Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom


Azt álmodtam, hogy élek…
Levelek sürögtek-forogtak, járták egyedi táncuk a megtört őszi fényben…
Anyám talán átkozta a fájdalom pillanatát, a gyötrelmet mivel e világra préselt…
Az ablakon talán kitekintett könnybe lábadt szemmel, elernyedve, elveszve a fátyolos égben…


Azt álmodtam, hogy nem volt szép gyermekkorom…
Tudattalan ragadnak a minták, akár csak a sár a kertben, a kutyával játszva…
Csalódott, frusztrált, sokat sérült, cserbenhagyott ifjú az, ki inkább feledi gyermekkorát…
Ferdülnek egyenesek, görbülnek körök, s ki ismeri a tekervények útját, célját, a mély sötétjébe vesző kútját…


Azt álmodtam, sok nő lett az enyém…
Volt, hogy a lábunk alatt roppanó hó volt a kapocs, volt, hogy a perzselő Duna-parti nap…
Csak álom lehetett mindez, csak valami megtévedt játék… de való bizton nem….
Ekkorát nem tévedhet a világ, a Nő, a Férfi, az Isten… ennyire nem lehet értéktelen a Szerelem…



Azt álmodtam, Apa lettem…
Családdal áldattam, verettem, vagy menekültem belé…
Azt álmodom, gyönyörű gyermekek cseperednek… talán sikeresebb jövő felé…
Talpraesett, életrevaló gének összessége… az Égiek játéka… s az én álmom része…


Azt álmodtam, ihletett vagyok…
Azt hogy talán érdemi leírnom a gondolataim… hogy nem hiába kételkedem…
Levegőm nem szippantom még pár sor erejéig oktalan… s ujjam nem mozdulnak hiába…
Valakinek szól ez az üzenet… valaki bölcsebb, elszántabb, nyelvemet értő, s azt nem kitépni vágyónak…


Azt álmodom, fáj a testem, lelkem…
Sok álomba beleshettem… érzékenyebben, mint hinnéd…
Sok bűnbe, sok jóba, sok csalásba, sok vágyba… temérdek kábításba, csábításba, ámításba…
Azt hiszem láttam mindent. Azt hiszem, ez ennyi. S aki annyira indulni vágyik, annak el kellene végre menni...


Betakarózni, bevackolni magam csendesen, s csak álmodni tovább, mint eddig is…
átszenderülve a világokat elválasztó tengeren...

Hasonló történetek
3826
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
4236
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Aurora Irrealis ·
Már miért ne magyarázhatná meg, ha ő így érzi kifejezve gondolatait?!
Örülök hogy olvastatok, véleményeztetek!
Mindenkinek!
Ellenben kötekedni ne kezdjetek itt!!!!

E.K. ·
Nagyon szép. Írj még!
Aurora Irrealis ·
Aminek ki kell jönni, az kijön... :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: