Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első eset amikor kivertem...

Én egy 19 éves srác vagyok. Gondoltam leírom nektek ezt a kis történetet, mert fiúk ilyen történetet nem írtak, lányokat pedig lehet h ez jobban érdekli mint az, hogy a csajok masztiznak...
Amit most leírok az a teljes igazság...
Ez a sztori egy nyári napon történt, unokatesóméknál, még kb 13 éves koromban. Gyönyörű napos reggel virradt, reggel pedig megjött unokatesóm barátja...Hárman voltunk, ők ketten, és én egyedül Nem volt otthon rajtunk kívül senki, és a többi "lakót" is csak másnap estére vártuk...gondolom ezért jött át Ádám, unokatesóm barátja is. Lili akkor volt 21, Ádám pedig 22. Lili gyönyörű csaj, lehet h perverz dolog, de néha még én is összegyűrtem volna vele egy lepedőt...
Este 6-7 óra tájban 2-en szépen bevonultak a szobába, és bezárták az ajtót. Kb. fél óra unatkozás után gondoltam egyet, megnézem mit csinálnak a kedves rokonok...
Volt egy kb 5 centis rés a függöny mellett, hát mit is láthattam ahogy benéztem, nem mást minthogy Lili kezében egy kb 20-as bráner, szopogatja, huzogatja a bőrt...Természetesen akkor már nálam is állt a sátortábor...Pár percig csak néztem ahogy szopja, aztán arra jutottam, mi lenne ha énis azt csinálnám amit ők. Ekkor kezdődött el életem első maszturbálása.....
Bementem a fürdőbe, kihoztam egy kis tusfürdőt. Letoltam a gatyám, leülem az ajtó melletti fotelba, nyomtam egy kis tusfürdőt a kezembe, épp csak egy nagyon picit, majd szépen elkezdetem huzagatni az immár síkos ujjaim a farkamon...
Nagyon jó érzés volt, ahogy a szoros 2 ujjam között betört a forró dákóm...Közben néztem őket, ahogy lovagol Lili Ádámon, de aztán teljesen megfeledkeztem róluk, csak csináltam, csináltam, hol lassabban, hol gyorsabban. Egyszercsak éreztem egy nagyon kellemes kis bizsergést, de még nem tudtam, hogy mi lesz ez. Egyik pillanatról a másikra gyönyörű érzés kerített hatalmába, becsuktam a szemem, és csak csináltam, vertem a farkam...a következő pillanatban pedig a markomban és a padlón volt a forró geci...Szétnéztem, hogy össze kellene takarítani, nehogy unokatesómék kijöjjenek, és már az első "élmény" is bukta legyen, de egyszerűen nem tudtam betelni, és mégegyszer, majd mégegyszer belekezdtem...Teljesen megfeledkeztem magamról, már csak azt vettem észre hogy egyre érzékenyebb a farkam, de úgy voltam vele, hogy azt még muszály befejeznem...
Mikor befejeztem ott ültem a fotelben letolt gatyával, a kezem és előttem a padló csupa geci volt, de nem érdekelt, mert még mindig annak a gyönyörű kélyes érzésnek a hatása alatt voltam...
Ekkor nyílt az ajtó...
Lili jött ki. Teljesen elpirultam, de láttam, hogy ő se erre számított. Nem tuda, hogy viszamenjen vagy gyorsan elrohanjon oda ahova eredetileg is vitte az uticélja. Erre számítottam én is.
Erre nem ez történt. Rám mosolygott, kacsintott, majd odadobott egy zacskópapírzsebit, és továbbállt...
Utánna megígérte, hogy nem beszél erről soha senkinek. Azután ez esti fürdés bő 2 óra lett, de szereintem ő is gondolta, hogy miért...
Ez volt életemben az első, hogykivertem a farkam, de nem bántam meg, és nem is fogom...
Hasonló történetek
22946
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
18462
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: