Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Én, Peter Morrison 8.

A munkahelye a város másik felében volt egy irodaházban. Nagy lendülettel indítottam, és meg sem álltam az irodáig, ám ott egy ismerősre bukkantam, a már korábban megismert Ford állt közel a bejárathoz. Ketten ültek benne, de egyiküket sem láttam még azelőtt. Reméltem ők sem ismernek engem. Leparkoltam közel a bejáróhoz, és beszálltam a liftbe, mert a lépcső le volt zárva. Kiszálltam a hatodik emeleten, és bekopogtam Isaac irodájába.
- Tessék- hangzott a válasz.
Óvatosan benyitottam, de szerencsére nem volt bent senki más csak Tony sógora.
- Hello, Peter. Mi szél hozott?
- Sajnálom, hogy nekem kell közölni a rossz hírt, de Tonyt és Lizát meggyilkolták.
- Úr Isten! Ez igaz?!
Az arca hirtelen görcsbe rándult és a sírás kerülgette.
- Most nem hagyhatod el magad, veszélyben az életed. Akik őket megölték, most téged akarnak elkapni. Azonnal el kell tűnnünk!
- De mégis hogyan és hová?
- Lent áll a kocsi. De az a probléma hogy két emberük is lent van már. Nincs az épületnek valami vészkijárata?
- Nem tudok róla.
Ebben a pillanatban egy ablaktisztító munkás jelent meg az alak előtt. Rögtön cselekedtem, az ablakot kinyitottam és betuszkoltam Isaacot, a hüledező munkásnak kezébe nyomtam tíz dolcsit, és ezután már nem tűnt olyan meglepettnek.
- Mester le tudna minket vinni? Tudja, a barátom el akar válni, és most az asszony mindenhova követi.
- Persze, leviszem magukat, minden nős férfi ismeri az ilyen problémákat- és jóízűt nevetett. Gyorsan ereszkedtünk lefele, majd kiszálltunk.
- Te maradj itt, én elmegyek és hozom a kocsit.
Azzal már mentem is a parkolóba. Ott feltűnés nélkül beszálltam, indítottam, és lassan kigurultam az ajtón. Közben láttam, hogy már csak az egyik gorilla van a kocsiban, a másik valószínűleg már bent van az irodaházban. Remélem, még nem vették észre Isaac eltűnését, mert szükségem van egy kis időre, hogy megléphessünk.
Hasonló történetek
5296
A lány szaladt, és szaladt. Háta mögül egyenletes léptek zaja hallatszott. Tudta, érezte, hogy az életéért küzd, és ha megfordul, annyi hátrányt szenved, hogy a léptek gazdája utoléri, és akkor vége. Szívét jeges marokként szorította a páni félelem. Léptei lassulni kezdtek. Hallotta, hogy a másik is lassít. Játszott vele, mint macska az egérrel...
4170
Aztán belépett a Rózsaablakba. Tíz lány képét rakta maga elé. Sorban nézte meg az adataikat. Kettő kiesett, mert nem közölte a címét. Három, mert már nem volt szűz. Maradt öt. Nézte, nézte őket, aztán egy tizenhat éves, hosszú szőke hajú lányt választott. Belépett a topikjába és a privát fórumba begépelte:
- Szia Flower, itt Apát. Ott vagy? – elküldte az üzenetet, és várt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
MAKAVELI THE DON ·
:angry: ki a geci pontozta le
megabaszlak te kocsog. ezert most az egyik nevemen adok meg 2 10est

Sírrabló ·
Vajon érdemes beküldenem a többi részt is? :innocent:
Elementhale ·
Érdemes. (bár ahogy én emlékszem ezek az ablakok nem nyithatók az irodaházakban, azért kivülről mossák :D ) de megtalálod a módját hogy ezt is megmagyarázd ugye ?)
Sírrabló ·
Még szép, használd a fantáziád :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: