Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A keresztrejtvény

(Lány az ágyon fekszik, újságot lapozgat, rövid polóban és sortban; a fiú az asztalnál ül, szemben a lánnyal és az asztal fölé hajol, kezében ceruza)

lány: Te, mit csinálsz?
fiú: Keresztrejtvény fejtek.
lány: Te?
fiú: Ja.
lány: De nem is szoktál keresztrejtvényt fejteni!
fiú: De most mégis.

(Pár másodperc csönd)

lány: Milyen keresztrejtvény?
fiú: (felmutat egy szórólapot) Valami szexshopé. Hirdetésen van rajta.
lány: Szexshopé? És honnan szedtél te szexshopos szórólapot? Ilyet nem osztogatnak az utcán!
fiú: Dezsô elment egybe és onnan hozta.
lány: A Dezsô? Mit keresett az ott?
fiú: Nem tudom. Lehet, hogy Frank Drebin vibrátorszopó automatáját.
lány: (nevet) De most komolyan. Hiszen neki barátnôje van!
fiú: Nah lehet hogy neki vett valamit. De hagyjál már. Inkább azt mond meg, mi az hogy pénisz része, két betű! Semmi nem
Hasonló történetek
22945
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
30455
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: