Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Édes korrepetálás 2


Mikor megnyomtam a csengőt, az első gondolatom az volt, hogy mennyivel szívesebben lennék most máshol. Na meg, hogy miért kell egyáltalán matekkorepre járnom. Mielőtt még válaszolhattam volna magamnak, már nyílt is az ajtó, és ott állt előttem a tanárnő. Egy fehér póló és egy szakadt farmer volt rajta. Mikor meglátott, meglepődött. Lehet, hogy elfelejtette a mai órát? Tudtam, hogy nem kellett volna eljönni. Nem is buktam volna le. Na mindegy most már. Köszöntem neki, Ő is nekem, majd kedvesen beinvitált a lakásba.
- Kerülj csak beljebb!
Azzal leültetett a nappaliban, azt mondta, hogy rögtön jön. Miközben a fürdőszoba felé ment, megcsodáltam egy pillanatra a fenekét, ami szép kerek és feszes volt. Aztán elkezdtem elővenni a felszerelésemet. Közben meghallottam a háttérből a tv hangját. Foci. A férje lehet az, gondoltam magamban, és rögtön tudtam, hogy miért akartam leginkább otthon maradni: Barcelona – Real meccs. A fenébe! Majd megnézem az ismétlést. Pár perc múlva visszajött a tanárnő már átöltözve, és leült mellém. Fekete egyrészes ruha volt rajta, ami combközépig ért. Imádom az ilyen ruhákat, mert hajlamosak rá, hogy leüléskor túlzottan is felhúzódjanak. Általában a legtöbb nő ilyenkor kicsit lejjebb húzza. de Ő valamiért most nem tette. De most nem volt idő ilyenre figyelni. Különben is nagy pofonnak lehetünk így kisgazdái. Ráadásul innen úgyse lehet belátni. Aztán belekezdtünk az anyagba, de nagyon nem akartam matekozni. Fél óra múlva viszont nagyon kellett wc-re mennem. Már akkor is kellett, mikor megérkeztem, de elfeledkeztem róla a nagy önsajnálatban. Szóval kikérezkedtem wc-re. Azzal is megy az idő, gondoltam. Megmutatta, melyik ajtó az, mert nem tudtam, hogy a fürdő és a wc itt is egyben van. Mikor becsuktam magam mögött az ajtót, mély sóhaj – kitartás! Mondtam magamban: már nem tart soká. Aztán elvégeztem a dolgomat. Nem láttam semmi különöset, amíg pisiltem. Gondoltam, ha már ott a csap, megmosom a kezemet. Mikor törölközőt kerestem, akkor vettem csak észre, hogy a szennyes tetején ott volt a levetett bugyija. - A fenébe! – gondoltam magamban. – Mire vársz fogd meg! – szólt bennem egy hang. – Nem! Lebukunk. – Gyerünk már, fogd meg, mire vársz még, szagold meg! – Nem! – Gyáva! Ilyen lehetőséged nem lesz még egy az életben. Akkor se! - így vitatkoztam magamban, aztán gyorsan kimentem, és visszaültem mellé. Már várt a következő feladat. Ahogy leültem, Ő is felállt, és kiment valahova. Azt nem mondta hova, talán a konyhába. Addig Én dolgoztam. Aztán visszajött, és visszaült mellém. Gyorsan odaadtam neki a füzetet, hogy lássa, készen vagyok. Ahogy néztem, egyre csak a bugyiján járt az eszem. Egyre feszültebb voltam, mert általában hamar le szokta ellenőrizni a megoldásaimat, de most egyre csak a füzetet nézte A szemén láttam hogy egészen máshol járnak a gondolatai. Fogalmam sincs, mik lehettek azok. Én pedig észre se vettem, hogy azóta mióta csak átadtam a füzetet, folyamatosan csak őt néztem. Aztán felnézett rám, és találkozott a pillantásunk. A francba! Gondoltam magamban, ebből most baj lesz. Mozdulni sem mertem, annyira féltem, Ő pedig csak nézett. Aztán lassú mozdulattal letette a füzetet az asztalra. Kezeit az ölébe engedte, és a térdein pihentette őket. Aztán két mutatóujja megmozdult, és elindult felfelé a ruha aljával együtt. Felhúzta a ruhát egészen addig, hogy a világoskék bugyi teljes egészében ott pompázott az orrom előtt. Erre Én félénken elpirultam. Aztán a ruhát felhúzva hagyta, és úgy adta vissza az asztalról a füzetet a kezembe. Nagyot sóhajtott, és közben egyfolytában a szememet bámulta. Csaj ekkor döbbentem rá hogy fel állt a farkam. Ezt elárulta a vékony rövidnadrágom. Francba! gondoltam, nekem is pont egy ilyen gatyát kellett felvennem. Zavarban voltam, mert a gatya mindent megmutatott és ez egy cseppet sem volt kellemes érzés.
– Tudom, hogy láttad a bugyimat a fürdőben. – suttogta.
– Igen ... igen láttam. – mondtam zavartan.
Lassan két ujjával odanyúlt a nadrágom keményen kidudorodó részéhez, és ráengedte a tenyerét.
- Ugye szoktál otthon maszturbálni? - kérdezte, persze ezt is suttogva.
A válaszra kicsit várnia kellett, mert nyelni sem tudtam az ijedségtől de megsürgette egy kis masszírozással a domborodó nadrágomon amitől azt hittem, hogy rögtön el is élvezek.

- Igen, szoktam. – válaszoltam nagy nehezen.
Láttam rajta hogy tetszik neki a válasz, de az élménytől szólni se tudtam.
- És hogyan szoktad? – kérdezte, miközben a masszírozást nem hagyta abba a meredező nadrágomon.
Nem tudtam válaszolni még mindig neki, annyira jól csinálta. Csak ültünk ott, és néztünk meredten egymásra.
- Mit adnál azért, ha most a kezemmel kielégítenélek? – mondta, mire Én lehunyt szemmel próbáltam meg átélni a sokkolóan izgalmas helyzetet, ami vele és persze velem történik.
Mivel erre sem tudtam már válaszolni, kigombolta a rövidnadrágom összes gombját, és egy mozdulattal kiemelte az ágaskodó hímvesszőmet. Felsóhajtottam, és csukott szemmel élveztem tovább a tanárnőm által nyújtott örömöket. A keze lágyan masszírozva fel és le kezdett el mozogni merev hímvesszőmön, és éppen hogy csak hagyta kikukucskálni a makkomat, ami már csillogott az előnedvektől. Egyre nagyobbakat és erősebbeket húzgált a kezeivel, és már a makkom is teljes méretében pompázott. Éreztem, hogy pillanatok alatt el fogok élvezni. Aztán hirtelen előrebukott mit sem törődve férjével, és forró nyálas ajkaival átölelte hatalmasra duzzadt makkomat, miközben a masszírozást abbahagyva a mutató- és a hüvelykujjával húzgálta tovább a bőrt rajta. Nem kellett 5 - 6 másodperc és lüktetve a szájába pumpáltam a forró nedűt, amit mohón nyelni kezdett. Még rajta maradt egy rövid ideig, és szépen óvatosan cumizgatva kiszívott minden maradékot belőle. Amikor kiengedte a szájából, már újra kicsi volt. Visszagombolta a nadrágomat, miközben én nagyokat sóhajtottam. Megvolt életem első orális szexe! A férje még csak hátra sem fordult közben.
Felállt és az ajtót fogva odaszólt neki:
- Becsukom, ha nem baj, mert kicsit zavarja a tévé. – mondta.
- Csukd csak nyugodtan, legalább hangosabbra vehetem. – hallottam a választ miközben a fürdőbe siettem. Pisiltem, majd hátha lesz még folytatás, gyorsan megmostam, és siettem vissza. Ő már ott ült.
- Na milyen volt? - kérdezte, mintha teljesen természetes dolgot csináltunk volna az előbb.
- Nagyon jó volt. Sokkal jobb, mint amikor magamnak csinálom. - válaszoltam most már könnyebben.
- Na ugye, látod. Tudok én korrepetálni. – mosolygott szemlesütve. Majd hozzá tette:
- Mi lenne ha a szűz "kis" farkinca nem csak a kezem és a szám által nyerné el a megérdemelt jutalmát, hanem mondjuk bedugnád ide! - Azzal felhúzta a ruháját egészen a derekáig és felrakta a bal lábát a kanapéra. Jó kis belátás volt. Életemben nem láttam még szebb pinát csodaszép borotvált rózsaszín, középen szépen meghagyva rajta a szőr. De nem időzhettem sokat a látványon, mert rögtön elkezdte kigombolni a nadrágomat, és az alsómon keresztül erősen elkezdte masszírozni megint a szerszámomat. Nem kellett sokat morzsolgatnia, rögtön látta, amint egyre szűkebb a fehérneműm. Kivette a vesszőmet az alsómból, és hanyatt dőlve magára rántott az addigra már megint mereven ágaskodó farkammal együtt. A puncija már szinte forrt a vágytól és az izgalomtól folyó előnedvektől amikor a tisztán érezhető betonkemény farkam teljes hosszában belényomult. Ez volt életem legcsodásabb érzése. Markolászva húzgálta a fenekemet magához, hogy még keményebben és mélyebben magában érezhesse izgatóan fiatal és szűz hímvesszőmet.
Tudtam, és tettem a dolgom. Megállás nélkül keféltem a pináját. Az élmény annyira intenzív és magával ragadó volt, hogy semmit nem hallottam magam körül. A világ megszűnt körülöttem.
Őrjítő érzés volt, ahogyan a két szeméremdomb szőrzete összedörzsölődött, és a lelógó golyóim hozzáverődnek a popsija lyukához minden egyes lökésnél.
Teljesen kitöltötte hímtagom, ami csak úgy zakatolt ki-be a nedves pinájában. Majd remegő testtel, ütemesen szorító hüvellyel adta tudtára az akkor még csak 14 éves fejemnek, hogy eljött számára a gyönyör pillanata.
Körmei mélyen vágtak bele fenekembe, miközben magához ölelt szorosan, úgy, mintha a lelket is ki akarná belőlem szorítani. Feje hátradőlt, és behunyt szemmel várta, amíg hüvelye abbahagyja a ki tudja hány összehúzódást, de közben már Én is megéreztem eddigi életem első és addigi legnagyobb orgazmusát, és ebben a pillanatban a farkam már pumpálta is ki magából az újabb adag gyönyörlét. Hatalmas orgazmusunk volt.
Leszálltam róla, és kigombolt nadrággal a fürdőszobába sietettem. Újra. Aztán pár perc múlva utánam jött Ő is. Egy használt papírzsebkendőt dobott a wc-be és lehúzta. Utána fogtam összepakoltam a cuccaimat elbúcsúztam és szó nélkül elrohantam. Csak útközben tudatosult előttem hogy tulajdonképpen éppen most vesztettem el a szüzességemet. Fantasztikus élmény volt.


Vége
Hasonló történetek
3212
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
3942
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: