Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy kellemes éjszákám 16 évesen!

Sziasztok!
Akár hiszitek akár nem egy 23 éves Johanna nevü lánnyal történt meg elsö Szexuális kapcsolatom!

Egyik Szombat este egy házibuliba voltunk hivatalosak,nagyon szép naplementés éjszaka volt és egyszer megpillantotuk egymást!
Nagyon szép derékig érö vörös haju csaj volt és annyira bejöttem neki hogy ö jött oda hozzám és megkérdezte mit szeretnék inni?
Wiskyt tisztán.... Oké hozom. Leültünk egy asztalhoz és elkeztünk beszélgetni nagyon hosszu ideig beszélgettünk mire annyira berugtunk hogy mind a kettönkben az volt hogy mi egy pár vagyunk! Közben nagy nehezen bementünk a lakásba és kerestünk egy szobát! Sznvedélyes csokolozás után sikerült levenni rólam az ingemet ekkor a faszom már ált mint egy bot. közben levettem rola a polóját és farmerjét! És elkeztük egymást harabdálni(ovatosan) És szép ovatosan a melbimboját kezdtem el leszopni,sikerült is közben ö márelkezdett apró csókjaival boritani a melkasomtol egészen az állo dákomig ott végig csokolgatot eszméletlenül jó érzés volt amikor a szájában ott mozogtak a golyoim!(Fantasztikusan Isteni volt) bekapta a Faszomat és isteni szpogatásal leszopott kb 8 perc után eldurantam. A szjában olyan sok geci volt hogy nem birta bent tartani és minent a hasamra csorgatott és onnan nyalta le apránkénét az üditö isteni nedveket!
Ujra rááltam a dolgokra és jütt a behatolás! Nagyon simán becsuszott a fütykös nem volt semmi gond!(Bár féltem egy kicsit biztos képes leszek e rá) Mozogtam a Menyországi angyali pinában kb 6 perc után ami nekem egy másfél két órának tünt már tiszta lucsok volt cupogtatunk még egy jó darabig,kihuztam belöle a 19cm-es szerszámot(Jó még 16 voltam ami abba korban sz.tem nem rossz) és jó gyorsan lenyalta rolam a cuccost! Én meg a puncijárol lecsorgott "Anyatejet" nyaltam ki! (Nagyonjól esett) Mondta hogy orálisan is elégitsem ki! Fennakadtak a szemeim na jó egye fene!!! Tágitom az ujjaimmal a lukat és közben a nyelvemmel nyalogattam a segglukat (Pornóhöst akaratam játszani /Ami sikerült is/ És utána bedugtam és huzzogatam ki be miután elélveztem benne! Utána.........
Folytatás holnap!
Hasonló történetek
29960
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
21476
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: