Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Sziasztok. Kovács Gergőnek hívnak 25 éves vagyok és 15 éve lettem meleg.
Amikor egy kis város vezetői utat engednek a parttalan betelepülésnek, tönkre téve ezzel az...
Egy távoli világban, ahol az idő olyan, mint egy hatalmas, bonyolult kert, létezik egy titokzatos...
Károly, a barna rövid hajú férfi belenézett a visszapillantó tükörbe.<br /> Majd kikapcsolta...
Szűz (és nem annyira szűz) lányok és fiúk áldozati oltáron, kereszten, vesztőhelyen vagy egy...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Könyörgöm ne folytasd! Ez meré...
2024-07-05 16:02
kaliban: Nem kérek folytatást! Először...
2024-07-05 15:36
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy lany

Reszlet:
„„Cssss!!..Maradj már csöndben, meg fognak hallani te bolond! Meg akarsz ölni mindkettőnket basszus?” Meg sem hallottam, amit mondott csak előre futottam, mint egy szófogadatlan gyerek. Nem akartam tovább várni. Türelmem határát már rég túlléptem, elég volt már a várakozásból! Futottam és futottam, amíg tudtam. Míg el nem találtak. Akkor térdre rogytam és szomorú, durcás arccal ránéztem az edzőmre. „Carl ne már! Ez nem ér azt mondtátok, hogy legyek merészebb erre meg ez a szemét lelő! Új játékot!” Az edzőm, Carl csak nevetve csóválta a fejét jelezve, hogy ma már nincs több esélyem elnyerni a büszkeségét.. Teljesen lelombozódtam és a földhöz vágtam azt az átkozott paintball felszerelést, mintha csak egy hasztalan bot lenne. Ma már ez az ötödik próbálkozásom az átkozott zöld zászló megszerzésére! Egyszerűen nem megy! Letörtem addig, míg meg nem jelent Jordan, hogy elmondja, mennyire szeret. Onnantól kezdve úgy éreztem én vagyok a nyertes még akkor is, ha nem is én nyertem. Felvidultam vettem irányt a fürdő felé, hogy végre lefürödhessek hat órán át tartó kemény edzés után. Beértem a fürdőbe és nagy nehezen megnyitottam azt a régi rozsdás zuhanyrózsát, ami azt hiszem, azóta van itt javítatlanul mióta én megszülettem, de lehet, hogy még régebb óta és hiába mondom a karbantartónak, hogy rossz mintha meg se hallaná. Érdekes, hogy a víz először nagyon nehezen jön, majd mintha nem is lenne, semmi baja csak úgy ömlik belőle. Mikor alá álltam és csak néztem felfelé lehunyt szemekkel, mindig a rettenetesen sebesen ömlő egy évre gondoltam, csak elképzeltem milyen gyorsan kiáramlott a csapból és gőz formájában akár a napok, az órák és a másodpercek csak úgy elszállt. „Ilyen nincs!” Mérgelődtem halkan suttogva. Az a zuhanyrózsa úgy látszik végleg felmondta a szolgálatot és megszűnt működni. Olyan mérges lettem, hogy a falba ütöttem egy jó nagyot az öklömmel. Betört a fal, teljesen üreges volt belül, mintha nem lenne mögötte semmi. Elkezdtem lebontani a falat, amit olyan könnyű volt leszedni mintha csak papírból lett volna, olyan vékony volt, mint éppen e pillanatban a türelmem. Elámultam mikor láttam mi van a hamis fal mögött. Kikerekedett szemekkel néztem…”
Hasonló történetek
4501
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
5348
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
Marokfegyver ·
Ügyelj a helyesírásra és a tagolásra!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: