Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Xavierr_00: Szia, egyenlőre még nem adták...
2024-10-13 14:15
Gayadam: Szia , mikor kerül ki a folyta...
2024-10-13 08:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Brigi

- Szia majd jövünk!- mondta anyu. Végre elmentek! Csodálatos éjszaka állt előttem, ha minden a terv szerint halad… Telefonálnom kell, szólnom kell Briginek, hogy jöhet. Micsoda lány! Kedves, rengeteget mosolyog, és milyen teste van! El se hiszem, hogy az én barátnőm! Csöngettek, ez csak ő lehet! Mentem ajtót nyitni, ő volt! – Milyen dögös vagy! - mondtam, ő válaszul rám mosolygott és megcsókolt. Imádom a csókját, olyan vadul, és szenvedélyesen tud csókolni. – Gyere be! - bekapcsoltam a hifit, és töltöttem két pohár pezsgőt. Iszogattunk, beszélgettünk, majd a beszélgetésből forró csókolózásba mentünk át.

Ő levette rólam a pólóm, én válaszul levettem a topját, meztelenre vetkőztettük egymást, és így folytattuk a játékunkat. Puszilgattam a nyakát, és közbe a popsiját simogattam, majd egyre lejjebb vittem a számat, eljutottam a melléig. Ilyen gyönyörű melleket még életemben nem láttam! Elkezdtem nyalogatni, szívni a mellbimbóját, ő egyre nagyobb levegőket vett, teste néha megrezzent. A hasát puszilgattam, és egyre lejjebb tartottam. Már nagyon nedves volt, a belső combját cirógattam, még nem nyaltam be neki. Próbáltam még jobban felizgatni, hogy utána még nagyobbat élvezzen. – Nem bírom tovább, csinálj valamit! - és ekkor elkezdtem nyalni a csodálatos puncit, a teste megrezzent, levegő után kapkodott, nagyon élvezte a dolgot, hát még én! Pár perc után a teste megremegett, egy kisebb sikoly hagyta el a száját, és csak úgy öntötte magából az isteni nedűt. Fölült, és a fülembe súgta – Szeretlek! Most én jövök! - Kaptam egy puszit a számra.

Simogatott, harapdálta a fülem, közbe egyik kezével a zacskómmal játszott. Majd a feje eltűnt a két lábam között. Elkezdett szopni, azaz erő amivel szívta, azt hittem az agyam eldobom. De csak épphogy párat szívott rajta, föl ált, megfogta a farkam. – Gyere be a hálóba! - mondta. Bementünk, és lelökött az ágyra, előkerült valahonnan egy gumi. Fölhúzta, és huncutan rám mosolygott, - Szeretnék előbb én fölül lenni! - nekem nem volt semmi kifogásom ellene! –Szép nagy farkad van, már alig várom, hogy magamba érezhessem - Beleült. Az érzést nem lehet elmondani! Először lassabban, majd egyre gyorsabban mozgott. Nekem a hajam fölállt, úgy élveztem. Már nagyon közel voltam a csúcshoz, de tudtam még bírnom kell, azt akartam egyszerre élvezzünk el! Ő is egyre közelebb járt a csúcshoz, de én nem bírtam tovább, hatalmasat élveztem, pár másodperc múlva ő is elment, teste elernyedt, és ledőlt mellém az ágyra, mosolygott, és nagy levegőket vett. – Csodálatos volt! - súgta a fülembe, és megcsókolt, - Még annál is jobb! - mondtam.

Vadul csókolóztunk tovább, és simogattuk egymást. Nekem megint kőkemény volt a farkam. – Szeretnélek óvszer nélkül is magamba érezni! - Én bíztam a Brigibe, így fel se merült, hogy valami gáz lesz utána. (Nem is lett) Játszottam még kicsit a mellbimbójával, nyúlkáltam a puncijába – Kérlek, dugj meg! - sóhajtotta. Négykézláb helyezkedett, és popsiját felém tartotta, tiszta nedv volt megint. Behatoltam. Hát amikor meglovagolt, azt hittem azt az érzést nem lehet fokozni, de lehet! Gumi nélkül tízszer jobb volt!! Ő is nagyon élvezte, teste tele volt izzadság cseppekkel, forró pinájába égett a farkam. Most egyszerre élveztünk egy orbitálisat. Még egyszer vadul megcsókolt, majd kettőnkre húzta a takarót, - Aludjunk - és már aludt is. Nagyon elfáradt. Én még sokáig ébren voltam és az eseményeken töprengtem. Belevaló csaj, szinte végig ő irányított. Holnap reggel, hogy fogok beletalálni a klotyóba? - ez a gondolat egy darabig szórakoztatott, majd lassan én is elaludtam.
Hasonló történetek
18473
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
30481
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Dragon_h ·
Mellesleg szar

:-(

Triac ·
Öcsi, az lehet, hogy gyermeteg, viszont van benne egy kis tanító jelleg is. Nem gondolod? Azért kevés történet szól a gumiról, és a bizalomra épülö pucérszexröl.

Ennyi!

Nálam egy 6-os.

Livica ·
Nem rossz, tetszik, hogy te is örömet akartál szerezni a lánynak, nem csak simán meg akartad kefélni. Kitalált sztori?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: