Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Butaságom története

Egyszer volt hol nem volt,az ország két távoli pontján, élt két magányos ember,kiket egyszer összehozott ...........valami.
Kapaszkodót találtak egymásban,mindkettő azt hitte talán barátra is lelt.Sűrű "beszélgetésbe "kezdtek,végre volt a napban valami izgi,várták a választ,várták a másiktól a levelet.A férfi nagyon tudta mi kell egy elhanyagolt,árva nőnek,jöttek a szép versek,bókok,még senkivel,örökké,csak veled.....Balga nő hitt neki,mert hinni akart,pedig az esze figyelmeztette,s nem csak az esze.Jöttek sorban az intő jelek,amit ha hideg fejjel képes észlelni,felfogni azonnal menekülőre fogja, vissza se néz,s megmentette volna magát rengeteg fájdalomtól.De persze nem tette,ott volt minden este a gép előtt,újra és újra.
Milyen buta az ember,hányszor de hányszor takarja szemét valami fátyol,ami ha lehull el sem hiszi,hogy igy volt,ő volt.
Sok idő,túl sok idő kellett mire rájött,hogy a lovag soha nem volt lovag,vagy ha igen,akkor nem az övé.Soha nem is akart az lenni,csak irtó jólesett neki,hogy valaki vár rá,hálásan fogadja minden kedves szavát.Álmodtak,de az álom véget ért,a férfinak már rég,a nőnek nemrég.
Tanulság,soha ne nyomd el magadban a belső hangot,akkor sem ha a másiké hangosabb!
Hasonló történetek
25546
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
21454
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: