Délután négy óra múlt. A zeneiskola bőrfoteljainak egyikébe süppedve igyekszem elsajátítani néhány fontosabb kifejezést egy unalmas operaelemzésből: utolsó vizsgámra készülök.
Egy fiú és egy lány velem szemben élénken beszélgetnek. Barátok. A lány tizenhárom, a fiút egy- két évvel idősebbnek saccolom. Kényelmesen cseverésznek a legkülönfélébb dolgokról, közben ugratják egymást. Néha egy-egy évődő, kedves szó is megüti a fülemet, ezek a szavak aztán a levegőben maradva keringenek a „gyerekek” körül.
Egy korukbeli srác jön arra: ismerhetik, mert köszönnek neki. A fiú visszaköszön, és halkan mormolva hozzáteszi:
- Milyen szép pár vagytok ti ketten!- Hangjában nincs bosszú, vagy sértettség, sőt a reakció sem érdekli túlzottan: választ nem várva továbbhalad.
- Hogy mi? - nevet fel a lány egy alig észrevehető szünetet követően - Ugyan! Ezt a marhaságot!
- Nahát!- vigyorodik el a fiú is- micsoda képtelen ötlet!
Kórusban kacagnak, de nem néznek egymásra.
Szomorúan figyelem őket, mert tudom, hogy ez a nevetés legalább az egyiküknek nagyon fáj. Lehet, hogy a fiúnak, lehet, hogy a lánynak, de az sem kizárt, hogy mind a kettőnek egyformán.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-20 00:00:00
|
Történetek
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-17 00:00:00
|
Történetek
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Ez pont ennyi. És... nos, talán nem az elgondolkoztató szó ide a megfelelő. De, tulajdonképpen az. Mert ezen lehet akár mosolyogni is, akinek a kamaszkora jut róla eszébe... de amikor az ember benne van, nem nagyon nevet rajta. Sok ember sebződik meg ilyesmi miatt, sokan nem őszinték magukhoz, félnek, és ezzel elveszítik a lehetőséget a szerelemre. És egynémely esetben a veszteség feletti fájdalom az álmokban is visszajár. Pedig csak annyi kellett volna, hogy nem nevetni, hanem a másik szemébe nézni, esetleg megsimogatni a kezét. Megjött volna a válasz, méghozza úgy, hogy csak nyerni lehetett volna.
Szöszke imádom a verseid, és a prózáid is, de nem azért, mert a tieid a legjobbak, amik itt megjelennek. Mert az nem igaz, legalábbis még. De nálad érzem, hogy teljesen beleadod a szíved abba, hogy írsz. Semmi fárasztó cikornya, művészkedés, hatásvadászat. Még ha közhelyes a történet, akkor sem. Egyszerűen lélekmelengető téged olvasni. Több olyan íróra lenne szükség, mint te.
Örülök neki,hogy leírtál engem...tudom,hogy nem ismersz,mégis mintha csak magamat látnám a történetben,főleg az utolsó mondatokba..."hogy ez a nevetés legalább az egyiküknek nagyon fáj".Sajnos ez az egyikük én voltam...sajnos beleszerettem az egyik legjobb barátomba...
Gratulálok,nagyon szépre sikerült!
Pusy
Ancs@@