Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Képzeletben utazzunk el az Államokba egy különleges helyszínre és eseményre.
Friss hozzászólások
laci78: köszönöm, nagyon jó volt!
2024-09-22 10:48
laci78: október 7? De messze van még!...
2024-09-22 10:34
Éva596: Kedves Laci78! Látod ilyen az...
2024-09-22 07:32
laci78: kb a közepén, ebben a bekezdés...
2024-09-21 21:13
ÉnKeresőTerápia: Új profilommal , új sztorikkal...
2024-09-21 09:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csillag

Kilépek az erkélyemre. A korlátján fehér égősor fut végig. Este van, az idő lehűlt. Felhúzom a pulóverem cipzárját.
Csend van, nincs az a sietség, hangzavar, mint nappal. Belekortyolok a menta teámba és tovább nézem az égősort. Érzem, ahogy a szememet könnyek lepik el.
Hagyom, hogy kigördüljön az első-, majd utána a többi könnycsepp is.
Fáj. Rettentően, és nem értem miért.
Miért fájhat nekem, az, ami eddig soha?
Megszoktam, hogy egyedül vagyok, most mégis valami eltört bennem.
Felnézek az égboltra. Egyetlen egy csillag világít.
'Az vagyok én.' - gondolom - 'Azaz egy ott egyedül, a többi elől elfordulva.'
Megtörlöm az arcom és az utca fele kapom a fejem. Hang szűrődik onnan.
Két lány az. Suttognak, nevetnek és fényképet csinálnak a sötétben.
Szomorúan nézem, ahogy elvannak.
Az összes porcikámban érzem a fájdalmat, a magányt. Hiányzik egy barát az életemből, akivel mindent megoszthatok, de tényleg mindent.
Ismerőseim vannak mindenhonnan; iskolából, edzésről, a szomszédból, de barát, az egy sem akad.
Térdre ereszkedek és engedem, hogy a sírás úrrá legyen rajtam.
Olyan érzés, mintha ráültek volna a mellkasomra, s fulldoklok. Rázkódni kezdek, arcomat a tenyerembe temetem.
Megérintik a hátamat. Levegő után kapkodva nézek fel édesanyámra. Leül mellém a hideg kőre és magához húz. Erősen. Ölébe borulva próbálok lenyugodni. Simogatja gyengéden a hajamat.
- Csss.. - nyugtat, de nem sikerül neki.
Újabb sírógörcs tör rám, és a nadrágját összekönnyezve pillantok fel rá.
- Fáj!
Hasonló történetek
4769
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
5761
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: