Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Woodgate: A sorozat annyira magával raga...
2024-10-08 23:18
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A nappali fény 2

-A VÁRHOZ! Mindenki.Gyerünk, gyerünk, mozgás!
Amint elkiáltotta magát Tarim, máris megindúlt visszafelé. Közben az agya végig azon járt, hogy hogyan fognak legyőzni, vagy elüldözni két keytont, miközben hátúlról a kígyónyelvűek próbálják majd áttörni a védelmet. Sok csatát megvívott már, de még egy sem volt ilyen reménytelen, ilyen elkeserítő hiszen a hadserege csupán 20 ezer fős volt a csata kezdetekor, az ellenség meg 100 ezer főt számlált, nembeszélve a mágusokról, és a két sárkányról.

Egy kiáltás vált ki a többi közzül, de sajnos nem volt elég érthető, és várnia kellett míg megismétli a kiáltó a mondott szavakat. Mikor meghallotta megint, már tudta mit akar az neki mondani. A Kígyók a medvecsabdát alkalmazva közeledtek előttük balról és jobbról. Már csak pár méter hiányzott, hogy egyesüljön előttük a fal, és mire ők odaérnek valószínűleg már sokkal többen lesznek előttük, és nem tudják átvágni magukat. Sohasem érzett még ekkora dühöt, és elkeseredetséget, mint amekkora most kerülgette. Hogyan volt képes ezeket a dolgokat figyelmen kívűl hagni? A balgasága miatt most őket is lemészárolják, mint egy bírkát a vágóhídon, és a várban levőknek sincs esélyük a túlélésre.

-Most mit csinálunk kapitány?-Kérdezték kötülötte az emberek tanácstalanúl. Tehát így lesz vége, gondolta. Remélem én, és az embereim gyorsan meghalunk, szenvedés nélkül. A várban levőknek is ezt kívánta, és nekilódult az előttük összezáródott kígyóknak. Az emberei pedig követték őt....

-Trombol tagh! Esszikorilka! Senfiklaia!-Egy villám csapott le a földbe hatalmas köveket, és sok sarat szétszórva.
-Elimno kilta! Fejezte be a teleportációs varázslatot a magas, szürke mágus.
De a látvány ami fogadta, megdöbbentő, és elkeserítő volt.
Baloldalt 2 ocsmány sárkányt látott amint ördögi, rég elfeledett nyelven kántáltak pusztító varázslatot.
Jobb oldalt, nem messze a vártól, csak egy mészárszéket látott, tele emberi testrészekkel, kígyónyelvűekkel, és néhány még életben maradt katonával, akiknek már nem volt sok hátra.
Hát mégis elkésett! Pedig úgy igyekezett ahogy csak tudott.
Rettentő dühét nem tudta, és nem is akrata leplezni. A sárkányok felé fordúlt, és belekezdett a kirikol varázslatba.
A torkát marták a szavak, és érezte, hogy vér szivárog fel a gégéjéből, de folytatta. Ha nem lép közbe időben, elsöprő erővel akkor a katonák hiába haltak meg a harcmezőn, mert az újjászületés nem valósul meg.

Helli for nikalbuk! Atisz, aszteriokl!- Szinte megváltásként sóhajtott fel a jól ismert varázsszavak kiejtésekor.
Ekkor összeesett. Ezt a varázslatot nem emberi mágusoknak találták ki, ezért annyi energiát kivett belőle, hogy nem bírt talpon maradni! De a hallása remekül működött igaz, időbe telt, mire felfogta, hogy mit hall. A keytonok halálhörgései voltak ezek. Arcát elöntötte a mosoly, és ekkor újabb hagokat hallott: Csatakiálltás hangja.

A horda megindúlt a vár felé, hoy elpusztítsanak mindenkit....
Hasonló történetek
21461
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
18463
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: