Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Buli után...

Én egy 17 éves srác vagyok rövid fekete hajjal. Egyszer egy jó házibuli után történt, hogy miközben hazafelé bandukoltam találkoztam egy másik bulis csajjal aki alig látott a részegségtől.

Fel akart szállni a motorjára, de inkább nem engedtem. Nem élveztem volna a látványt, ahogy elgázolják. Szóval maradásra bírtam, hogy várjon itt amíg nem jön a taxi. A csaj tetszet, rövid kis szoknyában volt és eléggé hiányos fölső pólóban, miközben visszaindultunk a bulihoz, hogy taxit hívjunk a csaj elkezdett simogatni. Én nem zavartattam magam aztán hirtelen lerántott a földre és elkezdte lehúzni a sliccem pár pillanatig ellenkeztem, aztán belegondoltam - mi bajom is lehetne?

Hagytam csináljon amit akar. Lehúzta a gatyám és a fölsőmet én meg az ő ruháit, elkezdte simogatni a vesszőm, azután bekapta. Én nagyon élveztem a dolgot. Azután abbahagyta, rám ült, és én meg beraktam. Ment a móka jó ideig több pozícióban aztán arra vett rá, hogy kinyaljam, hát engedtem ennyit már csak megérdemel :-)) Azután újra belekezdtünk a rendes szexbe furcsa volt szabad ég alatt a földön csinálni, az elején kicsit zavart de ilyenkor már észre sem vettem.

Én még nem mentem el elég jól bírtam, ő viszont marhára élvezte az biztos (én is). Aztán belekezdtünk egyfajta ,,kutya pózba" nah ezt élveztem szinte a legjobban, és itt mentem el. Ezután még csináltuk egy 15 percig, és ő is elment szerintem másodszorra. Ezután felkeltünk és egy kis fészkelődés után újra elindultunk. Furcsa volt a lány, valahogy komolyabb lett (gondolom, kezdte érezni a sok pia hatását), de közben látszott rajta, hogy élvezte. Odaértünk a házig, a buliból már csak pár kifeküdt ember maradt semmi más. Megkerestük a telefont, és hívtunk neki taxit.

Ültünk még ott egy ideig és nekem ekkor jutott eszembe, hogy nem is védekeztünk, megkérdeztem hogy talán ő szedett e valamit, most már fájó fejjel válaszolta hogy szedett fogamzás gátlót, és erre én megnyugodtam, a taxi sajnos lassan jött és mi meg elaludtunk. A taxival nem tudom mi lett, annyira emlékszem még, hogy a rendőrség ébresztett minket.

Hát ez volt az én sztorim, a csajjal ma is tartom a kapcsolatot bár szeretkezni csak akkor egyszer tettük.
Hasonló történetek
15820
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
24721
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

Padre ·
szerintem émg asse igaz hogy 17éves vagy bazze

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: