Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az Uzem

I. Fejezet:
A Kezdet


Friss diplomas voltam abban az evben.
Tele voltam energiaval, eleterovel. Fiatal voltam, minden vizsgamon tul, mindet sikeresen leteve...
Alig vartam, hogy mint manager, dolgozni kezdjek, mar nezegettem a hangzatos cegeket, vajon melyik malmara fogom hajtani nemsokara a profittal dus vizet?
De nem igy sikerult.

Ozvegy edesanyam, aki magyartanarkent dolgozott, edesapam nyugdijat biztositotta a tanulmanyaim szamara. De nem varhattam el, hogy o tamogasson tovabbra is.
Allas pedig ket honapos keresgeles utan sem akadt a szakmamban. Igy mas munkakorok utan kezdtem erdeklodni.
Nem voltam elkeseredve. Nem is vagyok az a tipus. Apam arra tanitott, ami kesik, az nem mulik.
Egy vegigszaladtgalt delelotton edesanyam hivott fel otthon.
- Dragam, epp most beszeltem az egyik diakommal. Meselte, hogy a novere mar negy eve dolgozik egy kozmetikai cikkeket csomagolo cegnel.
- Es van ott felvetel?
- Gabriella azt mondja, minden honapban vesznek fel embert. Sokan mennek mostansag kulfoldre toluk. Kicsit tavol van tolunk, de megerne.- Anyam halkabban folytatta. - Te is tudod, dragam, milyen rossz helyzetben vagyunk. Apad eletbiztositasa sem tarthat el orokke!
- Anyu, te hozzanyultal ahhoz, amit apa neked gyujtott ossze rossz napokra?
- Mi egyebet tehettem volna? Ennel rosszabb nem is johetett volna! Na ne erzelmeskedj itt! Visszatesszuk, amint lesz ra lehetosegunk! Holnaputan van a valogatas. Ket ora buszozas oda, ketto vissza. Otthon talalkozunk.
Marcsak edesanyam miatt is ugy dontottem, mindent megteszek azert, hogy megkapjam az allast.
Eleg sanyaru gyerekkora volt. Rengeteget tett edesapammal, hogy a mai kenyelmunk meglegyen. Bar a batyaimra is tamaszkodhatna, de o hallani sem akart errol soha, hogy valakire raszoruljon.
Robert, az idosebbik, Ausztraliaban el, hat gyermeke, meg kutyaja, egy santa gepardja es ket arva zebracsikoja van mar. Nem epp a legmegfelelobb helyzet, de mint anyam, o sem, es a felesege, Gambhy sem keseredett el soha.
Tibor, a fiatalabbik, szakacskent dolgozott egy luxus utasszallito hajon. Tele volt penzzel, korbeutazta mar a vilagot szamtalanszor, de esze agaban sem volt megallapodni vegre. Utoljara harom eve hallottunk rola. Akkor Gorogorszagban alltak meg, kuldott egy lapot, mert megkapta a szabadsagat. Ugy volt, hogy hazajon arra a harom hetre. De annyira megtetszett neki a taj, vagy a gorog holgyek,ki tudja, hogy inkabb ott maradt.
Anyam evek ota egyedul allt helyt, kitanitatott bennunket. Ram nem tamaszkodhatott, de soha nem panaszkodott, es miota apam egy munkahelyi balesetben meghalt, sirni se latta senki.


Igy indultam en el, arra a bizonyos allasinterjura.
A buszon vegig keresztbetettem az ujjaim.
"Jaj, Istenem, csak sikeruljon! Segits nekunk!"-Hajtogattam magamban.
Hasonló történetek
18477
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
30758
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: