Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
tejbenrizs: Miért jó itt a tördelés és meg...
2024-11-16 01:09
tejbenrizs: Itt a következő része, ha befé...
2024-11-16 01:08
tejbenrizs: Nem meglepő, de számomra a tör...
2024-11-16 01:05
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Sámán kutyája 2.rész: Az úton

Valahogy nehezen eszméltem, mikor kopogtattak a szélvédön. Az alkohol elnagyolt ecsetvonásokkal keményvonású torzót skiccelt arcukra. Vigyorogtak, mint vadalma meg társa töklámpa. Nekem meg tökmindegy lett egyszerre minden. Élcelődtek, poénkodtak, aztán nekiveselkedtek az ének-hangoknak, de csak bugyborékoltak a hamis hangjegyek, nem akartak meghajolni. Egy nővel és három férfival ültem a kocsiban. Annak ellenére, hogy én voltam a pilóta, mégis ötödik keréknek éreztem magam. A felesleg, ami esetleg holnaptól már nem tagja a galerinek. Több mint valószínű, hogy kiválok… Fogyóeszköz vagyok, ez az oka…

Ezt a társaságot csak a zene szeretete hozta össze. Minden zenét elfogyasztunk, de máshogy esszük a gyorsmenüt, máshogy gyönyörködtet az ünnepi asztal változatossága. A lényegen mit sem változtat. Igényt kielégítő elégia… Szükségleti cikk.
A mellettem ülő nembéli társam volt hangadó, aki akkor is hozta a formáját, bár mindig keményen megadóztatott bennünket… A fajta, aki rendre beleivott italunkba, gyakran beleharapott kenyerünkbe, esetenként beleköpött levesünkbe. Ezért általában bekeményítettünk, módszeresen kezeltük, rendszeresen helyreigazítottuk őt, de hasztalan. Elnéztük már neki.

A mögöttem ülő Alfa hím beleharsogott a dobhártyámba, hangja mindig is zene volt füleimnek, de mindössze ennyi. Ő az, aki kivágja a magas Cé-t annak ellenére, hogy öblös a hangja. Egy impozáns nagy vad. Félelmetes, ahogy bánik a nőkkel, a mutatóujja köré font jó párat, egyet a gyűrűsujja köré is tekert… Csak öblös fotelben tudtam őt mindig elképzelni…
Középen ült a ma született, senkinek sem vétett, bár szavai sokszor megvétózták tetteit, mert másnak mondta magát, mint amilyen. Mindig is álcázni akarta, hogy jó. Rám szólt, nem szeretné, ha balul ütne ki az utazás. Szégyelltem, hogy jobb oldali bal lábam elnehezült és leragadt Tudtam, hogy nem a saját életét félti, hanem az otthoniakét és a miénket… A következő utas, akivel kibabrált az élet, akit bal sorsa örökre az Isten háta mögé kárhoztatott…mégis vidám. Fricskát kapott, ö az örök vesztes, de nyitott mindenre és mindig kimondja a Bé-t az Á után.

Bocsássatok meg, de utunk hamarosan elágazódik. - drámáztam magamban - Lesz rá bocsánat?
De ők ebből mit sem sejtettek...
Gurgulázva nevettek és az autó gurult, gurult, időnként ködfátylat dobott a nedves éjszaka a szélvédőre. Szélvédett helyeken már kaptam egy kis ízelítőt a rámváró ködből. Az útra koncentráltam: szaggatott vonal…folytonos vonal…folytonos vonal…szaggatott vonal… csíkok… nyilak, száznyolcvan kilométer, ami előttem állt, az utolsó ötvenemet magányosan teszem meg. Önkéntes kirekesztett vagyok?… Kirekesztett leszek!… Keresheted az utad! Persona non grata.

----

Pedig minden rajtad áll?
Mi leszel tűzoltó, vagy opera-énekes?
Elsőként befutó námber van,
ki mégcsak nem is érdekes.
Egyről a kettőre soha nem jutó,
igába fogott és gályát húzó
Kétesélyes.
Még ha gyűjtesz vegyes érzelmeket,
Két-oldalas érméket.
Nem fogsz nyerni sosem aranyérmet.
Lényeges?
Hisz lehetsz másodhegedűsként
háttérben húzó párosan szép,
vagy harmadszor csapó
latornak gazsága, ha fő még ép,
hun ugaron ketyegő óra, három- igazság.
szerelmi háromszög, de la Manchát vársz.
S lehetsz gyönyörbe ájultan magad a négy égtáj!
Csodálhatod keletbe vetett hited bíborba-bársonyát.
Dél aranyába belemerülhetsz, nyugat rőtjébe
észak Ach-sarkának fény vetületébe,
ha négy évszakkal kacérkodik négy elem,
elterülhetsz avarban vagy tavaszi vetésben,
nyár izzásában vagy kandalló visszfényben…
ötödik pecsét viaszába beleragadhatsz,
ötágú csillag ágába akadva
ötölhetsz- hatolhatsz,
vagy szókimondón kiállsz
s cipelhetsz keresztet
hat hasadt kemény padon át.
Megpihensz a hetediken,
De te magad leszel odaát.
Hét bűnben fetrengsz,
de sosem emelkedel
ha hétmérföldes csizmád
nem húzod, nem vonod.
Sem kesztyűt, nem veszel.
Veszett fejsze nyele
mit törölköződbe dobod.
Fegyházad hűtőházába beletemetkezel,
Szívedből húzott nyilakból várad építgeted.


Vizesnyolcasként vagy a fekvő nyolcas.
Nem nyílsz meg, de a föld majd megnyílik alattad.
LeÁmortizáltan nyolcadik csodára,
Arra kulcslyukon te várhatsz
míg ki nem száradsz
kútfejed kávájától.
Mérgezett kutakat elkerülj,
ha kilenc hónap védőburkából
egyszercsak kikerülsz,
s kilenc életed pazarlod veszettül
tékozló gyermekként megtérsz és mentesülsz
atyai haragtól, de tizedet nyújtasz,
kényszerből vagy magadtól,
s merítkezel a tiszta vízparancsból,
és tíz ujjadat nyalod de félsz tízpróbától,
rézbőrűk hadától…
tizenegyes vonalnál eleven leszel,
s elevenedbe vág, ha pár perccel
piszkos tizenkettő előtt,
megbabonázva lecövekelsz,
ha baljós számsor tíz plusz hármat lehel.

Járjad utadat, macska- kőbe ne botladozz!
Cipődet koptasd, ha abroncsod foltozod.
Foltozó varga leszel, s katona,
kósza szélben álomtenger kalóza,
Rajtad áll! vagy
van ki elbukik,
Nem tudja a refrént, a többivel tátogat.
Farkastáncot lejt, és vonít vagy elbújik
csak illem-kódex, mi rokonhoz látogat.
Álarcban bénázva paroláz,
Szalutál, haptákba dobja rút- önmagát…
S már nem érzi sokszor, hogy kicsoda,
De sors fordulót hoz, frocliz a fintora,
Belefárad napi rutinba,
Beleszédül hamis rubinba,
olcsó húsba, híg lébe…
Halált vár, mi végre?

Hirdessél IGÉT igézve!
Górcsö alá tesznek, onnan a kerékbe,
Árbóc-szalufához ne kössél önkéntest!
Sződd éjjeli vásznad,
szedd a sátorfádat!
Ülj fel hintalóra, vásárfi hintára!
Ülj fekete mozdonyra, nem visz vakvágányra!
Szállj a repülőre, szállj fecskemadárként!
De higgyél, ha őrzöd szemed sugaraként
a képet, mit egyszer mozaikként raktad,
S ne ijedj meg, ha folyosón vakablak
fogad, s körmöd szakad,
Körmönfont alakok rémképe alatt.

Hajnali sugárka nyalka nyalábjának
Kell, hogy mától higgyél!
Dőlj be néha, léha hazugságnak
és szemtől –szembe
KELL,
hogy púdert hintsél…
Hasonló történetek
4585
Jelenleg 13 éves vagyok.
5644
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
JagerColonel ·
Ez az, amikor a szavaknak élvezeti értéke van! Igen! Ez...élmény és élvezet volt olvasni, ahogy bánsz a szavakal.
Mária de la Cruz ·
Nagyon köszönöm. :)
Mindig szerettem volna játszani a szavakkal, no nem csürni-csavarni, csak olyan mondókákba fogni...
A történethez még annyit, hogy felszállt előttem akkor egy gyönyörü fácánkakas és pont a szélvédőmnek csapódott, sajnos nem tudtam elkerülni a balesetet, ami aztán az egész estémre rányomta a bélyegét, mert nagyon bántott a dolog.
Üdv.:)
Mária de la Cruz ·
Visszatérve a témához, mert olvastam a vadászattal kapcsolatos írásodat... Mivel nőből vagyok, természetesen lehidalok egy őzike látványától vagy ha egy nyuszi cikk-cakkban ugrál..., de a vadászat, mint tudjuk egyidős az ember megjelenésével.Mivel felborult az őkoszisztéma ma már /másoktól halottam/ a vadászat részben biztosítja a megritkult erdőkben a biológia egyensúly fenntartását, vadvédelmet. Már nem is annyira hobbi, mint ahogy a múlt rendszerben beivódott az emberek tudatába.
Sajnos, több állat esik ma már áldozatául az utak, autópályák forgalmának és néha elég brutális módon.
Ez az , ami megviselt akkor, az értelmetlen halál.
No, nem terjengőzök...
Mégegyszer köszi a dicséretet.
JagerColonel ·
Meglepően felvilágosult vagy a vadgazdálkodással kapcsolatban! Kellemes meglepetés, hogy valaki előítélet helyett rálát a célra és a problémára! :)
Kedves Mária! Én ugyan hapsiból vagyok, de én is "lehidalok" egy őzike, nyuszi, szarvasborjú, vagy vadmalac látványától! Mert aranyosak, mert élőlények. Jó néha elnézegetni őket természetes környezetükben - pszichológus helyett javasolnám minenkinek :) - többet javít a hangulaton.
Sajnálom, hogy baleseted volt a fácánnal. Szegény jószág élhetett volna még egy darabot - de rosszkor voltatok rossz helyen. "Vigasztalásként" csak annyit tudok mondani, hogy van ez így.
Az, hogy nem írtad bele a történetbe, szerintem jó ötlet volt! Nekem így adott frenetikus élményt... :)

Gall Ilona ·
Még jó, hogy tegnap nem volt időm hozzászólni. Én azt hittem, önmagunk kereséséről szól az írás és nem egy fácánról. :grinning:
Ettől eltekintve, szerintem jó és élveztem az olvasását, bár szerintem minden írás mindenkinek mást mond, talán ettől jó egy mű.
Ha most nagy butaságot írtam, bocs:-)
Mária de la Cruz ·
Szia Ilona,:) lényegre tapintottál, bár lesz egy kis svédcsavar.Olyan magamnak is meglepő-féle.Eredetileg a fácán benne volt a sztoriban, csak
valahogy hatásvadászatnak tűnt... mivel egy folyamat elindítójaként szerepel, megérdemli, hogy itt a fórumban megemlítsem és megemlékezzek róla.
Köszönöm, hogy olvastál és véleményeztél.
Üdv. :)
Mária de la Cruz ·
Ilona,:) a lényegre tapintásod: az önmagunk keresésére szólt.
Bocs, ezt elfelejtettem hozzátenni.
Szép napot. :heart_eyes:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: