Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első "kapcsolatom"

Úgy 14 éves lehettem amikor úgy éreztem bevallanám a koszemeltemnek mit érzek. Az első óra előtt odaálltam és nem cifráztam, megmondtam neki, hogy szeretem. Eléggé zavarba esett. Én csak álltam ott elég látványosan remegő lábbal. Mintha földrengés lett volna úgy hánykódtam ide-oda, közben meg sem bírtam mozdulni. Egyre csak dadogtam mindenféle sületlenséget. Ő csak annyit mondott arcáról egyértelműen kiolvasható megdöbbentséggel, hogy majd Megbeszéljük. Ezt a szánalmas próbálkozást szerencsére nem látta más. Teltek múltak az órák. Aznap nem igen beszéltünk. Majd iskola után rám írt . Megmondta, hogy szeret. És sajnálta, hogy nem bírta megmondani. Szinte egy egész lavina zúdult le szívemről. Nem vállaltuk fel a dolgot túl nyilvánosan. Nem volt kézfogás vagy ölelkezés. Csodálatos érzés volt vele beszélhetni. 3 hét elteltével viszont valami megromlott. Nem az a szokásos megszokássá váló szeretet, hanem nem igen akart velem társalogni. Ennek úgy vetettem véget, hogy megkérdeztem szeret-e engem. Hosszas várakozás és egy hosszú szöveg után kiderült, hogy csak azért ment bele az egészbe mert nem akart megbántani. Ebben a pillanatban nem az tiport a földre és kínzott sajgó szívvel, hogy annak ellenére kezdett ebbe, hogy tudta halva született álmokat hagy hajkurászni engem. Nem az ütött belém lyukat amit még hosszan utána felmerülő kérdésekel és emlékekkel próbáltam foltozni. Hanem a leginkább az mérgezett egyre jobban terjedve a testemben, hogy csak szánalomból fogadta el az egészet tévképzetet terjesztve bennem. Hiába... Még mindig szeretem, de ez miatt eléggé megutáltam egy jó időre. Hát nem alakult igen fényesen az első "kapcsolatom". 
 
Hasonló történetek
3907
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
5541
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
hideki ·
Lényegretörő sztori. Semmi sallang vagy cifrázás. Elég kevesen olvasták, de van megoldás ha úgy érzed hogy nagyobb elismerést érdemelsz. Talán nem hallottál még róla, de a tetszik/nem tetszik arány könnyen módosítható. Ha törlöd a böngésződben az előzményeket, akkor annyiszor szavazhatsz magadra vagy annyiszor pontozhatod le a neked nem tetszőket ahányszor csak akarod.

Hekaté_ ·
Én elolvastam a történeted, mivel elég rövid, körülbelül 5 percet vett igénybe. Nem tudom, hogy csak úgy ki akartad-e írni magadból (ez esetben inkább egy naplót kellett volna választanod), vagy pedig tényleg szeretnél novellákat írni. Ha az utóbbi igaz rád, akkor légyszi, és tényleg csak jó tanácsként mondom, olvass el pár könyvet előtte, teljesen mindegy, milyen szerzőtől, lehet nyelvtankönyv is, de a vesszők használatát ne mellőzd. Iszonyatosan erőlködnöm kellett, hogy el tudjam olvasni a történeted. Sajnálom, ha ez bántó, de hidd el, abszolút jó tanácsként írom. Vesszőkre visszatérve, egy példa, mennyire fontosak : Egyesek jól érzik magukat, mások f@szán.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: