Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Xavierr_00: Szia, egyenlőre még nem adták...
2024-10-13 14:15
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Barni & Hajni - Az első nap - 1.

Barni már hajnalban megébred. Felült az ágyban, és körülnézett. A szoba még mindig az esti esemény hangulatát árasztotta felé, ő pedig behunyt szemmel emlékezett az élvezetes percekre. Hajnira nézett, aki még az igazak álmát aludta. Olyan gyönyörű volt így is! Fekete haja szétterült a párnán, teste pedig félig ki volt takarva a nagy meleg miatt. A fiúnak kedve lett volna most azonnal újra szeretkezni vele, de gondolta, hogy megvárja, míg felébred. Magára vette házi köpenyét, és kiment a konyhába, hogy reggelivel lepje meg aráját. Fél óra alatt pompás étket tett az asztalra, és már előre mosolygott a gondolaton, hogy Hajni mennyire meg fog lepődni. Be is ment a hálószobába, hogy értesítse őt a reggeli elkészültéről. A lány még nem ébredt fel, azonban testtartása nagyon megváltozott.

A nagy forgolódásban lecsúszott róla a takaró, így már semmi sem fedte testét. A hátán feküdt, egyik keze a párnán, a másik a fején pihent. Barni percekig bámulta a gyönyörű testet. Nézte a ritmikusan felemelkedő és leereszkedő kebleket, a finom ívű köldököt, a bársonyos combokat, és a finom pihék közé rejtező puncit. Szét voltak nyitva a lány lábai, ezért jól láthatta a fekete szőrszálak közül elővillanó rózsaszín gyönyört. Nézte, csak nézte, és felgerjedt benne a vágy. Hajni jóleső érzésre ébredt. Maga sem tudta pontosan eldönteni, hogy micsoda, de tudta, hogy már érezte valahol. Kinyitotta szemeit, hogy kiderítse, mi történik, és látta, hogy Barni a bokáját csókolgatja. A fiú észrevette, hogy a lány felébredt, és virgonc mosollyal üdvözölte. Hajni azonnal megértette férje szándékát, és mivel cseppet sem volt ellenére az effajta ébresztés, visszamosolygott, a párnára hajtotta fejét, és lecsukta szemeit. Barni, látva, hogy szabad az út, elindult a már jól ismert ösvényen. Most is lassan haladt nyelvével felfelé a combon, várva, hogy Hajni is „melegedjen be”.

Mikor hallotta, hogy már a lány is szaporábban veszi a levegőt, gyorsított a tempón, és elérte az ágyéki tájékot. Ezúttal azonban nem ment tovább. Hosszan szívta magába a rejtett szőrpihék illatát, és mindeniket körbetapogatta nyelvével. Érezte, hogy a lány nedvesedni kezd. Ekkor kezével széttárta a fekete szőrszálakat, és elővillant előtte a gyönyörű pina teljes mivoltában. Mohón mélyesztette nyelvét a kívánatos szeméremajkak közé, és lassan nyaldosni kezdte a lány csiklóját. Hajni már rángatózni kezdett. Őrjítően felizgatta férje nyelvmunkája. Barni egyre mohóbban szívogatta, nyalogatta a megkeményedett csiklót, addig, amíg meg nem hallotta Hajni zilálását. Ekkor hirtelen tövig dugta nyelvét az előtte vonagló pinába, és hevesen mozgatni kezdte benne. Hajni már nem tudta hová legyen a kéjtől. Sikoltozni kezdett, úgy érezte, mindjárt szétveti testét az élvezet. Megmarkolta férje fejét, és még jobban a puncijához szorította, hogy nyelve minél mélyebbre hatolhasson. Őrülten rángatózott. Lábait Barni feje köré fonta, hogy az jobban hozzáférhessen vaginájához. A férfi sem volt rest, és mohón nyalogatta a nedves pinát, ízlelgetve a női élvezet izét. Mélyen hatolt be a lyukba, aztán hirtelen kijött onnan, de csak azért, hogy aztán ismét behatolhasson, ezúttal még mélyebbre.

A lány már nem bírta tovább! Hátrahajtotta fejét, megemelte ágyékát, és hangosan élvezett. Mély nyögés tört fel belőle, miközben teste nagyokat rándult. Újra átélte az orgazmust. Férje azonban nem hagyta abba a nyalakodást, hanem buzgón nyaldosta a vaginából előtörő nedveket, az orgazmus termékeit. Hajni fejében merész ötlet fogant. Finom mozdulattal eltolta férje fejét, és megfordult az ágyban, úgy, hogy a férfi továbbra is kedvére nyalakodjon, de szájával ő is elérje annak merev hímtagját. Barni maga is meglepődött a nem várt fordulat láttán. Sokat hallott már a híres 69-es pózról, de nem számított rá, hogy felesége ilyen ötlettel fog előállni. Lelkesen kapott az alkalmon, megfogta Hajni combjait, fejét azok közé illesztette, és már kezdte is a finom „testrés” nyaldosását.

A lány nem volt ilyen gyors. Számára új volt még a helyzet. Először csak simogatta a kemény farkat, nézte, amint a kis bőrredő lassan lecsúszik és előtűnik a nedves, piros makk. Amikor a pénisz már teljes keménységében „pompázott” előtte, hirtelen a szájába vette. Barni megvonaglott, testét feszültség járta át, és hevesebben kezdte nyalni a puncit. Hajni érezte férje remegését, és kivette szájából a péniszt. Jobb ötlete támadt. Nyelve hegyével lassan, óvatosan nyaldosni kezdte a felizgatott makkot. Tudta, hogy ezzel nagyon felpörgette a férfit. Igaza volt. Barni már szinte szenvedett a vágytól. A gonosz kis nyelvecske, nagyon lassan járta körbe a makkját, és ez őrjítően hatott rá. Nyelvével nagyon mélyre hatolt Hajni pinájában, jelezve ezzel, hogy most már hagyja abba a kínzást. A lány megértette. Újra szájába vette férje szerszámát, és hevesen szopogatni kezdte, fejét le-fel mozgatva a kemény rúdon. Nyelvével sebesen végigtapogatta a finom szerv minden egyes részét. A hatás nem maradt el: a pénisz pulzálni kezdett. Hajni ekkor szívni kezdte. Szívta óriási erővel, míg férje teste hullámzani kezdett. És kitört. A lány kivette szájából a péniszt, és élvezettel nézte, ahogy az kilövelli termékét.

Ez nagyon beindította. Mohón nyaldosta fel a férfi testéről a sűrű fehér folyadékot, majd újra a szájába kapta a hímtagot, és kiszívta belőle a maradékot. Barni eközben a mennyekben járt. Kezeivel széttárta Hajni lábait, úgy, hogy a lány szinte spárgában feküdt a férfin. Barni majdnem megőrült a látványtól. A nedves pina élénken hívogatta nyelvét. Kéjesen nyaldosta a szeméremajkakat, a szőrtengert, majd egy hirtelen mozdulattal kinyújtotta nyelvét, és a lányba döfte azt. Hajni feljajdult. Ma már másodszor volt orgazmusa! Néhány percig mindketten pihegve feküdtek az ágyon, aztán kimentek a konyhába enni valamit. A Barni által készített reggeliből végül ebéd lett, hiszen már jóval elmúlt tizenkét óra. A finom falatok után kicsit lepihentek, hogy kipihenjék az éjszaka és a reggel fáradalmait.
Hasonló történetek
18475
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
22959
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: