Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az emlékeket sosem lehet megölni

Egy szép későfebruári reggel volt. A hó, jég birodalma már feloszlott. A nap kellemesen simogatta az emberek arcát lágy sugaraival. Kivéve A lányét nem.
A lány, ki egykor szerette az életet, vállai közé temetett fejjel ücsörgött sötét szobájában. Csak ült és töprengett, és egyre csak azt kérdezte válaszra várva: „Miért?”, majd zokogott. Így ment ez napfelkeltétől a halálosan hosszú napon keresztül napnyugatig. Volt, hogy az éj leple alatt öntözte a csillagokat. Így teltek napjai, hónapjai, évei…

Gyakran kiment a hozzá közeli meredek partoldalra, amely a hömpölygő Dunára, és Felvidékre nézett. Gyönyörű volt onnan a naplemente. Úgy meg tudta nyugtatni, mint semmi más, viszont ha forgatagban ült ki a hegytetőre, az emberek jelenléte megzavarta asszimilációjában, még ha csak a hegy alatt mentek el, autóval.
Az út mellet siklott a vasút. Ha vonatot látott elmenni, olyankor öngyilkos gondolatai támadtak. Elképzelte, miként végezne Vele az esés a mélybe, ahogy teste élettelenül zuhan, majd a halálos kimenetelű gázolás…
Mivel ott lakott pár percre, nagyon is jól ismerte a vonatjáratot, de megtenni sosem volt képes. Pedig a vágásnyomok még jól láthatóak a csuklóján…

Egyik nap különös dolgot észlelt. Mintha figyelnék; de nem volt ott senki. A napok teltek-múltak, és úgy megszokta a furcsa érzést, ezt a jelenlétet, hogy néha már azon kapta magát, hogy magában beszélt. Szülei, társai azt hitték, megtébolyult, de Ő nem foglalkozott velük. Egyre inkább kereste ennek a valaminek a társaságát. Vele nem érezte magát egyedül. Nem tudta mi (ki) ez, de azt igen, hogy csak jó lehet. Elképzelése azért volt: egy igazi angyalnak képzelte, de volt, hogy egy jó szellemmel, vagy éppen istennel azonosította őt, de ő nem árulta el kilétét.
Ezzel a valamivel (valakivel) órákat tudott beszélni a problémáiról, a világ nagy dolgairól. Ráébresztette, hogyha magába zárkózik a bajaival, akkor csak felemészti magát. Így az embernek nincs élete.

Sokszor kihasználták A lány jó szándékát. Átverték és kegyetlenül bántak Vele. Megalázták, de ezek után képes volt felállni a sárból. A múltban történteket sosem tudta feledni, de emelt fővel tudott tovább küzdeni. Ez az a dolog, amivel Ő mindig is több lesz az embereknél.
Szép élete lett, mondhatni tökéletes. Újra megszerette létét. Az összes ember mosolygott rá. A nap is csak neki sütött. Mindenki jót akart neki, és Ő sem nézte senkiben a rossz szándékot. Ilyen eszébe sem jutott egy ilyen tökéletes világban.
Most puha ágyában fekszik, fehér ruhában. Körötte ismerősei figyelik, amint pihen. Teste mélyen alszik, de a lelke éber. Értetlenül figyeli, mi történik odalent: „Ne! Várjatok! Hova visztek?!”, de kérdése hiábavaló, feleslegesen kiált a pusztaságba.
Megjött a társa, ki oly sokáig mellette állt:
- Hát itt vagy.
- Hol? Mi történt velem?!
- Ne félj, a vonat már elment. Mellettem leszel, biztonságban.
Majd így szólott a pap: „Nyugodj békében.”
Hasonló történetek
6659
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
10216
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Marokfegyver ·
Érdekesen leírtad, végig kitartottál a titokzatosan-keményen tárgyilagos stílus mellett.
nagyúrnéni ·
Köszönöm a véleményt!
Várok építő-jellegű kritikát is.:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: