Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csak a Szeretet

Nem volt tökéletes. Hogy is lehetett volna? Jelentéktelen barna kis semmiség. Ahogyan mások látták. S mi volt legnagyobb bűne? Kutya volt! Keverék!
Egyik fajtára sem hasonlított igazán: lógó füleivel, apró termetével, csapzott bundájával, őszinte barna szemeivel, ez utóbbit viszont nem sokan vették észre. Talán csak én. Ritkán láthattam, s ez szörnyen megviselt. Őt is. Mi ketten a legeslegjobb barátok voltunk. Ő és én. Két szeretetre éhes élőlény, kik egymásra találtak, s minden titkukat megosztották egymással. S azok a ritka pillanatok, melyeket kettesben tölthettünk, a legnagyobb ajándékok voltak.
Hosszú sétákat tettünk a bíbor alkonyatban, én nem a védtelen gyermek voltam olyankor, hanem egy hercegnő, Alisa, Madelaine, vagy amihez éppen kedvem volt. De ő mindig Belle volt! Az édes Belle. Az egyetlen barát. Soha senki más.
"Vajon mi tetszik neki azon a korcs kutyán?"-tűnődtek az emberek. De nem számított. Csak a Szeretet számít! De az elválás pillanatai szörnyűek voltak. Ő könyörögve nézett rám, folyt a könnyem, de semmit sem tehettünk. El kellet mennem. Mert a felnőttek azt mondták.
De barátom mindig várt rám! Mesélték, hogy egyszer egy a mienkéhez hasonló autó tűnt fel a ház előtt, mire ő eltépte láncát, s kiszakítva a kerítést utána rohant! Kis híján elgázolták. De megúszta! Majd egy borzasztó napon mikor találkoztunk, rá kellett ébrednem-beteg! Még csak sántított, s én ölembe fektettem, s halkan dúdoltam neki egy ősrégi dalt. Pár óra múlva már lábra sem tudott állni. S én tehetetlen voltam. Ráborultam és zokogtam. A keserves reménytelenség! Elveszítjük egymást! Ő is sírt. Éreztem.
És akkor hirtelen apám mellénk állt. Elvittük őt a kórházba, ahol azt mondták, még meg lehet menteni...
Nem búcsúztam el tőle, hiszen azzal előre eltemettem volna. Így hát csak annit súgtam a fülébe. "Az Ég áldjon meg! Hamarosan találkozunk!"
Egy hét múlva kaptam a rémséges hírt: Belle nincs többé!
Érzem, nem örökre hagyott el. Érzem, hamarosan találkozunk. Valamikor, valahol...
S ami addig őrzi az emlékét:néhány fotó és az iránta érzett hatalmas Szeretet...
Hasonló történetek
30461
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
22945
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: