Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A taxislány

- Na végre ide adjátok a taxi órát? ! –kérdeztem idegesen. Az agyamra ment már, hogy állandóan meg akarnak védeni a központban. Nem utasították el a jelentkezésemet, de nem kaptam meg a taxamétert.
- Itt az órád, de ha külterületre mész, jelentkezz be – Szegények, nem tudták elképzelni, hogy én éppen azért a kalandokért akartam taxis lenni, amik pont a külterületen érhetnek. Beüzemeltem tehát az órát, és beálltam az utolsó kollega mögé. Lassan fogytak a kocsik előlem, az idő gyönyörű volt, így az emberek inkább gyalogoltak, vagy buszra szálltak. Egy óra múlva jött csak meg az első fuvarom. A reptérre vittem. Magas, jóképű, harmincas férfi volt. Éreztem, hogy bámul a visszapillantóban. Mikor végül a szemébe néztem a tükrön át, megszólalt:
- Holnap este jövök vissza, örülnék, ha ön jönne értem.
- Hány órára érkezik a gépe?
- Huszonkét óra tíz percre van kiírva.
- A kijárat előtt fogok állni. Köszönöm a bizalmát – mondtam, és láttam a szemében a mohó vágyat. Mikor megérkeztünk a reptér elé, szép kis borravalót adott, aztán elsietett.

A napom további részében csupa unalmas embert szállítottam, kivéve egy esetet. Egy kisfiút vittem be az anyjával, a balesetire. A fiúcska fejére szorult a bili. Az asszony hol szidta a gyereket, hol pedig nevetett rajta. Szegény lurkó nagyon csöndes volt. Este holt fáradtan értem haza. Bekapcsoltam a tévét, letusoltam, aztán elővettem az előzőnapi salátát, és leültem nézni a műsort. Valami politikai vitaműsor ment, és én azon vettem észre magamat, hogy az eszem a reptéri pasin jár. Letettem a tálat, és a tévét átkapcsoltam a szex csatornára. Éppen két férfi foglalkozott egy lánnyal. Elölről, hátulról tömték. Kezem lassan a szeméremdombomra csúszott, megkerestem a legérzékenyebb pontomat rajta, és maszturbálni kezdtem. Becsuktam a szememet, és azt képzeltem, hogy én vagyok az a lány a tévében. Lábamat széttártam, és benyúltam a hüvelyembe. Úgy gondoltam, hogy a reptéri férfi nyúlt belém. Egyik kezemmel hevesen dörzsöltem magamat, a másikkal pedig a ball mellem gombját izgattam. A tévébeli lány most sikongatni kezdett, mire én is elélveztem.

Másnap csigalassúsággal ment az idő. Egy ütődött részeg összehányta a hátsó ülést, a fél délutánom arra ment el, hogy kitisztítsam a huzatot. Nem tudom, hogy lehet már délelőtt ilyen részeg valaki. A gazdag öreglányok nyavalyogtak is délután, amikor a Zserbóba fuvaroztam őket, hogy vizes még. Délután esett az eső, úgyhogy mielőtt elindultam volna a reptérre, lemosattam a szép sárga taximat. Háromnegyed tízre értem ki. Leparkoltam, aztán elővettem egy magazint a kesztyűtartóból, és vártam. Olvasni nem tudtam az izgatottságtól, így az embereket néztem, ahogy ki – bejártak az automata ajtókon. Az utasom féltizenegykor lépett ki a reptérről. Egyből oda jött hozzám. Csomagja megint nem volt, csak egy aktatáska.
- Jó estét kisasszony – mondta, miközben beszállt a kocsimba, de most előre az anyós ülésre.
- Jó estét! Merre vesszük az irányt? – kérdeztem.
- A város felé – mondta, és elragadóan mosolygott rám. Rákanyarodtam az útra, és elindultam befelé a központ felé.
- Hoztam magának valamit – mondta, azzal benyúlt a táskájába, és előhúzott egy dobozba csomagolt tulipánt, majd a szerszámfalra rakta.

- Köszönöm szépen. Szóval Hollandiában volt?
- Igen. Tárgyalni.
- Hol dolgozik?
- Egy kereskedelmi cég vezetője vagyok – mondta, és közben ellenállhatatlanul nézett rám. Közben elértünk egy kis erdősávhoz.
- Legyen szíves, és forduljon be azon a földúton – mutatott az erdő irányába, és én már tudtam, hogy meg fog történni, amit tegnap óta várok. Jó mélyen mentünk be az erdőbe, aztán egy tisztás szélén megálltam. A férfi keze a combomra csúszott, majd hozzám hajolt, és megcsókolt. Ő is vágyhatott nagyon rám, mert mohón folytatta. Szőke hosszú hajamba, majd a fülembe csókolt, közben keze combomat, térdemet simogatta. Aztán megint szájon csókolt, nyelve mohón kereste az én nyelvemet. Kigombolta a blúzomat, majd melltartómból kibuggyantotta telt kebleimet, és mohón szopni kezdte őket. Lehámoztam róla a zakóját, és az ingjét, és simogattam, csókolgattam széles vállait. Az-tán a kezem lassan a slicce körül kötött ki. Éreztem ágaskodó férfiasságát. Gyorsan kiszabadítottam a nadrágjából, és bekaptam. A férfi nagyot nyögött.

- Erre vágytam tegnap óta – zihált, és belekapaszkodva a hajamba, irányított. Mikor már nem bírta, benyúlt a bugyimba, és simogatni, ingerelni kezdte a csiklómat. Abba hagytam a szopást, és hátravetett fejjel kezdtem élvezni a dolgot.
- Gyere - zihálta, és megfogta egyik kezével merev szerszámát, ezzel kínálva fel, hogy üljek bele. Remegő lábakkal dobáltam le magamról a maradék ruhát, majd beleültem. Lassan, érzékien fogadtam be magamba, ő pedig közben ismét megcsókolt. Mozogni kezdtünk, de sokáig nem bírtuk a szűk helyen csinálni, így ő fenekem alá nyúlt, majd kiszállt velem a kocsiból, és a motorháztetőre fektetve, kezdett el baszni. Hosszúakat, és mélyeket lökött rajtam, szinte teljesen betöltött. Közben a melleimmel játszott.
- Akarod hátulról? – bólintottam, mire ő leállított a kocsi mellé, fölemelte jobb lábamat, és ismét belém vágta, durván, szinte már fájt, de rettentően izgató volt. Nagyokat lökött rajtam, éreztem a heréit, ahogy nekem csapódtak. Vérem egyre gyorsabban száguldott, hallottam, ahogy ő is liheg, hüvelyem rángatózni kezdet, és nagyot élveztem. Egy pillanatig hagyott levegőhöz jutni, aztán a motorháztetőre döntött, és a fenekemhez nyomta kemény dákóját.
- Lassan, ott még szűz vagyok – mondtam, és már előre élveztem az új élményt, amire már nagyon régóta vágytam.
- Akkor egy pillanat – mondta és a táskájából elővett egy krémet. Az ujjára nyomott belőle, és a fenekembe nyúlt vele, aztán körkörös mozdulatokkal tágítani kezdte, majd mikor úgy gondolta, hogy jó, bekente a farkát, és elkezdte belém vezetni. A kezdeti fájdalom után hihetetlen gyönyört éreztem.

Ismét nagyokat lökött rajtam, közben egyik kezével a csiklómat ingerelte. Pillanatokon belül patakokban ömlött rólam a víz, és zihálva sikongattam. Hallottam, ahogy ő is sűrűbben veszi a levegőt, aztán éreztem, ahogy megfeszül a háta, és a lábamon csorgott le a kiömlő magja, mire én is megint elélveztem. Lassan kihúzta belőlem a farkát, mire én megfordultam, és lenyaltam a maradék spermát róla. Magához ölelt, és forrón megcsókolt. Így álltunk egy pár percig, aztán beültünk a kocsiba, és fogtuk egymás kezét.
- Akarsz még találkozni velem? – kérdezte.
- Igen – mondtam. Lassan fölöltöztünk, és én begyújtottam a motort.
- Itt a névjegykártyám. Ha akarsz látni, hívjál fel.
- Hová vihetlek? – kérdeztem, most már szinte hivatalosan.
- Az Oktogonra – mosolygott megint, azzal megindultunk ismét a város felé.

Otthon aztán megnéztem a névjegykártyát: Gergely Pál. Én már a nevét is tudtam.
Hasonló történetek
24721
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
29956
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: