Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ábránd

A csikó anyja hamar felállt, megszaglászta a gyermekét majd felém fordította a fejét, mintha megköszönte volna a tettemet és elindultak egy biztonságosabb helyre. Minden nap kijártam nézni a lovakat. Teltek a hetek, hónapok, munkát szereztem egy nagy cégnél mint iroda asszisztens. Minden reggel korán kelés és rengeteg munka várt rám, a szokásom hogy kijárok lovakat nézni lassan megszűnt. A munka lefoglalta minden időmet és energiámat. 2 évvel később megházasodtam és lett egy gyönyörű lányom, otthagytam a munkahelyemet, a férjem elég jól keres hogy fenn tudjon tartani, így hát a fő munkám az anyaság lett. Bár inkább úgy éreztem magam min egy bejárónő aki takarít, főz, süt és gyereket nevel. Pár évvel később a lányom nem volt hajlandó iskolába menni az egyik nap és elszökött. fogalmam sem volt hogy hol lehet mit csinálhat, kerestem, de nem találtam. Végső elkeseredésemben kimentem a mezőre amin már nagyon rég nem voltam. A lovak előttem legelésztek mint régen. Eszembe jutott a csikó és az anyja, elindultam sétálni és megláttam egy hatalmas életerős lovat ahogy egy másikkal küzd, minden bizonnyal a kancák miatt. Néztem őket egy ideig amikor a felismerés tudata hasított át bennem. Ez a nagy életerős csődör a pici csikó, alig akartam hinni a szememnek hogy abból a pici nyakigláb csikóból ekkora nagy erős csődör lett. A kancákat ő nyerte, épp indulni kezdtem volna haza amikor meglátott és odavágtatott hozzám és előttem ágaskodott fel egy karnyújtásnyira. Ijedtemben hátra estem és csak néztem hogy mit fog tenni. Megismer? Eltapos? Nem tudtam mi lesz a következő mozdulata, nagyon féltem, ő Lehajtotta a fejét és megszaglászta a lábam, nagy fújtatás és horkantgatás közben közelebb lépett hozzám. Az orrunk szinte összeért, mozdulatlanul feküdtem és néztem a hatalmas fejét, amikor egyszer csak megnyalta az arcomat. Megkönnyebbülten mosolyogtam és lassan felálltam. Felismert, ennyi év után is. Kinyújtottam a kezem hogy megérinthessem fényesen csillogó szőrét, de mire megérinthettem volna odébb ment. Régen is arról ábrándoztam hogy megérintem, de ez csak ábránd maradt. Mikor hazaértem a lányom várt otthon és kérdőn nézett rám a piszkos küllemem miatt, annyit mondtam neki mosolyogva hogy csak ábrándoztam és tovább mentem a fürdőszobába. Másnap ismét kimentem nézni a lovakat, ismét odavágtatott hozzám a nagy csődör, de most nem ágaskodott, nem tartott betolakodónak csak egy régi barátnak. benyúltam a táskámba és előhúztam egy szép piros almát. Odanyújtottam neki amit elfogadott. Közben azon gondolkodtam hogy van-e neve? Tudja még valaki hogy itt van? Vagy ez csak a mi titkunk? Bárhogy is legyen nagyon jó társaság volt, mindent elmeséltem neki, ő pedig ott volt mellettem és legelgetés közben hallgatott. Elneveztem Ábrándnak, mivel csak ábrándozok róla hogy megérinthessem. Néhány nap múlva már hallgatott a nevére. A szokásom hogy kijárok lovakat nézni visszatért, és a cél hogy egyszer megérinthessem Ábrándot.
Előző részek
4262
Egy hideg csípős tavaszi, reggelen történt minden. Kimentünk nagyapámmal a közeli mezőre megnézni az őzeket, őzek helyett csak egy döglöttnek hitt lovat találtunk. A ló egy elleni készülődő kanca volt, gyönyörű szép izabella fakó színe volt a kancának. Nagyapámmal végig néztük ahogyan a kiscsikó megszületik és lábra áll, a pici csődörnek gyönyörű sárga szőre volt. Talán vadlovak, vagy talán valakinek a kedvence? Nézegettük a csikót egy-két órán át utána az anyjával együtt elment....
Hasonló történetek
7772
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
4616
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: