Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A szeretkezés szerelem nélkül...

Sokáig hittem, hogy e két dolog nem létezik egymás nélkül. Ma már tudom, hogy tévedtem. Hónapokkal ez előtt történt, hogy találkoztam valakivel, aki be akarta bizonyítani nekem, hogy létezik igazán jó szeretkezés anélkül, hogy szeretnénk egymást.
nekem volt ugyan párom, de belementem a játékba. Nagyon vonzódtam szexuálisan ehhez a férfihoz. Meg akartam kapni őt, ha csak egyszer is...
Egy gyönyörű hajnalon meg is történt a dolog... többször is. Az autójában egy olyan helyen ahol "a madár se jár". Aztán többször is megtörtént a dolog, hol az autójában szeretkeztünk, hol nálam. Ő sem volt független ezért nagyon vigyáznunk kellet, hogy senki ne tudjon a dologról.

A harmadik szeretkezésünk után olyan hosszasan beszélgettünk el mint addig még soha...
Sohasem felejtem el amikor így szólt hozzám:
- Vannak olyan emberek, akik úgy gondolják az ilyesmiről, hogy kihasználás. Neked mi erről a véleményed?
- Nem is tudom – feleltem bizonytalanul - szerintem, ha kölcsönösen jól esik mind a kettőnknek, akkor nem az.
- Ezt én is így gondolom-mondta... majd kinézett az autó ablakán.
Követtem tekintetemmel az övét. Körülöttünk egy tisztás és egy fasor állt. Szép táj volt. Aztán meglepetésemre folytatta a gondolat menetét...
- Addig nem kihasználás, amíg nem szeretjük egymást. Amíg nem leszünk egymásba szerelmesek. Mert ugyebár szerelemről szó sincsen közöttünk...
Ránéztem, nagyot nyeltem (nem voltam biztos abban, hogy nem érzek iránta semmit), majd feleltem neki:
- Nem. Köztünk nincsenek érzelmek.
Akkor ezt a témát le is zártuk... később számomra bebizonyosodott, hogy igenis érzek iránta valamit... sőt már sokkal jobban szerettem őt, mint a páromat...ez aggaszott, de gondoltam majd elmúlik.....

Teltek múltak a hetek. Mi továbbra is folytattuk a titkos kapcsolatunkat. Továbbra is csak szex alapon. De ő egyre furcsábban kezdett viselkedni...
Már nem volt olyan kellemesen durva szex közben. Egyre több időt fordítottunk az előjátékra és a beszélgetésekre...
Mesélte, hogy egyre rosszabb otthon a hangulat, meg hogy a felesége egyre durvább vele... mondtam is neki, hogy ne is csodálkozzon rajta, hiszen folyton megcsalja a nejét (nem csak velem).
Ez már öt hónapja így ment... amikor a legutóbbi szeretkezésünk megtörtént az előzőeknél is furcsább volt.

Kizárólag csak arra figyelt, hogy nekem jó legyen. Semmi más nem érdekelte. Előtte félre húzódott egy úton csak azért, hogy végre megcsókolhasson. Olyan hosszan és szenvedélyesen csókolt és ölelt, mintha attól tartana, hogy soha többé nem láthatjuk egymást. Azelőtt soha nem tett ilyet. Amikor kitett az autójából a házunknál egy kicsit odébb (elővigyázatosságból), akkor is megcsókolt...azelőtt a városon belül soha nem tett ilyet.
Lassan több mint egy hete, hogy nem hallottam felőle. Nem jött fel egetlen barátság portálra sem és az sms-eimre sem válaszolt. Talán így akar lekoptatni.
Most egy volt közös barátunknál, érdeklődtem utána és mondta, hogy van valami közös rendőrségi ügyük. Illetve, hogy feljelentette őt az én ex szeretőm.
Nem tudom mi lehet vele... Remélem, látom még őt.
Hasonló történetek
3889
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
4176
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
moennig ·
Mégmégmég!...márha csak fantázia... :blush:

aner13 ·
Lesz még folytatás,amint az élet hozza a további ihletet hozzá...ez a történet egy valós eseményt dolgoz fel...kiszínesítve.
örülök,hogy tetszett :blush:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: