Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
HentaiG: Jól megírt fantasy szex történ...
2024-10-12 11:26
HentaiG: Jól megírt fantasy szex történ...
2024-10-12 11:26
kaliban: Nekem tetszett! A sok magyarta...
2024-10-11 18:25
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Bosszú

Unalmas délutánra számított. Riportra kellett mennie egy kiállítás megnyitóra. Melege volt, hosszan tusolt egyre hidegebb vízzel, míg dideregni kezdett. A hajszárítást a napra bízta, belebújt a legvékonyabb nyári ruhájába, és lefutott a lépcsőn. Az utolsó pillanatban – szokás szerint…Legszívesebben lemondta volna a programot, és kifekszik a strandra egy liter jégkrémmel, de nem lehetett. A tárlatot egy régi barátnője nyitotta meg; ő kérte fel személyesen. Nem akarta megbántani. Kereste a legideálisabb szöget, ahonnan elkaphatja a mikrofon előtt pózoló felfuvalkodott igazgató öntelt mosolyát, amikor megérezte, hogy figyeli valaki. Elkattintotta a gépet, lassan a tömeg szélére sétált. Bámészkodást színlelve lopva körbejártatta a szemét a meghívottakon. Mennyi modorosság, micsoda sznobéria – gondolta keserűen. Nem szerette ezeket a társadalmi felhajtásokat. Ha tehette, gyerekeket vagy a természetet fotózta. Azt legalább igaznak találta. Egy pillanatra görcsbe rándult a gyomra, amikor az ismerős szempárt észre vette.

Nem számított rá, hogy találkozni fognak. A férfi odabiccentett, ő zavartan viszonozta az üdvözlést. Hiába próbált másra figyelni – nevetgélt, könnyedén társalgott – egyfolytában magán érezte a tekintetét. Mindenki a hidegtálak körül nyomakodott – ó, a harácsolás édes íze! -, a lány gyümölcssalátát kanalazott, és valami hajdan volt repülős szerencsétlenségről mesélő, aperitivektől becsípett veteránt hallgatott alig odafigyelve. Bármennyire nem akart, szemét minduntalan odavonzotta valami láthatatlan erő. Néha össze is kapcsolódott a pillantásuk, de akarattal szétszakította, mielőtt elmélyülhetett volna. Bár alig ismert néhány embert, róla sokan tudták, melyik laptól jött. Úton-útfélen karon fogták, pletykákról faggatták, gratuláltak néhány korábbi képéhez. Épp egy idős házaspár rázogatta a kezét, rajongásukról biztosítva őt, amikor a férfi odalépett. Két teli pezsgőspohár volt a kezében, és udvariasan így szólt:
-Megbocsátana ugye, ha elrabolom művésznőt? – és már kalauzolta is egy nyugodt sarok felé.

A lány kivette az egyik poharat a férfi kezéből, és fenékig ürítette. Aztán csak szórakozottan forgatta, csilingeltette az ujjai között.
- Őrjítően csinos vagy!
- Hogy kerülsz te ide?
- Üzlet.
- Mióta foglalkozol festményekkel??
- Igyunk még egy pezsgőt!
- Azt hiszem, már ez is a fejembe szállt!
- Sétáljunk egy kicsit!
- Nem hiszem, hogy illő lenne együtt távoznunk!
- Nem érdekel, mit illik! Szeretnélek nézni! – szinte az arcába suttogja visszafolytva ezeket a szavakat.
- Egész idő alatt engem bámultál! – figyelmezteti kedvesen a lány.
- Régen láttalak… Na, eljössz sétálni?
- Miért mennék?
- Hogy beszélgessünk.
- Itt is beszélgethetünk!
- Egyedül akarok maradni veled! Érezni akarom az illatod! Nem érted?
- Azt hittem, ezen már túlléptünk! – egyre jobban zavarba jött, szeretett volna szabadulni a férfi bilincscsillogású szemeitől. Felmentőként lépett oda Lili, hogy bemutassa valakinek.

Már szinte mindenki a táncparketten tolongott. Ahányszor elhatározta, hogy most már hazamegy, mindig odalépet valaki, és felkérte. Ez tényleg az utolsó volt – gondolta magában, és megköszönte a táncot alkalmi partnerének. Ahogy megfordult, szinte beleütközött a férfiba.
- Szabad?
- Mennem kell!
- Csak velem nem táncolnál?
- Rendben – sóhajtotta, de már meg is bánta. Ahogy a férfi átölelte a derekát, és ujjai közé zárta a kezét, villámok kezdtek cikázni a testében.
- Mi lenne, ha…
- Ne kezdd újból!
- De legalább megpróbálhatnánk!
- Neked családod van!
- Nem érdekel a családom!
- Ilyet ne mondj!!
- És ha nem lennének?
- De vannak!
- Alig hiszem el, hogy a karjaimban tartalak!
- Élvezd ki a pillanatot, mindjárt véget ér!
- Miért vagy ilyen hűvös velem?

Nem válaszolt – nem mondhatta, hogy ha kimondaná, amit gondol, mind a ketten megégnének.
- Táncolj velem még egyet!
- Nem lehet.
- Csak ezt az egyet! Utolsót…Lekapcsolták a villanyokat, néhány gyertya és az étteremből átszűrődő fény vont csak fura árnyakat a táncolók köré. Andalgós számot játszott a zenekar, és bár minden józan sejtje tiltakozott ellene, mégis közelebb simult a férfihez. Ráhajtotta a vállára a fejét, és hagyta, hogy az becsúsztassa kezét meglazult fürtjei közé. Sírni tudott volna ettől az érzéstől. Kívánta és gyűlölte a férfit, amiért akkor nem szólt. Gyáva volt, elszalasztotta az alkalmat, hogy megtudja, vajon a lánynak jelent-e valamit.
- Menjünk ki a kertbe – súgta a fülébe, és az ajtó felé kezdte vezetni.
- Nem! Nem.
- Miért? – kérdezte a férfi ijedten.
- Nem hozhatlak ilyen helyzetbe. Mindenki tudna róla.
- Nem érdekelnek mások! Beleőrülök, ha nem csókolhatlak meg!
-Nem szabad ezt csinálnunk!
-…egyáltalán nem tetszem neked?

Lesütötte a szemét, nem bírt a férfire nézni. Elindult a táskájáért.
- Nem feleltél!
- Ne kérdezz tőlem ilyesmit! Az időt nem lehet visszafordítani…
- Elkísérlek!
- Jobb, ha egyedül megyek. Ott álltak az autónál, a lány keze az ajtókilincsen. Kedvesen rámosolygott a férfire, majd beszállt, gázt adott és eltűnt a szeme elől. A férfi állt ott bambán, aztán a zsebéhez kapott, előhalászta a slusszkulcsát, és a lány után hajtott. A kereszteződésnél érte utol; követte hazáig. A lány kiszállt, lassan a kapuhoz sétált, kinyitotta – közben egyszer sem fordult hátra. Felment, de egy lábtörlővel kitámasztotta a kaput…Alig ért be a lakásba, kopogtak. Ugyanazzal a lendülettel csapta be maguk mögött az ajtót, amivel a férfi szájára tapadt. Vadul csókolózva imbolyogtak el a hálóig.
-Megőrjítesz! –suttogta a férfi szájába.

Nem válaszolt; gyengéden, de határozottan ledöntötte a lányt az ágyra. Két év elfojtott vágya jutott felszínre, mégis uralkodni próbált magán. Érzékien simogatta a lány nyakát, másik keze a ruha cipzárjával babrált. Szomjasan itták egymás csókjait. A lány segített kibújni az ingéből, meglazította a nadrágja szíját. Majdnem megőrült, ahogy a puha kezeket megérezte a csípőjén. Kihámozta a lányt a lenge ruhából – nem volt alatta melltartó! Már tánc közben is érezte; teljesen felizgatta. Ajkai közé vette a lány kemény, hegyes mellbimbóit, mire ő hangosan felsóhajtott. Nyelvével becézgette a puha kebleket, de kezével már a bugyit kereste. És akkor kiderült, hogy a lány testét egész este csak a kis ruha takarta! Majdnem elélvezett ettől a felismeréstől! Türelmetlenül fúrta magát a csillogó drága barlang mélyére.

A lány alig kapott levegőt, s amikor megérezte a férfi érdes nyelvét és a forró levegőt, megrázkódva elélvezett.
- Gyere! Tudni akarom, mit szalasztottam el!
- Megkapsz mindent, amit csak akarsz, drága! Alig bírta befejezni, mert a lány ezalatt szájába vette, és nyalogatni kezdte a merev hímvesszőjét. Elégedett mormogás hagyta el a száját, átadta magát ennek a kellemes bizsergésnek. Aztán, még mielőtt végleg ellazulhatott volna, a lány egy macskás mozdulattal fölébe került, és határozott mozdulattal az ölébe ült. A vállaira támaszkodott, és vadul lovagolni kezdett rajta. A férfi elvesztette az önuralmát, megragadta a lány derekát, és csak tépték, marcangolták egymást a véső gyönyör felé hajtva a másikat, kétségbeesett küzdelemmel.

Lustán, elnyúlva feküdtek a gyűrött ágy tetején; már hajnalodott.
- Mi lesz most? – kérdezte a férfi.
- Semmi.
- Hogyhogy semmi?
- Megkaptad, amit akartál. Válaszoltam a kérdésedre. Most már visszamehetsz hozzájuk!
- Én veled akarok lenni!
- Nem! Öltözz föl és menj el! Ahogy a bejárati ajtó dühösen becsapódott mögötte, a lányból feltört a zokogás. Abbahagyhatatlanul patakzottak a könnyei, míg álomba nem sírta magát.
Hasonló történetek
15810
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
18472
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
joy ·
Nem ártott volna némileg hosszabban megírni a cselekményt, és az érzelmi hátteret jobban kidomborítani.

Így, ebben az állapotában félkésznek túnik.

ciko ·
Nekem tetszett.Jók a szócsaták,ügyes.

Egyetlen gondom volt:borzasztoan nehéz volt követni mikor kiröl van szó,ki beszél,cselekszik.

játékos ·
Egyetértek Pannival.

Nagyon döcög, hogy melyik szereplö az író. Eleinte azt gondoltam, ketten írták, de a végére inkább arra jutottam, hogy aki írta, megpróbálta magát a lány helyébe képzelni, az ö szemszögéböl megfogalmazni a dolgokat, de nem tudta magát ehhez tartani.

Ez a szexnél lett egyértelmú: Az annyira férfi látásmódról árulkodik.



Amúgy a történet egész jó. Ha nem zavar meg ez a ki kicsoda, akkor nagyon tetszhetett volna.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: