Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom a Baross utcában

Álom a Baross utcában

Siófokon a Baross utcában van egy iskola. Komor épület a maga lenyűgöző Balatonával. Olyan épület ez, melyben csupa útját, célját vesztett diák jár.
A földszinten álltam és csak álltam meredten. Nem akartam itt álldogálni, de a földbe gyökeredzett a lábam. Mintha vártam volna valamire vagy valakire. Menekülni akartam, minél messzebb. De a lábam nem engedett a parancsnak. Feszültség és szorongás lett úrrá rajtam. Aki aztán meg is jött, egy nagy fekete táskával, amit felcipelt az emeletre. Egyszerű kis nő volt a maga rongyos ruhájával és ősz hajával. Úgy éreztem, hogy követnem kell. Ki kell derítenem, hogy mit akar ez a nő, aki úgy meg babonázott. Viszont célt vesztettem, a nőt soha többet nem láttam, de éreztem, hogy jelen van.
Végre felértem a felső emeletre. Itt nem a szokott iskolai kép várt, hanem egy orvosi rendelő. Iszonyúan elfáradtam, mind testileg, mind lelkileg. Az orrom facsarni kezdte a kórház-szag. Próbáltam leülni a székre, de mire leülhettem volna nyílt az ajtó. Az ajtóban egy férfi állt. Hosszú fehér köntös volt rajta. Nem emlékszem pontosan, hogy volt-e szakálla, de úgy érzem, hogy volt. Mintha Isten mása lett volna.
-Te jössz!- mondta határozottan.
Mire felálltam volna az ajtó amilyen váratlanul nyílt ki, olyan váratlanul csapódott be az orrom előtt.
Azóta se járok orvoshoz. De a mai napig hálát mondok, hogy nem kellett bemennem ahhoz a doktorhoz. Ki tudja mi lett, volna, ha ez az istenforma alak fogad a rendelőben. Vajon tényleg isten volt? Sose volt hasonló álmom és Isten se jelent meg soha többet nekem, ha egyáltalán ő volt.

Hasonló történetek
3943
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
3213
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

dstella ·
Ó, látom már Amália, hogy te csak vicceskedsz!!!!!
Remek, remek!

Akkor legközelebb légyszike egy jó farsangi receptet!
Vagy valamit az Antarktisz alatti olajmezőkről!
Nem is, nem is!
Legyen inkább a "Hogyan....?" sorozatból a dugókihúzás a cipőfűződdel!


:smile: :smile:
Mirrmurrka ·
stacey új bőrbe bújt.
:D

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: