Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álmában elégítettem ki a páromat

Mint, ahogy leírtam nektek én valóban rendszeresen élek át ilyen élményeket a férjemmel.
Véletlen kezdődött és mára már egyre nagyobb praktikákat vetek be a tökéletes cél eléréséhez.
Kérdésedre válaszolva, leírom neked hogy kezdődött.
Amikor megszültem 2 évvel ezelőtt kicsit alább hagyott a szexuális életünk. Viszont a páromon azt vettem észre, hogy amikor elalszik merevedése lesz egy idő után.
Első időszakban nem is vettem róla tudomást. De a jelenség elég sűrűn jelentkezett. Kicsit elkezdett mozogni a fantáziám. Azért még is csak a férjem egy álló farokkal fekszik mellettem.
És az alvásából vagyis a levegővételéből azt állapítottam meg, hogy erotikus álmai vannak. Zilálva ,nyögve veszi a levegőt,,,sstttbb,,
Ettől én is nagyon felizgultam.
Elkezdtem gondolkodni, ebből mit lehetne kihozni?! Mert mondhatom nagyon felizgultam a látványtól és a lehetőségtől.
Neten utána néztem ennek a dolognak. Magyar oldalon nem találtam semmit. Mivel tudok angolul így külföldi írásokat is átnéztem. Angol oldalon viszont igen meglepő írásokra és véleményekre akadtam. Vannak nők akik a párjukat álmukban elégítik ki különböző előkészületekkel. Elolvastam amit csak lehetett erről a témáról.
Megtetszett a lehetőség és a kihívás. Így elkezdtem ezt a kis csintalanságot.
Most leírom az első estét amikor a páromat kielégítettem álmában.

Párom amúgy nagyon jó alvó, de ha kicsit iszik, akkor nagyon mélyen tud aludni.
Egyik este nagyon finomat főzte, neki és vettem egy üveg pezsgőt. Tudni kell ha az ember eszik attól amúgy is elálmosodik, nem beszélve ha rá iszik még alkoholt.
Na én a kedvesemet megetettem és a lehetőséghez képest minél többet megitattam vele a pezsgőből.
Megfürdött és lefeküdt TV- nézni. Tudtam sokáig nem fogja nézni,amúgy is fáradtan érkezett haza.
KB 20 perc és már aludt is. Párom mindég meztelen alszik, és megszokásból a hátán fekve. Mellé feküdtem és néztem a tv-t.
Vártam a megfelelő pillanatot, és természetesen a merevedést. Még vagy 15 percet kellett várnom mire megmozdult a farka.
Elkezdtem a mellkasát és a mellbimbóját, csak új heggyel cirógatni. ( Nem simi az első időben). Erre olyan látványosan felállt, hogy engem is meglepett. Nagyon izgalmas volt a szituáció, hogy izgatom a páromat és alszik, arról nem is beszélve, hogy van látványos reakció.
Cirógattam a mellbimbóját nyelvhegyével nyaltam a farka pedig állt ahogy kell. Akkor csak a nyelvem hegyével a makknál lévő kis vágást és az alját elkezdtem ugyancsak nyelv heggyel izgatni. Ezután sem értem hozzá kézzel farkához. A számat helyeztem nagyon finoman és óvatosan a farkára. Amikor bekaptam nem mozdultam vártam hogy mi lesz a reakció. Lüktetett a farka a számba,de nem mozdultam.
Nagyon óvatos akartam lenni,és szerettem volna ha tényleg nem ébred fel. Egy kis idő után nagyon finoman csak lassú mozdulatokkal szinte csak amolyan simogatva mozgattam a fejemet a farkán. Éreztem , hogy nagyon jól esik neki,mert a levegő vétele és a merevedése is ezt tükrözte. Miközben a fejemet óvatosan mozgattam a farkán finoman azért simogattam a mellbimbójánál. Mert úgy olvastam, hogy ahhoz hogy amikor elélvez kell külső hatás. Nem sokat kellett várnom és éreztem, hogy a számba élvez. Próbáltam minél többet lenyelni, de úgy , hogy ne ébredjen fel. Nagyon nagy élvezet volt nekem az hogy amit elterveztem azt megtudtam csinálni. Nem ébredt fel. És nagyot élvezett, akkorát amit azelőtt csak ritkán.
Másnap nem szóltam neki hogy mi történt. De kielégült nyugodt volt.
Azóta sok ilyen hozzászólást kerestem erről a témáról,de magyar országon nem találtam.
Így most szeretnék egy ilyen kört kialakítani, akiket érdekel azok tudjanak erről nyíltan beszélni és érdeklődni.

Már két éve különböző praktikákkal és apró trükkökkel elégítem ki így a páromat. Persze ez alatt én is úgy fel izgulok, hogy utána vagy már volt hogy előtte is masztizok.

Ennek a dolognak külföldi írások szerint nagyon jó hatása van a férfiak, férfias megbetegedések megelőzésére.
Vannak olyan pl prosztata vagy here problémák amik a kielégületlenségből fakadnak. Magyarázat erre az, hogy álmában a férfi felizgul,ami nem minden esetben jár merevedéssel, és feszültség keletkezik a herékben és a prosztatánál. Ezt mi közömbösíti? A kielégülés! Ha ez elmarad az idegességet és mellékhatásokat hoz létre amiből különböző ff megbetegedések lehetnek.
Nekünk teljesen megváltozott a nemi életünk és a hétköznapi életünk is. Kielégült férjem sosem ideges, kiegyensúlyozott, és kedvesebb lett velem. Ezt csak ide tudom vissza vezetni és egy nagyon jó családi játék is.

Azóta nagyon sok praktikát találtam ki és kísérleteztem a férjemen. Eddig ébredés nélküli kielégítésben 100% os vagyok.
De teszek is ezért.
Ha töbre vagytok kíváncsiak,esetleg kérdésetek lenne írjatok bátran. Mindenkinek válaszolok.
Megkérném azokat akik esetleg hasonló dolgon estek át írják meg nekem mert érdekelne.

e-mail címem evakovacs0202@gmail.com Facebookon is elérhető vagyok Éva Kovács ( padon ülök napszemüvegben ) ahol minden ilyen jellegű témát áttudunk beszélni privát levelezésben is és nyílt beszélgetésben is chattan.
Megkérek mindenkit csak nők vegyenek fel,mert velük szeretnék ezekről a dolgokról beszélni. Ha valaki nem talál facebookon írjon mailomra és megkeresem én.

Éljen a nők szabad szexualitása, és egyenlősége.

Üdvözlök mindenkit : Éva

Hasonló történetek
30739
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
25546
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: