Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A MÁSIK

A férfi szúrós szemekkel nézett a zokogó lányra. Eszébe jutott,hogy annak idején az anyja is hasonló helyzetben volt. Kissé morbidnak tartotta,hogy Kathrine Thomson lánya ugyanabba a hibába esett mint annak idején az anyja,és neki Perselus Pitonnak kellene rendbe hozni az esküdt ellenségének lányának életét.
-Black! Az isten szerelmére ne bőgj már!-rivallt a lányra. -Sajnálom,csak úgy érzem lehetetlen helyzetben vagyok,és még maga sem akar segíteni. Kihez fordulhatnék? Az egyetlen ember aki segíteni tudott volna halott!
-Segítek,de meg kell ígérned hogy mi után ez az ... öhm... kis probléma rendeződött vissza mész a főhadiszállásra,és senkinek nem beszélsz arról ami történt. Meg persze arról sem hogy nekem milyen szerepem volt ebben az egészben.

A lány kézfejével letörölte a könnyeit. Arca maszatos volt a sírástól,de még így is nagyon szép volt. Piton nem értette hogyan hogy nem veszik észre ezt a hasonlóságot. Kiköpött az anyja,csak a szeme az apjáé... Nem szerette amikor a lány rá nézett,mert hiába hasonlított Kathrinre azokról a jégkék szemekről mindig az apja jutott eszébe. Gyűlölni akarta őt,akár csak az apját. Potternél könnyebben ment a dolog,mert neki a stílusa kiköpött James volt. Arrogáns.De Emily egészen más. Ő látta benne azt amit más nem,amit csak Lily Evans és Kathrine Thomson látott meg benne. meg persze Dumdledore.
- Hogyan?-zökkentette ki a gondolataiból egy apró kérdés. -Elmegyek veled ahhoz a nőgyógyászhoz. Majd miután mindennel megvagy,módosítom az emlékeit.
-Rendben.
- Elmondanád végre hogyan kerültél ebbe az állapotba?
-Nem. Induljunk inkább.

Emily inkább meghalt volna mintsem elmesélje Pitonnak hogyan is esett teherbe. Úgy érezte ez az egész csak egy szörnyű rémálom. Ahogy ebbe belegondolt az egész életét egy rossz álomnak látta,és nevethetnékje támadt.
Itt van alig 15 évesen és élete első és egyben utolsó abortuszára készül. Nem hitte hogy az élete ilyen irányba fog terelődni.

Egy éves múlt amikor egy London közeli árvaházba került. A szüleiről csak annyit tudott,hogy meghaltak és mivel semmilyen rokona nem volt,így a Britt állam egyik gyermekotthonának szeretét kellett élveznie.
Em nem volt rossz gyerek,csak éppen a baj mindig megtalálta. Öt éves volt amikor az árvaházi gyereket kirándulni vitték a szomszéd városba. Annyiszor gondolt vissza arra a napra amely megpecsételte az egész életét,de mégsem jutott eszébe miért kellett neki és Cecile-nek otthon maradnia.
Hasonló történetek
30484
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
15822
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: