Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A matektanárnővel!

Ez a történet nem olyan régen történt meg velem. Egyszer az iskolámban ott kellet maradnom tanítás után matekot gyakorolni a tanárnőmmel.

Már olyan fél öt lehetett amikor a tanárnak oda adtam a feladatot, hogy kijavítsa. Ő letette az asztalra és a feladat fölé hajolt. Ekkor megláttam a fenekének az alsó részét és láttam, hogy tanga van rajta. Ezen meglepődtem, mert olyan 40 év körüli nőről nem hittem volna, hogy tangát hord. Egyébként a tanárnő elég jó alakú nő volt. Na szóval figyeltem a fenekét úgy 2 percig, amikor észre vettem, hogy látja, hogy hol jár tekintetem.

Ekkor még jobban bedőlt és már majdnem mindent láttam. Ekkor a faszom már igen csak meredezett. Persze ő ezt is észrevette. Amikor a helyemre akartam menni ő elém állt és megcsókolt, közben a meredt farkamat simogatta. Én is fölbátorodtam és először a fenekét majd a punciját kezdtem el simogatni. Amikor befejeztük a smacit felült az asztalra és széttette a lábait. Én letérdeltem és a szoknyát és a piros bugyiját arrébb tolva nyalni kezdtem.

Csodálatos érzés volt nekem is és neki is, mert nagyon vonaglott. Mikor bedugtam az ujjamat a simára borotvált puncijába nagyot élvezett, és azt mondta, hogy most ő jön. Most én ültem fel az asztalra, ő elém hajolt, és szopni kezdett de olyan gyakorlottan, ahogy eddig még senkitől sem láttam. Majdnem elélveztem, de nem akartam ilyen hamar, csak a végén egy nagy durranást. Ekkor abbahagyta, hagyott egy kicsit pihizni, majd leterítettük a ruhákat a földre és ott folytattuk.

Kitalálta, hogy franciázzunk és úgy is tettünk, de sietnünk kellett mert a takarítónő már többször is bekopogott. Ekkor 4 kézlábra állt és én a farkam a fenekébe dugtam. Először egy kicsit szűk volt de aztán kitágult. Egyre gyorsabban kezdtem mozogni, és mikor éreztem, hogy nem vagyok messze a tüzeléstől kivettem a farkam és a szájába adtam. Ő szopni kezdte, végül én a szájába élveztem és láttam, hogy ő lenyelte.

Néhány nappal később megtudtam, hogy a férje külföldön van már 3 hónapja, így megértettem miért volt ilyen nagy a szex éhsége.
Hasonló történetek
29958
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
18476
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
crazysheep ·
először seggbedugtad, aztán leszopott?? :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Bajusz ·
Ehhez hasonlót már sokan képzeltek előted, de Ők nem traktáltak azzal h ilyen gyenge minőségben fel is tegyék ide.
A szitu lerágott csont, de attól még lehetett volna jó sztori,de nem ez...
Elkapkodtad, és erősen érezni rajta a rengeteg pornófilm nézést is....
csak ennyi, elég gány..

Sylvia13 ·
Ez megint egy kis tini gyenge álmodozása :smile:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: