Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Xavierr_00: Szia, egyenlőre még nem adták...
2024-10-13 14:15
Gayadam: Szia , mikor kerül ki a folyta...
2024-10-13 08:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A neten kezdődött...

Egyik nap otthon ültem és unatkoztam. Már rég nem voltam férfival, a barátommal való szakításunk után nem volt kedvem senkihez. Azonban akkor este úgy éreztem, felrobbanok, ha most nem szeretkezek egy jót valakivel. Iszonyúan vágytam rá. Leültem a gép elé, felléptem egy chates oldalra és ráklikkeltem egy állófarok nevű pasira. A neve máris sokat ígérő volt. Beszélgetni kezdtünk. Kiderült hamarosan, hogy egy városban lakunk és mindketten ráérünk. Egy gyors fotócsere és miután mindkettőnknek tetszett a másik megadtam a címemet. 20 perc múlva megérkezett. Addigra megfürödtem és egy selymes, vékony hálóingben fogadtam.

Amikor kinyitottam az ajtót, láttam, hogy tetszik neki, amit lát. Megcsókoltam és bezártam utána az ajtót. Behúztam a szobába és bekapcsoltam egy kellemes, lágy zenét. Leültettem az ágyra és kértem, hogy engedje, hogy én kezdjem a játékot. Nem volt kifogása. Táncolni kezdtem. Lassan, erotikusan, majd vetkőzni. A hálóinget lágyan a nyaka köré tekertem, majd a nyakát csókolgattam, és a testét simogattam. Vetkőztetni kezdtem. Mikor a nadrágot levettem éreztem, hogy nagyon kemény már a férfiassága. Lágyan simogattam, majd levéve a nadrágot és az alsót a számba vettem. Majd kivettem és csókolgatni kezdtem. Mikor éreztem, hogy már majd megőrül, újra a számba vettem és szopni kezdtem. Majd a golyóit csókolgattam, amit nagyon élvezett. Hangosan nyögött, majd hatalmasat élvezett az újabb szopás alatt.

Ezután mondtam, hogy most már a tiéd a terep. Lefektetett az ágyra, levette a bugyimat és a térdemtől felfelé lassan haladt felfelé. Mikor a szeméremajkaimhoz ért, megállt és nem csinált semmit. Csodálkoztam, most mi van? Majd rájöttem, hogy csak visszaadja, amit én csináltam vele. Aztán nyalakodni kezdett, először csak a nagyajkakat, majd teljesen belenyomta a nyelvét a pinámba és addig nyalt, amíg hangosan, nagyot nem élveztem. Még remegtem a rám törő orgazmustól, mikor a mellemet kezdte szívni, szopni, majd közben a férfiasságát belém nyomta. Egyre hevesebben mozgott rajtam, majd megfordított és immár kutyapózban újból bennem volt. Néha megállt a mozgásban, ilyenkor én nekinyomtam a fenekemet és körkörös mozgásba kezdtem. Láttam, hallottam, hogy ezt élvezi. Elnyújtottuk a szeretkezést, de még így is rövidesen éreztem, hogy újra elélvezek. Ezúttal majdnem egyszerre mentünk el.

Rövid pihegés és szundikálás után felállt és felöltözött. Megkérdezte, találkozunk-e még a chaten. Mondtam: persze. Azóta sem voltam fenn azon a néven. Nem tudom, ő mit gondolt erről a napról, de nekem egy fergeteges szex volt, viszont csak kölcsönös vágyaink kielégítését szolgálta. De nagyon jó volt.
Hasonló történetek
30481
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
30757
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

DREAMER ·
Mitöl lenne ez történet?

Mindössze egy erkölcstelen aktus középszerú leírása!

Aleone ·
harmat gyengusz

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: