Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Angyal vs. Démon

Igazán szép tavaszi délután volt. Az embereket kicsábította a napfény a levegőre, a park tele volt sütkérező, frízbiző, andalgó párokkal, kutyát sétáltattak, futottak, görkorcsolyáztak, és műveltek mindent, amit még szabadban csak tenni lehet. A levegő a közelgő nyarat ígérte, hírtelen lett meleg, az előző heti esőkhöz képest túl gyorsnak hatott a váltás. Az emberek már megszokták, hogy az évszakok kezdenek összemosódni, elhalványul az ősz és a tavasz, a végleteké lesz a szerep. De nem foglalkozott ezzel senki, aki nem bírta az éles váltást, az árnyékban keresett menedéket.
A park csak úgy nyüzsgött a népektől. A kis tó vizén szikrázott a napfény, a kacsák előúsztak a nádasból, a gyerekek kenyérdarabokat dobáltak be nekik. A tó szélén kialakított futó-úton rövidnadrágos, zenét hallgató sportalkatok rótták a köröket, némelyikük már igencsak izzadt volt. A kis réteken és lankákon a fűre terített pokrócokon fiatalok heverésztek, némelyeket még piknikre is ragadott az idő, de a legtöbbjük csak lustán élvezte a napsütést.
A ligetben, a fák hűs árnyékában kőasztalokon sakk-partik folytak. Megöregedett, unatkozó nyugdíjasok hajoltak a fekete-fehér figurák fölé, elmélyülten gondolkodva. Néhol egész kis társaság verbuválódott össze, szurkoló- és ellentáborok alakultak ki, röpködtek a levegőben a fogadások, zöld bankjegyek cseréltek gazdát. Harsányan nevettek, érdesen, a bagótól és a sokévnyi ordibálástól rekedten.
A többségből mégis két férfi tűnt ki erősen. Ők is a sakk-asztaloknál ültek, de messzebb mindenkitől, egy hatalmas bükk árnyékában. Az egyik alacsonyabb volt, és köpcösebb. A nagy meleg ellenére sem vette le fekete bőrdzsekijét, sötét napszemüvege elrejtette tekintetét. Hanyagul ült a kis padon, egyik lábát felrakta a pad szélére, azon nyugtatta bal kezét, jobbjával a kőasztalon könyökölt, és láthatóan nem érdekelte a játék.
A másik mélyen belemerült a figurák elemzésébe. Vékony volt és nyulánk, fehér ingének ujját a könyökhajlatig tűrte fel. Ujjait összefűzte a tábla előtt, közel hajolt az apró bábukhoz, száját enyhén csücsörítette. Szeme a fényes lencsék mögött ide-oda cikázott, mintha nem tudná eldönteni, mi legyen a következő lépés. Lassan az egyik fehér futó felé nyúlt, de keze megállt a levegőben. Pár pillanatig hezitált, aztán újra összefonta a két kezét. A köpcös vetett rá egy futó pillantást, hallatott egy elfojtott morgást, aztán minden érdeklődés nélkül újra elbámult a tó felé. A nyurga újra habozni kezdett, most a fehér lovas felé nyúlt, de keze megint megállt a levegőben. A köpcös elvesztette a türelmét.
- A franba Gabriel, lépjél már! – fakadt ki. A szólított felpillantott szögletes keretű szemüvege fölött.
- Nyugalom Beltazor. Minden lépést alaposan meg kell fontolnom, ki tudja mi lesz a következménye… – lassan beszélt, olyan hanghordozással, ami nem hagy kétséget az emberben; most bíz’ ám szelíd dorgálásban van részed. Azzal figyelmét ismét a tábla kötötte le. Halkan hümmögött, ujjaival játékosan dobolt a kőlap tetején. Lehet nem direkt csinálta, minden esetre egyre idegesítőbb lett. Beltazor kezdett ingerlékeny lenni, már azon volt, feláll és elmegy a fenébe, otthagyja ezt a piperkőc alakot. Nem is tudja miért áll le vele, jobb dolga is akadna a világban.
Gabriel végre megfogta a futót, és lépett vele. Büszkén, már-már önelégült mosollyal nézett fel partnerére.
- Sakk. – jelentett ki jókedvűen.
- Na végre. – dünnyögte Beltazor, levette a lábát a padról és a táblához hajolt. – Azt hittem itt várjuk meg az Apokalipszist…. – Gabriel arcáról lehervadt a mosoly, szeme összeszűkült, de nem mondott semmit.
Beltazor előkotort a zsebéből egy doboz cigit, kivett belőle egy szálat és a doboz tetejéhez ütögette. Belökte a szájába, majd gyújtóst keresett. Közben a bábukat nézegette, majd egy gyors, határozott mozdulattal az egyik bástyát a futó elé rakta, védve a királyt. Rágyújtott a cigire és kihívóan Gabriel-re nézett. A füstöt felfelé fújta.
A nyurga elhúzta a száját és megnézte az állást. Ha a futójával leveri a bástyát, akkor Beltazor lova könnyűszerrel kiütheti. Agya sebesen kattogni kezdett, és egyre idegesebb lett, látva, hogy nem igazán tud jó kombinációt összehozni. Ez a nyavalyás mitugrász, mindig csak feldühíti. Minek tölti vele az időt, fontosabb dolgot is találhatna. Fokozódó dühét nem tudta hogy levezetni, így hát még dühösebb lett.
- Számtalanszor megkértelek már, hogy ne gyújts rá a jelenlétemben. – nyafogta, kezével a füstöt terelgetve el az arca elől. Beltazor szívott még egy mély slukkot és lassan, egyenesen a nyurga arcába fújta.
- Tán ennyire zavar? – Gabriel elfordult, szemét az ég felé fordította. – Ő most nem segíthet neked. – folytatta a köpcös, és ez a tudat elégedett vigyort csalt az arcára.
- Nincs szükségem az Ő segítségére. Nélküle is képes vagyok boldogulni veled. – az utolsó szót megvetően mondta ki, de ezzel csak az ellenkezőjét érte el a másikban.
Aztán mind a ketten felkapták a fejüket. Nem voltak egyedül, sok arc fordult a közeli utca felé, ahol a kanyarból épp egy fekete dzsip fordult ki, mély, zengő motorbőgése elnyomta az emberek általános zaját. Ahogy közeledett egyre inkább kihallatszott a bentről szóló dübörgő zene, sötétített ablakain nem lehetett belátni. A parkoló felé fordult, éles fékcsikorgással állt meg, a parkoló sávokat elválasztó felfestett fehér csíkon. A legkisebb erőfeszítést sem tett, hogy szabályosan parkoljon le. Egyszerre nyílt ki a vezető és az utas oldali ajtó. A zenét még nem kapcsolták ki, ordenáré trágárság töltötte be a kis parkot, ritmikus ütem alatt. Aztán végre elhallgatott. Néhányan fejüket csóválva tértek vissza eredeti tevékenységükbe, mások izgatott érdeklődéssel figyelték, hogy kik szállnak ki a kocsiból.
Az egyikük egy nagydarab férfi volt, magas és elhízott. Tokája szétfolyt a nyakán, a vastag arany nyaklánc bevágott a bőrébe, fehér trikót viselt, és lezser tréningnadrágot. Zsebéből telefont vett ki és máris fél kézzel tárcsázni kezdett. Ujjain megcsillantak a gyűrűk.
A másik egy lány volt. Alacsony és vékony, bár nem az a kifejezetten tökéletes alkattal. A lábai kissé görbék voltak, de ezt hihetetlenül rövid szoknyával kompenzálta. Hosszú szőke haját összefogta és egy csattal erősítette meg. Élvezte, hogy mindenki lesi a mozdulatát, kicsit túl is játszotta a nyújtózkodást. Behajolt az ülésre – ügyelve, hogy fenekéből csak egy kis rész villanjon ki - és kivette a táskáját, kotorászni kezdett benne, miközben a férfi felé indult.
- Az ajtót majd én csukom be? – mordult a csajra, aki hisztisen visszatrappolt az oldalához és bevágta az ajtót. Elindultak a park felé, a férfi hangosan telefonálni kezdett, a lány a mobiljával játszott. Áthaladtak az úton, majd a csaj megpillantott egy büfésbódét.
- Nyuszi, szomjas vagyok. – a srác egy pillanatra sem hagyta abba a beszélgetést, benyúlt a zsebébe és egy kisebb köteg pénzt adott át a lánynak, anélkül, hogy megszámolta volna. A csaj ellibbent mellőle, odatipegett a bódéhoz, és sugárzó mosollyal kérte ki a kóláját. Észrevette az őt bámuló bácsikát, aki a bódé mellett ült a padon, egy fa árnyékában. Láthatóan tetszett neki, hogy az idős ember megütközve figyeli a ruháját, a haját - úgy az egész jelenségét. Elnyomott egy futó mosolyt és elvette a kólát. A pasija odaért hozzá – még mindig telefonált -, a csajszi kihasználta az alkalmat, hogy nem figyeli, megérintette rózsaszín ajkait az ujjbegyeivel és csókot dobott a bácsikának. A férfi hátrébb hőkölt, arca grimaszba torzult. A szőkeség kuncogva fordult a nagydarab barátjához, visszaadta neki a pénzt. A pasi rá se nézett mikor elvette, és begyűrte a hátsó zsebébe. Mikor kihúzta a kezét, a pénz egy része az aszfaltra esett. Egyikük sem vette észre, a park belseje felé indultak. A bácsi viszont igézve meredt rá.
Gabriel és Beltazor szeme összevillant, egy másodperc múlva már mind a ketten a bácsi mögött álltak.
- Nem fogja elvenni. – jelentette ki bizakodóan a nyurga és előrébb hajolt, hogy megszámolja mennyi pénz hever a földön.
- Már hogyne venné el! Nézz csak rá, hogy bűvöli! – a köpcös halkan kuncogott, szeme a bankók és a bácsi között cikázott. Az csak ült és nézte a pénzt. Nem tudta mit tegyen, elsandított a távolodó pár felé, még csak pár lépésnyire jártak.
- Gyerünk öregem, vedd csak fel. – suttogta Beltazor, nem is a bácsinak, inkább saját magának. – Ez legalább 300 dolcsi, ha nem több.
- 318. – javította ki a nyurga, és feszülten figyelt, tekintetét a bankók és a férfi között megosztva.
- Kell az a pénz neked. – duruzsolt tovább Beltazor. Gabriel élesen nézett rá, érezte, hogy veszteni fog a meg nem nevezett játékban, ami az ölükbe hullott. A játékban pedig csak egyetlen szabály van: nem avatkozhatnak be. Befolyásolhatnak, lehetőségeket kínálhatnak fel, de nem több.
- De akkor lopni fog. – ez annyira gyenge kifogás volt, hogy Beltazor nem tudta a nevetését elfojtani.
- Már miért lopna? A fickó elhagyta a pénzt, ő megtalálta, és elrakja. Mi ebben olyan bűnös? - Gabriel tehetetlenül topogott. A férfi felemelte jobb lábát, amit a másik térdén nyugtatott és a földre rakta. Előrébb hajolt. A nyurga máris mellette termett, arcuk egy vonalba került.
- De látta, hogy kitől esett ki. A pénz nem az övé, ha elteszi, az ugyanaz mintha zsebből vette volna el. – a férfi megdermedt. A pár felé fordult. Azok csak néhány lépésnyire álltak meg egy kis standnál, ahol nyakláncokat, apró amuletteket és gyűrűket kínáltak. Nem néztek hátra, de ha mégis visszapillantottak volna, simán meglátnák a pénzt a földön, és a felé hajoló, vaciláló fickót. - Ha meglátják, hogy elveszi a pénzt, bajba kerülhet. – a férfi visszadőlt a pad támlájához, de még mindig a pénzt leste. Gabriel elégedetten nézett a köpcösre. Az csak felmordult, a következő pillanatban lágy fuvallat siklott végig az utcán, meglebegtette a pénz szélét. Felemelt pár bankjegyet, azok pedig lassan csúszni kezdtek az aszfalton, közelebb a férfi lábához. Egy méternyire álltak meg.
A nyurga élesen nézett Beltazorra.
- Olcsó trükk. – préselte ki a fogai közül.
- De be szokott válni. – a köpcös is megkerülte a padot, és a férfi arcához hajolt. – Nézz már rájuk! Úgy néznek ki, mint akiket hazavágna pár száz dolcsi hiánya? – az idős emberrel együtt újra a pár felé fordult. – Kétlem. Különben is, már elég messze vannak. – a kövér hapsi még mindig hangosan, artikulálatlanul telefonált, a csaj némán szürcsölte a kóláját és valószínűleg az e-mail-ét olvasgatta. Elég messzire kerültek már, és mintha a tó felé vették volna az irányt. Ha bemennek a fák közé, onnan már nem látnak ki tisztán az útra.
A bácsi ismét előrébb hajolt, körbesandított, hogy ki látja. Nem igazán figyelte senki, de a távolban már látott közeledni egy asszonyt, babakocsit tolva. Pont előtte fog elmenni, és biztos meglátja a földön heverő pénzköteget. Most kell cselekednie!
A kezét a pénz felé nyújtotta.
- Viszont ha a nő, a babával találja meg a bankót, az már nem számíthat lopásnak. – jegyezte meg Gabriel, csak úgy mellékesen.
- Már miét hagyná, hogy a nő vegye el, ha ő is megteheti? – Beltazor értetlenkedve nézett a nyurgára, de továbbra is a bácsit figyelte a szeme sarkából, aki megállt egy pillanatra.
- Egyedül álló anya, a gyerek apja lelépett. Szüksége van a pénzre.
- Ez a fickó meg csóró nyugdíjas. Épphogy kifizeti a rezsit, nincs gyereke aki kisegítené. Életében nem kapott semmit a te Istenedtől, eltekintve ’72 nyarát, amikor hármasa lett a lottón.
- Eltékozolta az életét, voltak lehetőségei, de nem élt vele. – kontrázott Gabriel.
- Na majd most. – Beltazor újra a férfi arcába hajolt. – Most itt a lehetőség.
Mind a ketten feszülten figyelték a bácsit, akinek a lelkében kisebb csata dúlt. Újból megmozdult és még közelebb hajolt a pénzhez. Ujjai már majdnem súrolták a betont.
- Pokolfajzat. – sziszegte Gabriel, ahogy kikerekedett szemmel nézte, hogyan veszíti el a játszmát.
- Mindig csak hízelegsz. – Beltazor annyira vigyorgott, hogy kivillantak sötét képéből hegyes, fehér fogai.
A férfi már megérintette a köteg szélét, amikor a pad alól hangos csaholás hallatszott. Egy nagytestű németjuhász dugta ki a fejét, és hangosan szimatolva a bácsi keze felé nyomult. Az öreg megijedt és visszahőkölt. A kutya kimászott a pad alól, végignyálazta a betont, mire észrevette az ott heverő 318 dollárt… és az egészet összekente. Fogai közé kapta és rágni kezdte.
Mindannyian elszörnyedve néztek a kutyára.
- Takarodj innen! – mordult rá Beltazor, mire a kutya – szájában a dolcsikkal – visszanyargalt gazdájához.
A bácsi megfordult a padon, úgy nézte a németjuhászt. Sóhajában ott volt a lehetőség elvesztése… ismételten.
A nő akkor ért oda a babakocsival, rásandította a férfire. A bácsi visszafordult és a nő szemébe nézett. Az asszony tekintete szomorú volt, látszott, hogy a tűz, ami a szemében vibrált valaha kihunyni készül. És a bácsi elszégyellte magát.
- Jó napot. – köszönt a nőre. Az visszaköszönt neki, és továbbtolta a kocsit.

Mindketten újra a kőasztalnál ültek. Csalódottak voltak és úgy villogtatták egymásra a szemüket, mintha a másik tehetett volna a történtekről.
- Azt hiszem, döntetlen volt. – jegyezte meg Gabriel, újra összefűzte az ujjait és a bábukra figyelt.
- Ájájáj! – Beltazor felemelte mindkét kezét. – Már hogy lenne döntetlen? A pasi már nyúlt a pénz felé, ha nem jön az a rohadt dög, most már az ő zsebében lenne.
Gabriel ránézett a szemüvegkeret felett.
- Te is érezted a bűntudatát, amikor a nőre nézett. Ez bizony döntetlen volt.
Beltazor hangosan pufogott, de ő is inkább visszatért a sakkhoz.
- Azt hiszem, én jövök. – mondta Gabriel és már nyúlt is egy paraszt felé.
- Várjunk csak! – Beltazor elkapta a kezét, a nyurga úgy rántotta vissza, mintha megégette volna. – Hol a fekete lovam?
- Milyen lovad?
- Ami itt állt, védve a bástyámat! – sziszegte a köpcös és ujjával megütögette egy üres fekete négyzetet. - Tisztán emlékszem, hogy itt állt.
- Nem volt ott semmilyen lovas. – Gabriel zavartan megigazította a szemüvegét.
Beltazor hitetlenkedve dőlt hátra.
- Angyal! Te csalsz! – a nyurga kihúzta magát ültében, sértődötten nézett a köpcösre.
- Már hogy tennék ilyet! Az angyalok sosem csalnak.
Egy pillanatig farkas szemet néztek, várták, hogy melyikük kapja el előbb a tekintetét.
- Rendben. Kezdjük újra. – ajánlotta fel Beltazor, tekintetét még mindig Gabrielébe szúrva.
- Rendben. – egyezett bele a másik.
Az angyal lazított a tartásán, elkezdte leszedegetni a figurákat, hogy újra felállítsa azokat a táblán, és folytassák soha be nem fejezett játszmájukat...


Hasonló történetek
4066
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
10351
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

dstella ·
Szia!

Irkálok, mert itt senki se tolong, holott a történet tetszetős. A cím viszont béna. Jó a két fő karaktered, a sakkjátszmába vetett mellékszál annyira nálam nem csattant, de összevetve, részemről megvettem!
Grat!

:blush:

UI: a tata nyúl, vagy nem nyúl a pénzért - rész egy az egyben a péntek esti, m1-es "Beugró": angyal vs démon feladatát idézte. Joggal?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: