Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Xavierr_00: Szia, egyenlőre még nem adták...
2024-10-13 14:15
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

E-mail

Cicamicám!

Kérted, hogy folytassam és fejtsem ki kicsit bővebben, amit elkezdtem a chaten. Kárpótlást ígértem, amiért nem voltam ott délelőtt. Tényleg nagyon sajnálom, és tényleg szarul érzem magam a dolog miatt :(

Mit szólnál, ha... Először is gyengéden végigsimogatnám a hátad és magamhoz szorítanálak. A kezem lassan a feneked felé haladna, majd finoman belemarkolnék. Közben egy pihe-puha, de hosszú és forró csókkal kezdenélek izgatni, bele-bele harapdálva finom ajkaidba. Megszabadítanálak a pólódtól, miközben te is eltávolítanád az enyémet. Gyönyörű formás melleid a mellkasomhoz simulnának. A mellbimbóid finoman dörzsölnéd az enyémhez, miközben elkezdeném nyalogatni a nyakad és egyre lejjebb... A nyelvemet végigvezetném a melleid között, és miközben letérdelnék a hasadat nyalogatnám, de nem csak a nyelvem élével, hanem a teljes felületével. Megszabadítanálak a nadrágodtól, majd a nyelvem a melleid felé vennék az irányt, és hevesen nyalogatnám az egyiket, majd a másikat, közben a kezemmel a combod külső részétől a belső része felé és visszasimogatnálak, néha pedig a fenekedet is masszíroznám.

Felegyenesednék, te pedig lehúznád a nadrágomat, ami alatt szinte szétszakítaná az alsónadrágomat a merev farkam, te el is kezdenéd simogatni. Erre én a fenekedet simogatnám és egyre jobban alád nyúlnék. Amikor érzem, hogy a bugyid átnedvesedett felemelnélek, és háttal letennélek az ágyra. Itt a nyelvem segítségével levarázsolnám a bugyidat, ezáltal szabad utat adva a forrón lüktető puncidhoz. Te ekkor lehúznád az alsónadrágomat és elővennéd a vágytól totál megmerevedett farkamat. Egy csókkal kezdve végignyalnám a tested egészen a nyakadtól a hasadig, majd a lábaidat, a combodat és lejjebb a vádlidat majd a lábfejed és a lábujjaidat is. Visszafelé lassan haladnék és megállnék a belső combodnál. Körbe-körbe nyalogatnám egyszer-kétszer "véletlenül" bele is nyalnék a nedves puncidba, majd hirtelen, de óvatosan beléd dugnám a nyelvem. Lassan felnyalnék a csiklódig, és miközben azt szopogatom, az ujjammal behatolnék és a G pontodat masszíroznám. Csak nyalogatnám a csiklód és masszíroználak belülről amíg el nem élvezel! Miután a tested megremegett és a forróság végigszaladt rajta, azonnal megcsókolnálak majd visszatérve a puncidhoz, onnan a nyelvemet szép lassan végigvezetném egészen a nyakadig. A lábaidat a vállamra tennéd és kérnélek, fogd meg a farkam és rakd be magadnak.

Te azonnal betennéd, mert érezni akarnád a lüktető farkam a meleg és nedves puncidban. Lassan elkezdeném felvenni a ritmust... Teljesen kihúznám, és teljesen beléd hatolnék, felnyomnám tövig. Miután elélveztél, oldalra fordulnál és mögéd feküdnék és így dugnálak tovább, majd megfordítanálak, szétraknám a lábaid és behatolnék a puncidba hátulról és a kutyusos pózban is. Megpróbálnálak jó néhányszor eljuttatni az orgazmusig, majd olyan erővel élveznék el, hogy éreznéd, ahogy a spermám spriccel és nekiütközik a puncid belső falának. Kihúznám a farkamat a puncidból, te azonnal a szádba vennéd és elkezdenéd szopogatni. Nem hagynád, hogy teljesen elveszítse a merevségét és pár perc szopogatás után vissza is nyerné teljesen. Ekkor egyre hevesebben kezdenéd szopni, az egyik kezeddel a golyóim alatti részt simogatnád, a másikkal pedig a farkamat vernéd, miközben erősen szívnád. A testem újból megfeszülne és beleélveznék a szádba. Ezután mindketten kimerülve feküdnénk az ágyon és halk zene közben álomba simogatnálak.

Nem tudom ezzel ki tudnálak-e engesztelni :) Remélem, mert most hirtelen más nem jut eszembe. Persze egy cuki meghívás is áll!

Ja a fenti történethez hozzátartozik, hogy nem bírtam és el kellett intéznem magam miután ezt így szépen végiggondoltam és leírtam :)

Csókollak és SZERETLEK,
Hasonló történetek
24721
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
21474
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: