Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Xavierr_00: Szia, egyenlőre még nem adták...
2024-10-13 14:15
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ancsának

A lány óvatosan húzódott félre a buszon. Bár még reggel volt, de a kánikula így is kifejtette már "jótékony" hatását. Mosdatlan emberek, fülledt, párás levegő. Tömeg. Nem szeretett volna senkihez hozzáérni, de ez a zsúfolt buszon szinte lehetetlen volt. Félig oldalról, félig hátulról egy test nyomakodott hozzá. Már nem volt hova arrébb húzódni - ha csak nem akart egy poros-ruhás emberhez simulni. Halk, meleg hang szólalt meg majdnem a feje búbján:
- Bocsánat, de igen passzentosan vagyunk.

A lány szinte nem is hallotta, inkább csak érezte a szavakat. Ahogy önkéntelenül a - vélt - hang irányába fordította a fejét, kellemes, friss, fanyar illatot érzett. Nem tudott teljesen visszafordulni, nem láthatta a mögötte álló férfit, de érezte, a hang és az illat együttesen elgyengíti lábait. Önkéntelen mosolyra húzódott a szája, testével még inkább elhúzódott a munkásruhástól, ezzel viszont szinte belesimult a mögötte álló ölébe. Vékony vászonruháján keresztül érezte a másik testét, az abból áradó friss illatot. Egy kéz, majd egy kar keresett utat hóna alatt a kapaszkodó felé. Ápolt, barnára sült, gyengén szőrös kar, tiszta kéz, ápolt körmök. Hátrébb húzódott, hogy teret engedjen a kapaszkodni próbálónak, ezzel még szorosabbá vált a korábban felvett kapcsolat. A busz erős rándítással indult meg, a lány háta, feneke elszakadt a mögötte állótól, de a mereven előtte álló kar nekinyomódott a mellének.
Önkéntelen hatással volt rá ez az érintkezés. Érezte, hogy a melltartó nélküli, amúgy is érzékeny keblei kifeszülnek, bimbói megkeményednek. Visszanyerte az egyensúlyát, elhúzta mellkasát, de ismét a feneke, háta tapadt a férfihoz. A férfitest kétoldali érintése tovább gyengítette lábaiban az erőt. Nem helyezkedni akart, csak enyhíteni a pillanatnyi feszültségen, ám ezzel olyan mozgássort indított meg, amivel feneke oldalirányba kezdte el súrolni a mögötte álló ágyékát.

Megérezte, hogy a férfinak merevedése van. Egy pillanatra ledermedt, megijedt, előre húzódott, de melle ismét a karhoz nyomódott. Saját magán is meglepődött, mert egyre szorosabban nyomta szinte fájón merev bimbót az előtte keresztben húzódó "rúdhoz", közben fenekét visszatolta a másik, nem kevésbé merev karóhoz. Egyre nagyobb szünetekkel szedte a levegőt, öntudatlanul is hosszabbá téve a zihálások közti szünetek mozdulatlanságát. Nem tudta ellenőrizni a mozdulatait. Teste a busz mozgásának ritmusát felvéve hol elől, hol hátul dörzsölődött erősebben a férfihoz, és szabad karja önálló életre kelt. Kicsit hátranyúlt, tenyere egy könnyű vászonnadrághoz ért. Ölét és a másikét is már olyan forrónak érezte, hogy azt hitte lángra lobban a testük. Ebben a pillanatban egy száraz, puha, de mégis erős tenyér simult combja külső felére. A lány kicsit megemelte sarkát, hogy megfeszüljenek combján az izmok, miniruhája pedig feljebb csússzon. A tenyér kihasználta az így kapott lehetőséget és elébb hátul, a feneke alját kezdte simogatni, majd egyre feljebb csúszva előre került, a bugyi szegélyéig. A lány sem tétlenkedett ezalatt. Hasonló mozgással jutott el a férfi combján a csípőjéig, onnan hátra a fenekéhez és vissza, gyengéd mozdulattal csúszott be kettejük közé. Ugyanazzal az erővel érintette meg a már kőkemény péniszt, amivel a másik ujjai vénuszdombját kezdték felfedezni. Elveszítette az ellenőrzést önmaga felett.

Megtalálta a cipzárt és finoman lehúzta. A férfi egyik ujja a bugyi szélénél utat találva felfedezte a frissen borotvált punci melegét. Elébb egy, majd két ujját is beerőltette a bugyi szegélyén, lassú, gyengéd mozdulatokkal át-át simítva a nagyajkakon, egy pillanatra szétnyitva, majd újra összezárva azokat. A lány már az alsónadrágon belül, külső kézfejével dörzsölte a forró rudat. Ahogy lejjebb ért, a makk már a csuklója fölött volt, körmei pedig a férfi zacskóját karcolták finoman. Egyszerre változtattak az erőn. A lány elfordította a kezét és tenyerébe zárta az erektől robosztus szerszámot. A férfi ujja sem bírta tovább, határozott, de nem erőszakos mozdulattal nyomult be a hüvelybe. A sikoltás határán volt a lány, de félrefordított fejével saját karjához szorította száját, így fojtva el a hangot. Az ujj ebben a pillanatban kicsusszant belőle, magányra kárhoztatva a felizgult lukat. A pillanat tört része múlva már hátulról simult a fenékhez, beleakaszkodott a tanga keskeny pántjába, kiemelte popsi félgömbjei közül és félrehúzta.

A lány ösztönösen cselekedett. Combjait amennyire tudta széttárta, sarkait ismét felemelte és kezével magába illesztette a férfi rúdját. Nem volt alkalmuk a finomkodásra, a busz nagyot rázkódott az úton, a férfi így egyetlen mozdulattal tövig merült a lányban. Egy pillanatnyi mozdulatlanságot követően testük felvette az Ikarus remegését. Maguktól mozdulni sem kellett, a legrafináltabb mozgássort kényszeríttette rájuk a busz. Hol gyorsan, hol lassan, kijjebb kerülve a már tocsogó lukból, vagy beljebb nyomulva a remegő dárdával. A lány szabad keze a férfi nadrágját, míg a másiké a bugyi szegélyét szorongatta. Az egyik lendületes mozdulatnál egyszer csak reccsent az anyag, a lány csak homályosan érzékelte, hogy a férfi letépte róla a kis csipke semmiséget. Szántóföldek mellett robogott a busz, az aszfaltra száradt sáros göröngyökön megremegtetve a karosszériát, és vad rángatózásra kéztetve az utasokat. Mindketten egyre jobban veszítették el egyensúlyukat és maradék önuralmukat. A férfi kezében a szakadt bugyival előre nyúlt, rátalált a lány csiklójára, finoman simogatni kezdte, sürgetve az orgazmust. Egy döccenőnél farka hírtelen makkig kicsusszant a lányból, hogy a következő ütemben ismét tövig, szinte a méh barlangjáig hatoljon.

A sofőr vadul dudálni kezdett, minden utas előre kapta a fejét, a busz elől szerteszaladtak az elkóborolt tyúkok. Senkinek nem tűnt fel a lány önkéntelen sikolya, a férfi felhördülése. Egyszerre élveztek el. A hüvely fala váltakozva húzódott össze, hogy egy hirtelen görcsbe rándulva magába szorítsa a forró szerszámot. Az orgazmus nedvei szinte ömlöttek a punci faláról. A pénisz egyre vastagodott, megnyúlt, a makk robbanásra készen dagadt a méhszájra. A herékből kiindulva élesen, ütemesen megkezdte végeláthatatlan útját az ondó, hogy a hüvelyben utat keresve a befogadó méhig jusson. Pecekig maradtak ebben szoros illeszkedésben. A lány hüvelye olyan szorosan húzódott össze, hogy a férfit nem is akarta kiengedni magából. Az orgazmus egyetlen görcsbe rántotta őket. Remegő lábakkal tartották egymást, és őket a körülöttük álló tömeg. A kapaszkodóra font ujjaik elfehéredtek a görcstől, hogy valamivel később az izmok lassan elernyedjenek. Odalent is kezdték visszanyerni nyugalmi állapotukat, a lány hüvelye ismét lazábbá vált, hogy szabad kicsusszanást engedjen az elgyötört és lepuhult pénisznek. A lány egy utolsót simítva gyönyörének kiváltóján visszatette azt az alsónadrágba, felhúzta a cipzárt, fenekét még búcsúzóul odanyomva. A férfi is elköszönt a gyönyör áztatta puncitól, rászorítva egy pillanatra tenyerét, majd a csípőt, végül a feneket érintve igazította helyre a miniruhát.

A busz lassított, a lány pedig lehunyta a szemét, így relaxálva próbálta visszanyerni maradék erejét. Mire újból felnézett, a busz már éppen kiindult a megállóból, megválva az utasok felétől. Ahogy a lány szétnézett, körülötte idős parasztemberek, asszonyok álltak Sem fiatal, sem vászonnadrágos nem volt egyik sem. Tisztulásnak indult agya már-már elhitette vele, hogy csak álmodta az egészet, mikor hűs csermelyt érzett combja belső felén lecsordulni, egyben rádöbbentette arra, hogy immár hiányzik fehérneműje. A közös öröm maradék nedve szabad utat lelt a bugyitól megszabadított öléből. Elszégyellte magát: mi történik, ha valaki meglátja? Amennyire csak tudta összeszorította combjait, hüvelyét, szeméremajkait. Őrizte magában az ismeretlen kedves nedvét.
Hasonló történetek
15817
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
30481
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
McClaine ·
Jó lenne, csak kár, hogy valaki már írt egy ugyanilyet!

A különbség csak annyi, hogy ott metrón történt!!!

DREAMER, nem figyelsz? ;)))

...

Szóval ezért csak 2,5

DREAMER ·
McClaine #13



De igen, figyelek!

Ám írigy nem vagyok! Ha valaki tud überelni, nosza, tegye.

A történet jól megírt, csak kevéssé vulgáris, témája sem perverz annyira, tulajdonképpen szerethetö.



Üdv!



DREAMER

DREAMER ·
Jenö 31



Szivem csücske!



Ezt kinek írtad? Te csacsi, ha figyelmesen olvasod a hivatkozott hozzászólásomat, értened kell. Nem favorizálom sem a vulgáris, sem a perverz sztorikat!!! Söt!!



Egyébiránt, ha elolvasod a többi történetemet, beláthatod, hogy nagy hódolója vagyok a nöi testnek (na, jó az egész nönek :-)).



További jó alkotást!



Üdv!



DREAMER

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: