izgató, éreztem, hogy egyre közeleg a vulkán kitörése. Már szinte csak magammal voltam elfoglalva, de a nőre pillantva láttam, hogy ő sincs már messze csúcstól.

Aztán már nem volt visszaút... nagyon figyeltem arra, hogy néma maradjak, miközben spriccelve elélvezek. Nem úgy a nő. Hangos sikollyal kísért orgazmusában combjaival és kezével a férfi fejét szorosan a csiklójához szorította, kiélvezte minden pillanatát a földöntúli kéjnek. Mire kimerülten a férfi mellé feküdt, és óvatosan kihátráltam a rejtekadó bozótból, és igyekeztem eltűnni a környékről.

S hogy megtaláltam-e a kutyám az derüljön ki a folytatásból....

NemTom
Hasonló történetek
18473
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
30481
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Snarling-Panther ·
Kutyi-kutyi, merre túntél? Legalább ne a párzó emberi lények mellett futkároznál ilyen messzire. Remélem megtaláltad a kutyát, és megtanítottad, hogy nem szabad a sex-ben zavarni az embereket.

joy ·
Minden gondod megoldódik, ha rendeltetésszerúen használod a pórázt...:)





Ruppi: :DDDDDDDDDDDD, pussz arra a patyolat fantáziát rejtö buksidra.:)

DigitAl Storm ·
Hivogató közelségbe került a pornofilm-szakma. Weszek 1 qtyát+ 1 vidcam-et, és innen már csak egy ugrás Hollywood..........

:)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: