Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Elemi vihar - Bevezetés

Érzések émelyítő örvénye..beleszédülsz és elveszel benne. Érzed, hogy egy misztikus világ vesz körül, melynek létezését még csak sejted, máris részese akarsz lenni. Még is először magaddal kell tisztában lenned és EZ az, ami a legnagyobb gondot jelenti számodra. Elmerülsz gondolataid áradatában és nem találsz kiutat. Az a sok ellentétes érzés, és mind miért?! Amikor te egy talpraesett, határozott embernek tartod magad. Még is elbizonytalanodsz...Szeretsz, imádsz szeretni, még is gyűlölöd magad, hogy képes vagy erre. Érdemtelennek tartod magad a sok jóra ami körülvesz, és megbosszulnád a rosszakat, amiket ajándékul kaptál ettől az Édes Élettől. Már megint csak az ellentétek. Mikor állapodsz már meg? Kezded úgy érezni magad, mint aki az őrület szélén áll. Hiszen már magaddal vitatkozol. Persze csak magadban..ez megint egy kis megnyugvással tölt el. Majd elmúlik, majd kimászol a gödörből, sőt segítenek neked kimászni belőle. Nyugtatgatod magad, de még mindig körülvesz a rejtély. Élvezed, örülsz neki, hogy Ő legalább biztos itt lesz mindig melletted, de nem tudsz dönteni..Megakarod tudni, hogy mi vesz körül, vagy csak boldog öntudatlan szeretnél tengeni a valóban? És mindennek az oka Mi vagy Ki? Ugy TE is szeretnéd tudni? (Tudni..érdekes egy fogalom, de erről majd csak késöbb szólnék engedelmeddel.)
De visszatérve az okra, szeretnéd tudni igaz? Ugye te is szeretnéd tudni? Vald csak be nyugodtan, itt úgy is csak magad vagy. Ne izgulj, tőlem nem tudja meg senki.
Szóval azaz ok. Az a bizonyos ok, az a bizonyos bizonytalan, éltető és fenntartó egyensúly, de mi is az valójában??
Nem, ne is reménykedj kedves olvasó...ez a megoldás még odébb van. Ha késztetést érzel, hogy végig járd velem ezt a hosszú utat, hát lépj rá erre az ösvényre, amit én most szemed előtt rajzolok meg magamnak, neked, nektek és mindenkinek. Ki tudja, lehet, hogy ez még valakinek hasznára válik. De nekem mindenképpen. Egy rejtett világ, ami csak bennem él, most felszínre tör, történetek és érzelmek, kitalációk és a kemény realista valóságnak vélt gondolatok. Elválik, hogy mi lesz...egyszer minden kiderül, csak kérdés, Te, Én, Akárki fel van e már rá készülve, vagy csak megint azaz undorító EGO, amit ma annyira imádnak és tisztelnek..Megőrjít!!! De ne szaladjunk így előre..van még időnk elég. Persze hibázhtok, eltévedhetek, ellentmondhatok magamnak. Előfordulhat. Emberből vagyok, ezért szíves elnézésedet kérem. Alapvető probléma, de igyekszem majd korrigálni a hibáimat, ha csak utólag is, de megteszem.Mert te, TE is részese leszel ennek a valaminek, ha már olvasol Engem és ÉN felelőséggel vagyok azért, hogy miután végzel ezzel a pár mondattal, mi marad meg benned, mi él majd tovább benned.
Hát akkor kedves Vendégem szeretettel üdvözöllek a TUDATOMBAN.
Hasonló történetek
15802
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
22945
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: