Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

bizarr

Többen voltak. Baráti társaság, akik együtt töltötték a péntek estét. Jó idő volt, egy parkban iszogattak, beszéltek, pipáztak. Bence és Anita már napokkal korábban felfigyeltek egymásra. A Sors úgy hozta, hogy egymás mellé kerültek a padon. Sötét volt és már senki sem állt biztosan a lábán, csak Anita és Bence tartotta magát a többiekhez képest. Míg a társaság elfoglalta magát rémtörténetekkel, Bence keze felfedező útra indult Anita felső testén. Anita meglepődött, nem várt ilyen gyors fejleményeket, de nem tiltakozott és válaszként az ő keze is elkalandozott. Érezhető jele volt, Bence teljesen begerjedt.
Anita elköszönt a többiektől, menni kellett haza. Bene elkísérte. Szótlanul mentek egymás mellett, mire Bence megfogta Anita kezét. Megtört a csend. Bence megkérdezte:
-Van nálad gumi?
-Nincs. Nem erre számítottam.
-Kár. Üljünk le.
Leültek egymás mellé a fűben. Anitának még mindig nem esett le, miért. Bence egyszerűen leteperte. Kezeit a földre szorította és egész testével a lányra nehezedett. Vadul csókolóztak, majd Bence lehúzta Anita felsőjét. Már nemcsak a kezével kényeztette a lányt. Bár kicsit félve a következményektől, de mégis határozottam kibújtatta Anita melleit és kérdés nélkül nyalogatni kezdte.
-Szereted, ha kicsit durvább?
-Imádom ha harapdálnak.
Nem kellett több a fiúnak. Játszadozott, míg a lány mellbimbói kőkeménnyé váltak.
Hasonló történetek
18477
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
30484
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: