Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy régi barát

Verő fényes nap volt, úgy délután két óra körül lehetett. Épp a Gellért-hegyen sétálgattam, egy rajzmappával a kezemben, gondoltam leülök és készítek egy pár vázlatot a város egyes részeiről. De annyira hatalmas volt a kánikula, hogy nem bírtam ki egy helyben öt percnél tovább, ezért lementem sétálgatni a rakpartra. Akkor jutott eszembe, hogy egy régi barátnőm a közelben lakik, még a gimiben jártunk együtt néhány hónapot. A mobilomban megvolt a száma, gondoltam felcsörgetem, hátha lenne kedve velem találkozni. Azt mondta, hogy nyugodtan menjek fel hozzá, otthon van. Mikor ajtót nyitott örömmel konstatáltam, hogy semmit sem vesztett a vonzerejéből. Egy rövid farmer-short és egy fehér felső volt rajta, ami persze kihangsúlyozta a mögötte rejlő idomokat. Leültünk beszélgetni a nappaliban, iszogattunk stb. Persze a magánéletre terelődött a szó, kiderült, hogy neki sincs éppen senkije.

Szóba kerültek a régi dolgok is és mint kiderült mind a kettőnknek az a néhány együtt töltött hónap volt a legjobb időszaka. Közöltem vele, hogy én még mindig tudnám őt szeretni és a szavaiból azt vettem ki, hogy pozitív reakcióra számíthatok. Igazam lett. Mélyen a szemembe nézett és elkezdte simogatni a tarkómat, majd összeforrtak ajkaink. Csókja még most is égető volt, csak úgy lángoltunk. Karjaimba vettem Beát (nevezzük őt így) és a nappaliból átvittem a hálóba. Kimentem a fürdőbe és meg is találtam, amit kerestem. Egy üveg baba olajat! Ugyanis ez elkerülhetetlen a jó előjátékhoz! Levetkőztettem álmaim hölgyét (kiérdemelte ezt a címet) és a hátára fektettem. Egy kis baba olajat nyomtam a kezembe és elkezdtem nagyon finoman „megdolgozni” a mellbimbóit. Másodpercek alatt megkeményedtek, örömmel vettek minden érintést. Ezután végig masszíroztam a lábát a combjától a lábujjakig. A lábujjait egyenként végigcsókolgattam, ez olyan örömet okozott Beának, hogy azonnal elélvezett. Ezután hasra fektettem és gyengéd masszázzsal ellazítottam az egész testét.

Végigcsókoltam a testének minden négyzetcentiméterét. Ezután kissé széthajtottam a két combját és nyelvemmel behatoltam a legszentebb helyre. Ökölbe szorult a keze mikor a nyelvemmel izgatni kezdtem csiklóját, és halk sikolyokat hallatott. Nem kellett hozzá sok ismét elélvezett. Éreztem ahogy a forróság elönti testét és ráadásra szomjazik. De tudta, nem foglalkozhat csak magával, ezért megkért feküdjek hanyatt, most ő jön. Hosszú vékony ujjaival megragadta hímvesszőmet, makkomról visszahúzta a bőrt, és mint kisgyermek a fagylaltot, nyaldosni kezdte a makkomat. Közben a másik kezével a heréimmel játszott, de csak nagyon finoman és lassan. Megkértem, hogy vegyük fel a 69-es pozíciót, hiszen a „jobb adni, mint kapni” elv szerint én is szerettem volna neki nyújtani valami élvezetet. Gyönyörű fenekét arcomhoz tolta, amit én kezelésbe is vettem ő pedig ott folytatta ahol abbahagyta, ám most egyre többször szívogatta a makkomat, amelynek az lett az eredménye, hogy pillanatok alatt elélveztem. A kielégüléstől az én nyelvem is egyre szaporábban járt, így én is eljuttattam őt a csúcsra.

Ezután egy kis „szünetet” tartottunk, ami annyit jelent hogy csakis egymás ajkaival voltunk elfoglalva, csókolóztunk, amíg újra készen nem álltam arra, hogy „csatába induljak”. Maradtam háton fekve, ő pedig ráült az egyszemű varázslóra. Lassan elkezdett fel-le mozogni, majd folyamatosan gyorsított a tempón, majd néhány perc múlva pozitúrát váltottunk. Ő négykézláb elhelyezkedett az ágyon én pedig hátulról cserkésztem be a testi gyönyörök forrását. Olyan volt mint egy vulkán, szinte tüzelt. Lassan mozogtunk, hogy érezzük a másik minden egyes rezdülését. Ezután visszatértünk abba a testhelyzetbe, ahonnan elindultunk, feküdt a hátán széttett lábakkal, én pedig behatoltam. Teljesen összeforrt a testünk, azt kívántuk bárcsak örökké tartana ez az érzés. Minden lökésnél tövig mártottam hímtagomat a gyönyörök forrásába, melyre ő hangos nyögésekkel ill. sikítással felelt. Láttam rajta, hogy mindjárt a csúcson van, ezért fokozni kezdtem a tempót, hogy a maximális élvezetet élhesse át. Az egész teste beleremegett az orgazmusba amit átélt. Én is már a vége felé jártam, éreztem, hogy mindjárt eldurranok. Egyre gyorsabban és gyorsabban „zakatoltam”, aminek eredményeként egy frenetikus orgazmust élhettem át.

Miután mind a ketten elkészültünk az erőnkkel, csak feküdtünk egymás mellett, és egymás szemébe bámultunk. Talán azon gondolkoztunk, hogy ez most egy alkalomra szólt, vagy netán ez valami csodálatosnak a kezdete. Ennek már két éve, és azóta is együtt vagyunk, az érzékiség és forróság ugyan olyan, mint akkor. Remélem a történet megnyerte a tetszéseteket, és ti is megtaláljátok álmaitok hölgyét!

Üdvözlettel CentralPerk
Hasonló történetek
15818
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
30757
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: