Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Édesapám

Pár évvel ezelőtt megtaláltam azt a naplót, amit 9 éves koromban írogattam. Nem volt sehol dátum, összefüggéstelen gondolatok tömkelege.
Az egyik oldalon nagybetűs bejegyzés: ÚTÁLLAK APA!
Pontosan emlékszem arra a napra.
A nővérem még nálunk lakott, de aznap valami buliba ment, így egyedül voltam otthon anyával. Apa kocsmázott.
Már aludtam, amikor megjött, de az ordibálásra rögtön felébredtem. Egy ideig álltam a lépcső tetejében, innen hallottam mindent. Anya kiabált apával, hogy megint részegen jön haza, apa pedig összefüggéstelen dolgokat ordított anya arcába. Nem is hallották meg, amikor odakuporodtam a lépcső közepére.
Láttam, hogy anya ott áll apával szemben, az előtérben. Aztán arra emlékszem, hogy apa felemeli a kezét, és megüti anyát.
Sikítottam.
Tiszta hangerővel.
Apa felnézett, és betántorgott a konyhába. Anya nem szólt semmit.
Felrohantam, és nagyon sokáig sírtam.

Másnap, amikor jöttem haza az iskolából, a nővéremet sírva találtam a közös szobánkban. Megkérdeztem hogy miért. Elkezdte magyarázni, hogy anya válni akar apától, szerzett ügyvédet, beadta a válókeresetet. Akkor én is elkezdtem sírni.
Pedig nem tudtam miért. Csak annyit sejtettem hogy apát esetleg nem látom többet, és hogy sírnom kell, mert a nővérem is sír.
Apa aznap itthon maradt.
És azután is.
Aztán már soha nem járt kocsmázni.
Leszokott a dohányzásról, amit 14 éves korában kezdett, és az ivásról. Mindenféle segítség nélkül, puszta akaraterővel.
Anya meggondolta magát, és nem váltak el.
Nem mondom, hogy most nincsenek veszekedések, de már nem annyi, mint régen.
És én ezért nagyon büszke vagyok A VILÁG LEGJOBB ÉDESAPJÁRA!
Hasonló történetek
26008
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
22482
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Nyssa ·
az eleje sokkal valószerűbb.

Nyssa

Fanky ·
az egész valószerű, mivel igaz

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: