Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
HentaiG: Jól megírt fantasy szex történ...
2024-10-12 11:26
HentaiG: Jól megírt fantasy szex történ...
2024-10-12 11:26
kaliban: Nekem tetszett! A sok magyarta...
2024-10-11 18:25
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A menyasszony

Az én történetem az nem mindennapos. Nem vagyok költő – így nézzetek el, ha nem egy irodalmi Nobel díj jogosult írás. 40 éves vagyok, és a történet az már elég régen esett meg Pécsett. Egy haverom elhatározta, hogy megnősül. Igaz már 2 éve együtt laktak, de a barátnőjét rejtegette, úgyhogy nem nagyon ismertük. Tartott is egy jó legénybúcsúztatót, ahol én is resztvettem – és persze egy csomó idegen nő, akikkel igen jól ereztük magunkat. A leendő feleség is tervezett egy leánybúcsút, de nem tudták hol tartsák. Egy barátom ismerőse Ica, egy 26 éves lány is benne volt a szervezésben – és engem kérdezett hogy nálam tarthatnak-e? - mert egy férfi striptiz lesz a műsor, és nem akarjak, hogy mindenki tudja. Igent mondtam – de egy feltétellel – hogy én leszek, aki vetkőzik a menyasszonynak. Az ötlet bejött – csak kicsit kellett változtatnom a kinézetemen – igaz a csajok közül csak a szervező ismert ....így semmi gond nem származhat.

Eljött a nagy este. A haverok terveztek egy pia napot, én persze lemondtam mindenféle ürüggyel. Ica lakásán a testem be lett kicsit pingálva, hogy művészien nézzek ki – egy szuper szűk alsó –gyakorolt mozgás zenére stb ... minden készen állt a bevetésre. Gondolhatjátok dobogott a szívem, mikor beléptem a lakásba ( még soha nem vetkőztem zenére ). Félhomály – a csajok mar „jó hangulatban voltak, hangos zene és elkezdtem improvizálni. Mondjuk az alakom nem egy atléta, de a farkam vastagsága és a hossza kompenzálta az alkati minust. A kezek meredeztek az ágyékom után – odaálltam a menyasszony elé, és megfogtam a kezét, mintha táncolni szeretnék vele, fel akart állni, de nem hagytam, lassan odairányítottam a kezet a zacskómhoz, remegett a keze.

Mikor hozzáért, elengedtem a kezét. Alulról tartotta, mintha egy almát tartana, de nem vette el. A farkam kezdett merevedni –a lassú masszírozásra Egy lány biztatta. – Vedd ki neki !!! Le akarta húzni az alsóm, de nem engedtem neki. A lányok tovább bátorítottak a csajt- megmarkolta a golyóimat –elég durván, majdnem parancsolóan, mintha kényszeríteni akarna rá, hogy kivegyem a szerszámom. Ica odalepett mögém és fülembe súgta a nagy ötletet :
- Menj be a hálószobádba, feküdj az ágyra, és oltsd el a lámpát. Lassan elindultam hátra, a csaj követett, a kezével a szobaajtó előtt elengedte – és én egyedül mentem be – a sötétbe lefeküdtem az ágyra, és belegondoltam mi minden történhet meg. És már keményedett is. A lányok hangosan nevettek – pezsgő durrant meg koccintás – na- gondoltam ezek berúgtak és engem meg elfelejtettek:-)Szűk résre nyílt az ajtó – azt hiszem, hárman jöttek be – matatás a sötétben, míg megtaláltak az ágyon – ( Ica is köztük volt ).
-Bekötjük a szemed – mondta, és már a selyemsál el is takart mindent. Egyre jobban izgatott e helyzet – az egyik ráült a hasamra ( gondoltam ki volt a súly miatt )

Elértem a nedves punciját, megfogtam a melleit hátulról – több kéz húzta le a nadrágom úgy, hogy semmi esély nem lett volna ellenkezni – nem mintha akartam volna. Szinten több kéz simogatta a makkom – és akkor jöttek a megjegyzések „ gyere szopd le „ utána „ húzzunk rá gumit“ meg „had üljek rá“ Rettentően izgattak. A lányok, akik a kezeimet tartották – elkezdték a mellbimbóimat szívni – majdnem eldurrantam. „Gyere Er....i szopd le „ most utoljára lány fejjel „ Ne hagy ki - éljen a menyasszony !!! Élveztem, ahogy a szájába vette - vadul, mohon szívta, egy másik verte közben. Nem kellett 2 perc és mar fröcsköltem is. Ö csak szopta, szopta a csaj meg húzogatta a bőrt, amíg lankadni kezdett. Igaz semmit nem láttam, de nagyon élveztem. A nagysúlyú leszállt rólam – a lányok elengedtek a kezem, és egymás után kimentek a szobából ...levettem a kendőt a szememről ... a nyitott szobaajtón láttam meg, hogy a menyasszony törölgette a száját. Koccintottak, és veregették a vállát. Bennem semmi erő nem volt, olyat élveztem. Mikor felébredtem már reggel volt. Ica feküdt mellettem – a lakás láthatóan rendben volt.
- Jó buli volt. – mondta - Ne meséld el senkinek! - nehogy a lánynak gondja legyen belőle.

Az esküvő után 1 évvel szétköltöztek. Kérdeztem a srácot, mi volt a gond?? - véletlenül beleélveztem a szájába, és megundorodott tőlem – Eléggé prűd tudod!!! Na nekem nem kellett több ...... Telefon Icának, hogy tervezek egy bulit...

A történet a legutolsó betűig igaz. Jeff
Hasonló történetek
21469
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
18472
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
PanniP ·
Hát, a rövidsége az elönye...

Kappa ·
"Alulról tartotta, mintha egy almát tartana, de nem vette el."



Ez volt a szerencséd. Nem tudom mit szóltál volna hozzá, ha elveszi a golyóidat.

Schild-krötin ·
Az "Er....i" az Erzsi lenne?

Fifikas titkositas:DDDDD

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: