Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csereüdülés WR

Amikor reggel felébredtem nagyon izgatott voltam,mert tudtam,hogy aznap csere diákok jönnek a kollégiumunkba.Már yo pár napja elterveztük a bnőimmel,hogy behapsizunk az ujjonnan jövőkkel,ha lesz valami jó közöttük.
Lassan el is jött az este és mi már ki is öltöztünk és a teraszon ülve vártuk az érkezőket.Akik nemsokára meg is érkeztek.A kollégiumvezető fogadta őket.Egy hölgy volt a kísérőjük,aki 3 fiút és 3 lányt hozott hozzánk.
Nagy volt az örömünk,mikor megláttuk az érkezőket,mert félelmünk ellenére volt helyes fiú a társaságban.És nem is kicsit volt helyes.Nagyon yol nézett ki!A bnőimen végignézve egyből vágtam,hogy mindenkinek tetszik a fiú.
Nagy szerencsém volt,mert a kollégiumvezető engem kért meg,hogy mutassam meg a hálótermeiket a fiúknak,ugyanis ő a lányoknak és a tanáruknak mutatta meg a szobáikat.
A fiúk szobája a második emeleten volt,ott ahol a mieink is voltak,csak a folyósó másik végében.Nagyon örültem,hogy Én vezethetem fel a fúkat,csak kicsit furcsán éreztem magam,ugyanis a fiú,aki már első látásra megtetszett végig mellettem jött és kérdezősködött a kollégiumokról meg a szabályokról,hogy meddig lehet kimenni,mikor zárják az ajtót meg ilyen apróságok...Én készségesen válaszoltam minden kérdésére,csak sajnos elértük a szobájukat és ő 1 laza kösz után be is ment.
A bnőim vigyorogva fogadtak de Én nyomban leállítottam őket,hogy nyugodjanak meg,mert ez a gyerek beképzelt gyerek,de ezt valahol azért is mondtam,hogy ők ne akarjanak rászállni.
Aznap este csak egyszer láttuk őket,mikor vacsorázni jöttek,aztán elmentek a városba.
Este takarodó előtt hivatott a koll.vezető.Megkért,hogy másnap lépjek fel idegenvezetőként a vendégeknél és mutassam körbe nekik a város érdekesebb részet.
Másnap már 9kor készen áltam az indulásra.Nagyon jó idő volt,így csak 1 fehér egyberészes szoknyát húztam fel.Egész nap mászkáltam,ami nagyon yo volt,hiszen a fiú-akit mint kiderült az út alat Gábornak hívtak-egész úton velem volt elfoglalva,hogy mien yo seggem van meg ilyen apróságok.Végülis elég yol elszórakoztunk,csak nekem túl rámenősnek tűnt.Mikor például beültünk az egyik fagyizóba, ő mellém ült a leghátsó asztalnál.Odaültek a haverjai is.Ettük a fagyikelyhet és egyszercsak éreztem,hogy valaki hozzáér a combomhoz és simogatni kezdte.Én ránéztem és ő csak mosolygott.
Nagyon finom keze volt,és nagyon érzékeien simogatott.simogatta 1 darabig a combom belső felét és a keze lassan vándorolt felfelé a puncimhoz.Nagyon yol esett a simogatása, már nedvesedni is kezdtem,de mikor éreztem,h nagyon közel jár a puncimhoz rátettem a kezem a kezére.Nem akartam,hogy az első nap után ilyeneket csináljak.Ő rámnézett,aztán megint elmosolyodott odahajolt és lesmárolt.Nagyon izgatóan csókolt.Egyszerűen nem lehetett neki ellenállni,pedig tudtam,hogy a haverjai nagyon rosszat fognak rólam gondolni.Miközben csókolt a keze megint elkezedett a szoknyám alá becsúszni és el is érte célját...Elkezdte simogatni a puncimat,ami már teljesen átvolt ázva a nedvtől.Nem sokáig vacakolt abugyimon kívül.Hamar félrehúzta és elkezdte körkörös mozdulatokkal simogatni a csiklómat.Nagyon yol esett,csak ekkor odaszólt a tanáruk,hogy indulnánk.A nap további részében nem sokat beszélgettünk,inkább csak mosolygott rám.
Este miután megvacsoráztunk,kiültünk az udvarra beszélgetni.Kint volt az egyik bnőm meg neki 2 haverja.A bnőm nagyon yol elszórakozott Gábor haverjaival,pedig csak akkor beszélt velük először.Mégcsak fél órája ülhettünk kint,mikor Gábor egyik haverja megcsókolta a bnőmet.Rá 5 percere a másik is.Annyira letablóztam,de nem volt időm elgondolkodni ezen a viselkedésen,mert ekkor Gábor odahúzott és megcsókolt,de most sokkal szenvedélyesebben,mint délután.Én leállítottam és mondtam,hogy inkább jöjjön velem.Felmentünk a lépcsőn a legfelső emeletig.Ott leültünk a lépcsőre.Gábor levette a pólóját,mert nagyon meleg volt.1 darabig csak néztem,csodálatos teste volt.Szép napbarnította,és elég izmos.Csodálatos volt nézni,de megsiogatni nem volt merszem.Álmodozásaimból hamar kitérített,ugyanis megkérdezte,hogy yot-e ülök.Kicsit furcsán éreztem magam,mert tudtam,hogy azt akarja,hogy kezdeményezzek.Én nagyon vágytam arra,hogy érezhessemőt,de az eszem azt súgta,hogy hülyeséget csinálok,hiszen mégcsak 1 napja ismerem..
Aztán végülis nem volt választásom,ugyanis Gáboron látszott már,hogy nagyon unja a várakozást.,így megcsókoltam.És megint feltőrt bennem a délutáni érzés.Keze hamar a puncimhoz ért és nekem már nedves is volt a bugyim.Lassan lehúzta a bugyimat,aztán elkezdett ujjazni.Rettentően yo érzés volt legszivesebben felnyögtem volna az örömtől,de nem akartam,hogy meghalljanak,így,csak hangosan szuszogtam.Mikor már yo ideje ujjazott és Én már éreztem,hogy nekem ez kevés odanyúltam a nadrágjához,ahol már éreztem a dudorodó farkát.Lehúztam a nadrágját és a boxerját is.Mjad mikor előkerült megfogtam és elkezdtem verni.Erre ős is ritmikus szuszogásba kezdett.Aztán egyszercsak abbahagyta a szám kényztetését és a fejemet lassan elkezdte a farka felé irányítani.Tudtam mit szeretne és meg is tettem:Bekaptam a farkát először csak a makk részét kezdtem el nyalogatni és csókolgatni,majd mikor éreztem,hogy nagyon élvezi,ugyanis már 3 ujjal ujjazott és yo gyorsan,én is tövig bekaptam és szopni kezdtem.Éreztem,hogy nagyon élvezi.Végig simogatat a hátam és közben vadul ujjazott.Aztán egyszercsak leállított elémtérdelt rámnézett megcsókolt és közben belémtette a farkát.Az 1 csodálatis érzés volt!Én kicsit megemeltem magam,hogy tljesen belémférhessen és hagytam,hogy had mozogjon.Nem csókolóztunk közben,csak nézte,ahogy ki be huzogatja a farkát bennem.Én viszont már nem bírtam magammal.Tudtam,hogy mindjárt elmegyek.Hátra hajtottam a fejem és egyre hangosabban szuszogtam,mire ő egyre gyorsabban mozgott.Aztán egyszercsak lelassúlt,miközben Én is az utolsó nagy sóhajokat fújtam ki.Majd megállt és megcsókolt.
Pillanatokon belül felöltözött.Mondta,hogy ő most elmegy fürdeni és,hogy majd beszélünk.Aztán nyomott 1 puszit a számra és el is ment.
1 hétig voltak itt,de velem többet nem beszélt csupán csak mosolygott rám.Az utolsó napon mikor indultak épp azudvaron voltam a bnőimmel,mikor ők épp indulni készültek.Ránéztem Gáborra,aki a szokásos hülye mosolygás ellenére odahívott magához megcsókolt és átnyújtotta a telefonszámát.Én megnéztem a telefonszámot és a mi körzetszámunk volt az elején.Értetlenkedve néztem rá,mire ő elmosolyogta magát és elmondta,hogy ide fognak költözni a következő héten és,hogy ebbe az iskolába fog járni.:)
Hasonló történetek
24719
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
22954
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: