Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy szűz fiú esete

17 éves vagyok! Egy egész kisvárosban élek. Teljesen átlagos pasi vagyok, de a nőkhöz semmit nem értek. Ezt előző barátnőm elég nyíltani ki is jelentette... Szeretem a motorokat a gépeket! A helyi diszkóban megismerkedtem egy nálam 2 évvel fiatalabb lánnyal, Henivel. Nagyon érdekes lány volt, és szép. Nem is annyira szép, inkább különleges. Járni kezdtünk és olyan 2 hete járhattunk, amikor egy diszkó után hazakísértem és hát megpróbáltam, hátha lefekszik velem. Ellenkezett. Mondtam neki, hogy akkro menjünk hozzánk. Persze ez se hatot, de nem erőltettem, nem akartam emiatt elveszíteni. Kb 4 hete járhattunk, amikor a lány szakított velem. Meg is értem, hiszen soha nem találkoztunk. De egy másik pasi miatt hagyott el, akinek mint megtudtam "odadta" szűzességét. Azt mondta elhanyagoltam, meg nem mondtam neki szépeket... Irigyeltem a csávót, de nem bántottam, mert elvette a Henit. Jobb volt Heninek is így.

Lemondtam már róla, amikor pár hét múlva találkoztunk a
diszkóban. Beszélgettünk. elmondta, hogy a pasijával nem ment a dolog. Bennem egy kis remény szikra gyulladt, de ezzel együtt káröröm is! Ugy gondoltam,na most megint előveszem sármom és hátha sikerül. Heni nagyon szomorú volt, ez kiderült egy fél órá beszéd után, amit én nagyon untam, de meghallgattam. Nem akartam kihasználni, hisz csak 15 éves volt! Naív kislány, aki még nem tudja mit tesz, de nem! Ő más volt! Hisz ha olyan naív lett volna odadja magát 2 hét után. De nem tette, és ettől nekem még jobban kellett ez a lány! Persze semmi sem olyan egyszerű.


Beszélgettünk, utána hazakísértem. Elcsattant egy csók és én már nagyon kívántam! A szülei otthon voltak, aludtak, ezért megkérdetem, nem-e jön el hozzánk. Tudta, hogy hátsó szándékom van, de meglepetésemre ő igent mondott! Nagyon boldog voltam, de nem reméltem sokat. Mikor hozzánk értünk a szobámig sem jutottunk el ugy egymásnak estünk. Égbe meredő hímvesszőm már majdnem szétveszítette farmerom. Felkaptam az ölembe és bevittem a szobába! levetkőzött, amíg én megkerestem az óvszert. Éreztem, hogy izgul, de én se voltam túl nyugott! Ő már nem volt szűz, de én igen! És nem is tudtam mit akarnak a nők.


Ott feküdt az ágyamon csak egy sexy tanga volt rajta kihívó felirattal. Gondoltam magamban, mindjárt megszabadítom ettől a nedves fehérneműtől! Szinte egymásnak estünk. A melleit csókolgattam és kezemmel a punciját izgattam. Nagyon tetszett neki! mikor ő került felülre kezébe vette nem kicsi férfiassáomat és játszani kezdett vele. Nagyon ügyes volt. Észre sem lehetett venni, hogy milyen fiatal. Teljesen lehajolt és nyalogatni kezdte. Nagyon mohó volt. Nem várt sokat már a szájba is vette! Mikor éretem, h mindjárt itt a vég kivettem szájából és kértem, hogy húzza fel az óvszert. örömmel megtette és a láttam rajta, hogy várja már, hogy benne legyek. Nem kellett sokáig várni. Belehelyeztem. Szépen lssan. De ő szenvedélyesebb tipus volt ezért nem sokat várt. Ütemesen kezdett mozogni rajtam. Tudtam nem sokáig fogom bírni! Az arcán élvezet látszott. Teccett neki. beleélveztem a gumiba, de ő még nem ment el. Nem akartam kielégületlenül hagyni, ezért le is hajoltam és nyalni kezdtem a punciját. Neki se kellett már sok, éreztem. Halkan nyögdécselt. Elélvezett.

Ez után a kellemes játék után mellé feküdtem. Nagyon tetszett amit láttam. Az elégedetséget az arcán. Nem akartam elveszíteni. okos lány volt, tudta, h mit érzek. Beleestem. Még pár hónapig együtt voltunk, de utána vége lett, mert meguntuk egymást.
Hasonló történetek
15822
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
18477
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: