Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A tenger ölelése

Forró augusztus volt. Ferragosto, amikor is egész Itália felkerekedik, hogy a hegyekben vagy a tengernél töltsék az emberek a szabadságukat, ki-ki ízlése szerint. Mi a tengernél voltunk, Puglia-ban.

Gargano gyönyörű félsziget, az olasz csizma sarkantyúja: pinea erdők, olajfa ligetek, sziklák, barlangok és az Adria. Kicsit elő-nászútnak szántuk ezt a két hetet, bár így, hogy a szülei is jöttek, nem úgy indult. Ezzel csak arra célzok, hogy nem tudtunk annyira felszabadultak lenni, mintha csak ketten lettünk volna.

Második napja voltunk lent, és először mentünk el a tengerhez. A hőségtől reszketett a levegő, a sárga homokföveny a Szaharát idézte, nyaralók ezrei nyúltak el a „spiaggia” nyugágyain a színes napernyők alatt, mások a tenger habjai közt kerestek enyhülést. Nem tudom miért, de ez a lustaság és semmittevés, ami ott vibrált mindenben és mindenkiben, bennem és benne csak a vágyat fokozta, hogy ketten legyünk, hogy elvesszünk egymás csókjaiban, öleléseiben, hogy ott és úgy szeressük egymást, ahol és ahogy vagyunk. Elárulta egy szempillantása, az a huncut mosoly a szája szegletében, a simogatása, amikor arra kértem, hogy kenje be naptejjel a hátam. Felemeltem a hajam, hogy a nyakamra is jusson a krémből… a csókjaiból jutott. Zavarban éreztem magam a szülei előtt. Biztos észrevette, mert felállt, kézen fogott és annyit mondott: „Elmegyünk egy kicsit sétálni.”

Rendkívül jól éreztem magam, boldog voltam és nyugodt. Élveztem, ahogy a nap sugarai a bőrünket hevítik, a tenger hullámai fel-felcsapnak a lábunk szárán, mi pedig kéz a kézben távolodunk el a „vigyázó szemek” elől. Egy idő után a víz felé vettük az irányt. Lassan mélyülő szakasza ez az Adriának, 50-100 méter után se lep még el a víz, ami most kellemesen langyos és üdítő volt. Elhagytuk a játszadozó gyerekeket, az úszkáló felnőtteket, az esetleges kíváncsiskodókat.

Megállt, rám nézett, kisimított egy hajtincset az arcomból és megcsókolt. Gyengéd volt és szenvedélyes egyszerre. Kezét a vállamra tette, de csak, hogy a fürdőruhám pántját lecsúsztassa. Az ajkai lassan elindultak a nyakamon, majd a vállamon araszolgattak tovább. A keze bekalandozta a testem, miközben a szája ismét az enyémre tapadt. Egyszer csak diadalittasan rám mosolygott: a fürdőruhám a kezében volt. Én sem maradtam adós, rövidesen megszereztem úszónadrágját. Innentől kezdve azonban bonyolultabbá váltak a dolgok, mert csak egy kezünk maradt szabadon. Azt még sem kockáztathattuk, hogy ruhadarabjainkat elvigyék a hullámok, mi pedig meztelen maradjunk a habok között.

Egy kezünk maradt tehát, hogy a másik bőrének mindenegyes milliméterét meghódítsuk, ja, és a szánk. Érzéki volt a sót érezni a nyelvemmel a mellkasán és lentebb. Soha nem képzeltem volna, hogy ennyire izgalmas, és ugyanakkor végtelenül tiszta érzés a tengerben szeretkezni. Még jó, hogy olyan izmos és erős, hogy nem kerültünk víz alá, amikor polipként átöleltem a nyakát karjaimmal, a lábammal pedig a csípőjére fonódtam, hogy eggyé váljunk a Nappal és a Vízzel, ezzel a két őselemmel, miközben szenvedélyünk az egeket súrolta.

Elveszett az idő, megszűnt a tenger hullámzása, elnémult a szél, talán a csillagok is felragyogtak. Aztán újra ott voltunk fizikai valóságban: két szerelmes, aki a mennyországban járt. Újra elkezdett forogni a Föld. Ő pedig a fülembe súgta: „szeretlek.”
Hasonló történetek
29957
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
24721
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: