Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom egy gödörben, egy tó és egy gyár közt

- Most meg foglak leckéztetni.
Feleségem szavaira ébredtem, aki nyilván úgy értette, „az értetlenkedő gójokat meg kell leckéztetni”. Szívem dörömbölésének közepette elmorfondíroztam, vajon annak köszönhetem-e, hogy zsidó, vagy a szappandarabkák miatt, amiket a kádba dobáltam, hogy elcsússzon rajtuk.
Feleségem azonban –Ruth – már libbent is az ablakhoz, kitekintő módba vágva karcsú testét.
- A tavat 1697-ben alapították. Nehéz idők jártak akkoriban. A vize ma is bevizsgálatlan, de…
- …de minden állat idejár inni. Tudom.

Ruth mosolygott, ugyanakkor el is mozdult, körvonalait tekintve. Megindult az az ismerős lágy fodrozódás, mellyel olyannyira szerette kínozni szemgolyóbisaimat. Felvette azokat a jól ismert formákat, mellyel minden ósdi parvenü operál. S mégis, ábrándos gyöngéd mosolya befolyt alakjának megfelelő helyeire, elviselhetővé téve ezt a komédiát. Aztán ráuntam mégis.
- Hagyd abba, te zsidó – mondtam neki.
Ruth megmerevedett, s csak nézett merőn.
- Mit mondtál?
- Azt mondtam, hagyd ezt abba, de büdös zsidó kurva.
Megvonta a vállát, és elfordult. A háta eltakarta a reggeli napot, ugyanakkor válla felhúzódott. Görnyedt tartásában volt valami félelmetes. Mikor újra megszólalt, kásás volt a hangja.
- A tavat 1942-ben alapították. Nehéz idők jártak akkoriban. A vize ma is ihatatlan, de…
- … gyógyír a fájdalomra. Mutasd a tavat.

Ezüstgömb szélei szakadnak ketté, megcsavarodnak, majd szétterülnek, mint a Mercator-féle vetületek. A torzítás elkerülhetetlen, a vonalak szinte beleégnek a zöldellő tájba, de képet kaphatok arról, amiről szeretnék. Szelíden simítom félre a folyondárokat.
„Aszfaltba-ágyazott dobverők, rájuk fektetett platinahíd, kortyokban tóvíz.”
A tó egy tábla közepén fekszik. Villamossínek futják körbe, szélei pontosan kimértek, és fényes, tiszta benyomást keltenek, mint retusált portrék körvonalai. A kettős nap megcsillan a felszínen, dupla aranyhíd, a hold belőle kivonva.
a
„Az éjszakában vizelt, zihálva lélegzett, és térdelve várta a hajnalt.”

Magasból nézek már alant. Néha megcsavarodik a perspektíva, olykor visszadugnak az ágyba, sokszor egyedül vagyok.
„Kagylók húsában megbújva apró léted igazgyöngy.”
- Ruth?
Nem áll senki az ablakban.
- Ruth?
Itt vagyok, drágám, itt vagyok, veled, benned, mindenkor.
- Zsidó ribanc.
- Igen drágám, itt vagyok veled.
És fehérbe öltözött, és része lett a táj, és nagyra növekedett bennem a félelem. Mert a fodrozódó, lágy alakzat, ez a vaginális Mercator-szörny, arcában smaragd gyűlölettel, odahajolt fölém.
- Ott voltam Salemben – gurgulázta. – Ott voltam északon, amikor vérbe lobbant a sarki fény. Ott voltam Majdenekben. A gázautókban. A gyárak csarnokaiban, a kéményekben. „A tó mélyén, egy szalonban.” Ábrahám leánya vagyok, meg nem gyalázhatsz, de én megölhetlek téged. Megölhetlek. A halál…

Kiszedegettem hát a kádból a szappandarabkákat, nehogy elcsússzon rajta. Üdítő napfény libbent be az ablakon. Ruth meztelen volt, és hogy visszafeküdtem, fölém guggolt, s én becsusszantam forró barlangjába.
- A tó…
„Lávaföldre lép a lélek, és szegek alatt remeg, bőg a test.”
Mégis. Jó érzés volt benne lenni. Jó érzés volt tenni a dolgom, bárha vastag fal választott még el a világtól, ahol a dolgok vízszintes pályákon mozogtak.
Tövig vágtam magam, mire beledőlt a tóba a halálfejes tábla.
Hasonló történetek
3871
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
2652
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
bot ·
Ez inkább egy kompozitum. Ráadásul nőtől származik a szókincs benne. Igazad van, hálásnak kell lenned amiért egyáltalán feltette!

BURGONYA ·
MA MÁR NEM MERNÉM LEÍRNI EGY TÖRTÉNETBEN HOGY ZSIDÓ RIBANC, MERT BIZTOS KICENZÚRÁZNÁK. :rage:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: