Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Dán hősei 1. rész

EZ A KÖNYV A PILIS ZÖLD POKLÁBAN JÁTSZÓDIK, AHOL A FEGYVEREK
URALKODNAK”

1992 június 2-án a riporter beleordított a rádióba:
- „Nagyon fontos hírt kell közölnöm: a szovjetek hazánk felé törnek csapataikkal, és ez mindenképpen arra utal, hogy háború veszi kezdetét! Mi még erről délelőtt mit sem tudtunk, mert csapatainkkal kint táboroztunk a Péter-forrásnál. Csak délután kukkantottunk haza.
- Mit? Háború? – kérdeztem elképedve, s mindjárt az eszembe jutott a teendő.
- Vissza a táborba! – kiáltottam Ferinek és Liebhardtnak, akik szót is fogadtak.
- Rossz hírem van számotokra – kezdte beszédét Feri; háború van kilátásban. Aki katonának jelentkezik, az tegye fel a kezét; aki pedig nem teszi fel, annak a DEJTCS-ben helye nincs! Persze, mondanom sem kell, mindenki feltette. S ezzel nekiláttunk a fegyverek készítéséhez: 5 db pedálhajtásos csapatszállító, 50 db kőhajító, 1000 db lándzsa, forgótáras kő-géppuska (60 db), 200 db puska, 10 db pedálhajtásos tank. A hadsereg 10 futár, 30 tábornok, 50 tüzér, 40 „sofőr”, 350 katona, 11 vezér, 1 fővezér, 2 ezredes.
- Szerintem, ide még kell valami – folytattam.
- Na mi? – kérdezték csodálkozva.
- Legalább 10 db kórház, és 3 db bombázó vitorlázó repülőgép.
- Hogyan??!!

- Jól hallottad. Rákötjük egy pedálhajtásos terepjáróra, és elindulunk a szakadék felé. A vezető a szakadék előtt kiugrik, mi pedig kővel bombázzuk az ellenséget. A bombák helyén lesz egy lyuk, onnantól a vezetőfülkébe jön egy madzag, és azon függ a kő. Ha a pilóta kioldja a zsinórt, bombázás. A pilóták és az ejtőernyősök kiképzését már most megkezdjük. Lesz bombázó- és szállító repülőgép.
- Ehhez az ötlethez csak gratulálni tudok – mondta elismerően Liebhardt. Valentin, te képezd ki a légierőt. Feri, vigyél magaddal 100 embert, építsétek meg a pályát. A többiek velem jönnek terepjárókat és repülőgépeket gyártani.

Hamarosan megindult az erdő katonasága: repülőgép- és autógyárak épültek (sátrak voltak), kórházak (szintén), és egy állig felfegyverzett katonaság.
- Készen vagyunk! – fújta ki magát Liebhardt, s ekkor elrobogott felettünk egy orosz bombázó.
- Ezt kilőjük – állítottam be a géppuskákat; - Liebhardt, szállj fel az egyik bombázóval! Mi addig lentről lövünk!
Úgy is lett. Eltaláltuk a benzintartályt, s lefelé vette az irányt. Mellettünk 100 méterrel robbant.
- Meghalt?
- Nem hiszem, mert katapultált. Itt repül – félreálltunk, s mivel hadakozni akart, belelőttünk egy követ, s ezután elaltattuk. Hozzákötöztük egy fához, s ezzel megvolt az első hadifogoly.
- Leszállok. Vétel – szólt bele a CD-be Liebhardt a bombázón.
- Azt ajánlom, ne szállj le, mert gyalogság közeleg! – figyelmeztettem Liebhardtot, miközben megtöltöttem a tankot. – Tűz! – kiáltottam, s ezzel az összes kőhajító, tank és géppuska megszólalt, és a gyalogság a golyózáporban elkábult. A mögötte lévő kocsisor pedig felrobbant.
- Már 8 hadifogoly! – telefonáltunk a honvédségnek, akik kijöttek a csatatérre.
Mikor meglátták a foglyokat, az égő repülőt és a kocsikat, majd elájultak.

- Hogy bírtatok fából ilyen korszerű hadierődítményt készíteni?
- Úgy, hogy mi kibírjuk használni a természetet anélkül, hogy pusztítanánk – válaszoltunk úgy, hogy a honvédtiszt csodálkozva nézett körül.
- Kigyulladt egy fa! – kiáltottam, és máris átléptem a forráshoz.
Rákapcsoltam a csövet, és a tűzre irányítottam, ami rögtön elaludt.
- Hát itt minden van! – bökte ki végül; - itt a honvéd-jelvény. Szerdán
ismét eljövök! – ült be a kocsijába.
- Ó, nem! – kiáltottam nem sokkal azután, hogy elment. – Ezek óriási bombázók! Be a barlangba!
- Tűz! – ordította Liebhardt, de nem ért az semmit.
- Á! – kiáltotta Liebhardt, mert horzsolta egy golyó.
- Vissza! Arról nem volt szó, hogy hadibarlang legyen!
- Feri! Hová mész? – kérdeztem ijedten.
- Az ólomtöltetért és a forgótáras géppuskáért!
- Nee!

Ezután robbanás következett, akkora, hogy belerázkódott az egész erdő.
- Jajj – nyögött fel Liebhardt. – Most mit tegyünk?
- Attól függ, hogy milyen hírt kapunk – hajtottam le a fejem.
- Él! – vertük be a sziklába a fejünket erre a szóra.
- És hová vitték?
- Az innen 4 km-re lévő haditáborba! – ordította a kém.
- Akkor itt a terv: a kocsi menjen el a József-forrásig. Mi egy fél óra múlva indulunk a gépekkel. A többi szakaszt gyalog tesszük meg – rendelkeztem.
- De a Ferinek is repülőgéppel kell hazajönnie. Bír ő egyáltalán repülőt vezetni?
- Nem! Vissza! Ez így nem jó! Csak egyetlen dolgot tehetünk: figyeljük!

Egy kis idő múlva:
- Mit látsz? - kérdeztem Liebhardttól, aki nyakig benne volt a távcsőben.
- Valentin! Betuszkolják az egyik farepülőbe! Már száll is! – és ezzel
elkapta fejét a távcsőből.
Egy pillanatig csönd lett. Azután Liebhardt megszólalt:
- Sajnálom. Feri lezuhant az erdőben. Emléktáblát faragunk. És aztán… bosszú!

Ezen a napon új légierőt készítettünk. Elmentünk a fabányába, és újabb fákat hoztunk. Ezek a repülőgépek már elérték a 150 km/h sebességet., géppisztolyokkal, gépágyúkkal és óriási bombákkal suhantak a levegőben. A harcikocsikon óriáscsúzlik, kőhajítók és forgótáras ólomgéppuskák voltak felszerelve. Hadat üzentünk a szentendreieknek, a tahisiaknak, visegrádiaknak és leányfalusiaknak. A több mint 5000 fős csapat megrohamozta az Édeslyukú-hidat.

Az óriási sereg úgy rohant át a hídon, hogy majd leszakadt. Mikor ezt az oroszok látták, szétbombázták a hidat, egy csomón elestek. A partról bombáztunk tovább. Mintegy 200 golyót lőttünk ki, mikor megkaptuk a választ: kézigránátokat. És akkor ez lett a jelszó:
- Hasra! Még egy! Itt vannak a bombázóink!
Az ólomzápor úgy látszik jót tett nekik, mert abbahagyták a hadakozást.
- Dani! Gyere ide! Kémlelj körbe, és tudd meg, menni a veszteségük.
Én addig megnézem a Feri repülőjét – rendelkeztem, de ekkor átfutott rajtam a hideg.
- Indulok – nyeltem egyet.
A repülőgép roncsait megtaláltam, de Ferit sehol. Feri, élsz? – tettem fel a kérdést magamnak. De aztán megráztam a fejem. Nem! Láttuk, hogy zuhant le, azt még egy gorilla se élte volna
túl. Ezután elmentem a géptől.

- Liebhardt, hogy állunk? – kérdeztem, de a dübörgéstől még az én szavaimat sem hallottam.
- Van egy halottunk. Tahisi. Akkor halt meg, amikor felrobbant a híd. Ezenkívül 10 sebesült. Hát a repülő?
- Megtaláltam, de a Feri nem volt benne. Biztos elvitték az oroszok.
- Orosz bombázók! Tűz! – kiáltotta Liebhardt.
A bombázó kigyulladt, de a repülőnk is kapott egy rakétát.
- Ugrás! – kiáltotta pilóta, és mind a négyen kiugrottak ejtőernyővel.
- Vessétek be az egész hadsereget és az összes hadieszközt! – ordítottam. Akkora tűzharc következett, amekkorán még a fák is majd eldőltek. Jöttek a magyar bombázók is. Az oroszokat mind egy szálig elfogták.
- Ezt ti egyedül csináltátok? Miért vagytok olyan szomorúak? – kérdezte a Tiszt, aki hétfőn is itt volt. Mert meghalt az egyik ős DEJTCS, az egyik vezér, a DEJTCS egyik alapítója. Lezuhant egy repülőgéppel. Ezenkívül a rohamnál még egy tahisi is a túlvilágra került – válaszoltuk.
- Értem. Holnap visszajövök. Sziasztok! – ezzel felszállt a helikopter, és elment.

Bementünk a faluba, és persze odacsődült az egész falu, a fegyverek és a sereg láttán, riporterek is voltak. Mindenki otthon jelentkezett, s nagy öröm. Csak Feriéknél volt szomorúság.
- Sajnáljuk. Mi is szerettük, de szomorúságra nincs ok. Neki van még egy élete. És azt már nem veheti el tőle senki – mondtuk meg azoknak, akik szomorúak voltak.
- Igen. Igazatok van. Most menjetek az erdőbe, s végezzétek a munkátokat. Mikor visszamentünk az erdőbe, s a gyalogság leküzdésére olyan gépágyúkat készítettünk, melybe 8 db 16 cmx18-as kőtöltények fértek (forgótáras). Az egy méter hosszú fél méter széles és 75 cm magas ágyúkat elsősorban az erődítményekben és a várakban használták.
- A ruszkik a József-forrásnál állomásoznak! – vágott bele a nyugalomba a hír villám formájában.
- Azt hiszem, nem csak hír volt villám! – jelentette Erdészdejtcs. Azok a felhők ott viharra utalnak.
- Akkor csukott tankokkal megyünk!
- A pilóták repüljenek a Gyík-hegyig, de csak alacsonyan! – rendelkeztem.

Mikor az egyik repülőbe belecsapott a villám, és lezuhant, hirtelen belém csapott valami. Felidéztem magamnak azt a képet, mikor Feri zuhant le.
- V.P.! Túl rosszak a látási viszonyok! Le kell szállnunk. De nincs olyan hely, ahol leszállhatnánk!
- Akkor ugorjatok ki. Így legalább megússzátok! – szóltam bele az adóvevőbe, s ekkor arra gondoltam, vajon túlélem-e ezt a háborút, vagy én is elveszem úgy, mint a társaim.
- Tábort verünk! – jelentette be Liebhardt. – Már sötétedik. Holnap reggel indulunk!

Ahogy az éjjeli őrségemet végeztem, észrevettem valamit a hegyen. Odamentem, s Feri fekszik ott holtan. Visszarohantam táborba, s belefújtam a sípba.
- Mi az, jönnek az oroszok?
- Nem! Megtaláltam Ferit!
A holttestet koporsóba helyeztük, ástunk, s belehelyeztük a koporsót. A kőlapra egy kereszt, egy fa, egy repülő és egy kard került. Némán álltunk ott hajnalig, s csak utána szálltunk be a repülőkbe, tankokba és kocsikba. Elrejtettük őket, s egy óvatlan pillanatban megszólaltak az ágyúink. Töltények hasították a levegőt, repülők bombázták az egész területet. A tankjaink észrevétlenül törtek az ellenség felé minden oldalról. Elvesztek. Bekötöztük őket a Démon-fenyvesbe, s elhajtottunk.
- S most hova megyünk vissza?
- A Kühlenberghez! – válaszolta, de megtöltötte puskáját, és két golyót engedett az oroszba Liebhardt. Csakhogy azonban az egész sereg ránk tört, és megszólalt a tankom ágyúja.

- El az útból! – taroltam a ruszkikat.
- Bombázzatok! – hagytam meg a légierőnek, mire azok végigszántották a bokrokat. De a géppuskák szitává lőtték a gépek szárnyát, s egy pontosan a Zöld-tóba esett. Elveszett.
- Tünés innen! Tűnjünk vissza a DEJTCS-forráshoz! Ott legalább nem találnak meg! – nyomtam a pedált.

Kis idő múlva:
- Ezt megúsztuk. Reggel szerzünk nyersanyagot, hogy újra feltölthessük az élelmiszerkészletünket. Szólj a bányászoknak, hogy az Óbányából azonnal szállítsák ide a követ! Várat építünk, de csak holnap. Most menjünk aludni!

Éjjel én kezdtem az őrködést, s úgy éjféltájban lépteket hallottam az erdőből. Először reszkettem, aztán puskát kaptam, s végül hanyatt vetődtem. Ez utóbbi azért volt…
- Feerrii! Miit… pontosssabban éélssz?
- Azt hittétek meghaltam? – kérdezte.
- Hé, kelljetek fel! – ordítottam, olyan harsányan, hogy még a ruszkik is belerázkódtak.
- Farkas? Vihar? Esetleg hadiriadó??!! – ugrott fel Liebhardt.
- Feri! Feltámadtál? – dőlt el a sereg. – És mik ezek a sebek? Mi van?
- Miket beszélsz? – kérdezte nyugodtan.
- De hát…
- Várj! Elmesélem – mondta Feri. – Lezuhantam a géppel. Ezt láttátok. Beszorultam a gép alá, nem bírtam kijönni. Arra jöttek a ruszkik, és elhurcoltak. Rettenetesen megkínoztak. Azután megkötöztek és bedobtak egy szakadékba. Szerencsére volt ott egy tó, abba estem. Elficánkoltam legközelebbi sziklához, szétvágtam a kötelet. Két napig bolyongtam az erdőben vízen és füvön… És csak most jutottam el idáig.

- Lényeg, hogy itt vagy. Hé! Orvos- és Szakácsdejtcs! Készítsetek valamit. Szakácsdejtcs! Te pedig az összes maradékból csinálj éjféli ebédet! – osztogattam a parancsokat.
- Reggel a bányába megyünk!
- És azt nem veszik észre? – kérdezte Feri tudatlnul.
- Nem. Mert a bányabarlangban bányászunk.
- Nagy csel – sütötte le a szemét Feri.
- Majd csak belejössz… jé! Már hajnalodik. Feri jössz, vagy inkább maradsz a táborban? – kérdeztem.
- Persze hogy jövök – szólt Feri, s szinte repültünk az angyalok szárnyain az Óbánya szent sziklái mögé, s ez a képzelet szinte a valóság volt.
- Itt vagyunk! – vezettem be Ferit a bányába. – Ez itt a mozdony, pedállal hajtjuk. Ezek pedig a csillék, amibe a követ rakjuk. A bányászok pedig csákánnyal vágják a követ.
- Szépen meg van szervezve! – sétált végig Feri a bányán; - van még valami iparág?
- Van – mondtam titokzatosan.
- Micsoda? – kérdezte,
- Gyere velem – mondtam, és felemeltem egy faajtót.
- Hova vezet ez a létra? – kérdezte.
- Majd meglátod – válaszoltam.
Hasonló történetek
3722
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
3886
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: