Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Rémpásztor: Köszönöm. Most időben feltöltö...
2024-05-14 11:08
laci78: szokás szerint nagyon jó - rem...
2024-05-14 10:35
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy régi emlék...

Nem is tudom, hogy kerültem oda…. Csak ott voltam. A délutáni napsütés csalóka fényében egy fatábla magasodott felettem: Kert Borozó. Laci széles mosollyal a bejárat felé mutatott. Csak fel a lépcsőn és jobbra, hangzott utasítása, melyet meggondolás nélkül követtem. Az asztalnál még öten ültek. Egy lány, akit még sose láttam. Vivi és a barátja. Jani és Tomi… Megint fantasztikusan nézett ki, mint mindig… Hirtelen erős késztetést éreztem arra, hogy megforduljak és elfussak, de nem tudtam megtenni, hiszen lábaim sóbálvánnyá változtak, és az egészből csak egy elpirulós pillarebegtetésre futotta. Laci oldalba bökött, hogy üljek már le, mert különben még itt öregszünk meg. Gyorsan helyet foglaltam. Ahogy ott ültem mellette, olyan kicsinek éreztem magam, olyan jelentéktelennek… Végig nyomták a poénokat, de valahogy egyik sem jutott el hozzám…. Csak szótlanul néztem az asztalon lévő söröspoharakat; némely félig volt teli, másikból már kiitták az utolsó cseppig precízen, még másikban már csak a hab árulkodott arról, hogy valaha sör volt benne… Borsodi… Nem szeretem a sört…. Persze ezt csak magamban jegyeztem meg. Néma mélázásomból egy fülembe suttogó hang riasztott fel. A hang hozzá tartozott, álmaim visszatérő alakjához. El is felejtettem, hogy valamikor a héten, a németlecke fejében ígért nekem egy whyskit. Azt se szeretem, ezért inkább kiegyeztünk abban, hogy hoz nekem valami likőrt. Pár perc múlva egy teli pohárral tért vissza.

Valami sárga lötyi volt benne… Nem árulta el hogy mi az… Malibu, a kedvencem, ananászlével… Honnan tudhatta? Nem kérdeztem, csak örültem, és hálásan egy félénk mosolyt eresztettem meg felé. Viszonozta. Mintha édes mézet csurgattak volna lelkemre…. Lehet hogy mégis? Mégsem közömbös irántam? Az túl szép lenne… Megint leültem, s most a falon lévő repedéseket kezdtem el számolni, közben lassan kortyolgattam az italomat… baby you’re all that I want… hiszen ez a közös számunk! Még e-mailben küldte el nekem egyszer… Ránéztem, mire ő is rámnézett. Pillantása, mint ezernyi hegyes nyíl szívembe talált. Mélyen belém fúródott, átkutatott, védtelenné tett. Meztelennek éreztem magam… Mindez pár másodpercig tartott. Aztán az órájára nézett és közölte, hogy mennie kell. Kissé remegve húztam oldalra lábaimat, hogy kiférjen. Mindenkitől elköszönt, majd lehajolt hozzám és adott egy puszit…

Ez egy éve volt, azóta sok minden történt. Most újra itt ülök, és megint számolom a repedéseket a falon… kettővel több van… és még egy apró különbség… már nem simán mellette ülök, hanem vele…
Hasonló történetek
5417
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4181
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: