Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy anya szíve

Sohasem fizettem a szexért.

Életem egy nagyon nehéz szakaszában úgy döntöttem, megvásárolom mindazt, amit előtte és utána is megkaptam mindig.

Gyönyörű barna szemű lányt néztem ki (ez a gyengém, még a dédszüleim is kék szeműek voltak), és a megadott időben a megadott címen jelentkeztem.

Álomszép lány nyitott ajtót. Éppen az estem. Törékeny, alacsony, formás hölgy, hatalmas szemekkel. Természetesen barnákkal.

De azok a barna szemek nagyon szomorúak voltak. Pedig érdeklődve kerestek engem.

Köszöntem, bementem...lefürödtem. Ő is.

Láttam és éreztem, ugyan tetszem neki, de valami más hihetetlenül bántja.

Lefeküdtem az ágyra. Kértem, hogy bújjon oda. Megtette.

Egy férfi nagyon hamar megért valamit, ha elég sokat érzett, értett és látott:

A nő máshogy bújik, ha szeret, ha szeretethiánya van, ha akar valamit , vagy ha nem.

És ez a gyönyörű lány olyan elárvultan bújt mellém, hogy elment a kedvem a bizonyítástól.

Elment a kedvem magamtól.

Kértem, beszélgessünk.

Meglepődött. De amikor kifizettem azt a fél órát, megnyugodva mesélte...

...Hogy egy álomszép kisfiúval ajándékozta meg a sors, de a születés során ez a pöttöm lélek nem kapott elég levegőt, és mert így alakult, majdnem mozgássérült lett. Négy éves most, de a lábait alig használja.

És ő azért lett prostituált, hogy ezt a pici lényt a lehető legjobb dolgokkal lással el. Nem szereti, amit csinál, de a fiáért megteszi.

Sohasem felejtem el azt a beszélgetést.

Életemben egyszer voltam prostituáltnál. Ennek három éve.

Gyönyörű lányok szívét szereztem meg, de egy anya szíve fölött nincs hatalmam.

Sohasem fizettem a szexért.

És nagyon remélem: Dávid ma már jár. Mert nem akárki küzdött érte.

Egy anya szíve.
Hasonló történetek
6651
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
4674
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: