Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az utolsó csók/2.

Bett velencei tükre előtt állt.Szemében szomorúság tükrőződött.
Nem egy boldog mennyasszony képe látszott a tükörben.
Kislánykorában rengedegszer álmodozott erről a napról.De most szomorú és bánatos volt.Egy olyan emberhez kellet hozzá mennie.akit nem is ismer.Halvány barackszinű ruhájában volt,gesztenyebarna haja apró csigákban volt feltűzve.Arcán egy könnycsepp gördült végig.
Mégis,hogy tehete ezt vele az apja?Eladta,mint egy árúcikket,sosem fogja megbocsátani ezt apjának.Egy idegen férfival fogja leélni az életét,akit nem is ismer?Nem,az nem lehet.
Ekkor kopogtattak.Bett a lehető leggyorsabban törölte le arcáról a könnyeket.Boldognak kell lenni,hiszen ez lesz az eljegyzési bálja.De nem boldog,szíve apró darabokra tört,mert csalódnia kellett apjában,akit mindig is szeretett,felnézet rá,de most csak gyűlöletet érez iránta.
A lány arra eszmélt,hogy apja állt mögötte,és a tükörképét nézi.Bett látta,hogy valamit akart mondani,de inkább magára hagyta lányát.A mennyasszony felvette az asztalról fehét kesztyűjét,és úgy húzzta fel őket,mint egy lovag a csata előtt a páncélt.Egész teste remegett.Kinyitotta az ajtót és lement a lépcsőn,egyenesen a bálterem felé.
A lépcsőn haladva gondolataiban annyira elmerült,hogy nem vette észre a felé haladó férfit.Véletlenül neki ütközött valaminek.Először azt hitte egy falnak ütközött,de nem.Egy széles mellkasba.A férfi kezeivel
átkarolta a lányt,hogy el ne essen.Bett felnézett az idegenre.
A férfi hihetetlenül jóképű volt.Barna haja hátra volt fésülve,kis cof fogta össze,éscsak néhány tincs lógott le homlokára.Az idegen rámosolygott,amitől a lány testén kellemes borzongás futott át.Amaz pedig kivilantotta tökéletes fogsorát,és mosolygása közben arcán megjelentek az imádni való gödrögcskék.Bett érezte,hogy arcát finom pír önti el.
-Elnézést,uram!-mondta rekett hangon Bett,azzal kicsúszott az ölelésből.az idegen jóval magasabb volt nála,mert a lány szinte csak a válláig ért.
-Én kérem elnézését kiasszony!-szólt meg az idegen mézédes hangján.-Kissé figyelmetlen voltam.Bett szíve szaporábban kezdet verni,és lélegzetének ritmusa is gyorsabbra váltott.-Szabad a nevét,hölgyem?
-A nevem...Bett..-habogta a lány zavarában.
-Á,maga a mennyasszony?-vágott a férfi a másik szavába.
-Igen,én vagyok,és magában kit tisztelhetek?
Az idegen nyersen felkacagott.
-Én vagyok a vőlegénye.Megengedi,hogy bekisérjem?-hangja olyan volt,mint a selyem,ami behálózza a lány testét.
-A vőlegénnyem?-nyögte ki Bett,teljes zavarában.
-Én úgy tudom,kedvesem.Megengedi?-azzal odanyújtotta a karját a lánynak.Bett nem tehetett mást,minthogy beadja a derekát.
Belekarolt a "leendőbelijébe"és hagyta,hogy bekisérje a férfi.
Hasonló történetek
15823
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
18477
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: