Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A haladék kérése

Sziasztok Eszter vagyok 26 éves 165 cm magas 55 kg 90es mellbőség fazonra borotvált punci ( középen egy vékony csík van ) barna a hajam és a szemem.A férjemmel Jánossal 8 éve vagyunk házasok.Az első szerelmem volt ő vette el a szüzességemet és 18 évesen hozzá is mentem.egyikünk sem gazdag de mivel nem akartunk egyik szülőknél sem lakni vettünk egy lakást.Mivel a férjem nem sokat keres és kölcsönt sem akartak adni a bankok kénytelenek voltunk egy uzsorástól kérni.Több milliót kértünk.Egy ideig tudtuk fizetni a havi részleteket de 2 évvel később a férjemet kirúgták.Itt kezdődik a történetem ami teljesen megváltoztatta az életemet. 3 hónap után miután nem tudtunk fizetni lejött hozzánk a pasi.
-Na mi lesz a pénzemmel már 3 hónapja nem fizettétek a részleteket. -kérdezte
-Nem kérhetnénk egy kis haladékot mivel most nincs állásom. -kérdezte a férjem miközben én mellette ültem.
-Nem én mindenkitől behajtom a pénzemet ha kell erőszakkal. -Tudtuk hogy nem viccel.
-Pali kérlek csak egy kis időt megpróbáljuk megszerezni a pénzt.- Kérleltem én is. Ekkor kaján mosollyal rám nézet.
-Van egy ajánlatom, ha elfogadjátok kaptok egy hét haladékot.Ha nem akkor pár haverral idejövünk és elviszünk néhány cuccot.
-Mi lenne az ajánlatod? kérdeztük egyszerre a férjemmel
-Szeretném megdugni Esztert.Ne csodálkozz Jani a környéken mindenki szívesen megkefélné a drága kis feleségedet.Ilyen jó nőt ki hagyna ki.
-Azért azt már ne. felelte a férjem.
-Akkor holnap jövünk a fiukkal- és már ment is volna. Ekkor a férjem rám nézett.
-Várj egy kicsit megbeszéljük Eszterrel. Átmentünk a másik szobába.
-Drágám hajlandó lennél lefeküdni Palival hogy kapjunk egy kis haladékot.Tudod nem szokott viccelni azzal hogy akár erőszakkal is behajtja a pénz. Nagyon szerettem ezt a házat de a férjemet is és nem akartam hogy valami bántódása érje.
-Ha bele megyek ugye nem fogsz másképp nézni rám.Nem fogsz kurvának nézni?
-Persze hogy nem.Gondolj bele eddig még csak velem szeretkeztél.Vedd úgy hogy csak tapasztalatot szerzel. Még pár percig gondolkoztam a dolgon majd közöltük Palival hogy bele megyek a dologba.
-Oké holnap gyere le hozzám egyedül.
Másnap. Már reggel nagyon izgultam mi lesz Palinál.Eddig a férjem soha nem panaszkodott az ágyban de most mondhatni egy vadidegen pasival kell majd ágyba bújnom.Igaz hogy még csak a férjemmel szeretkeztem de nem hiányzott hogy más pasikkal is ágyba bújjak. Mivel Pali kérte hogy délelőtt menjek reggeli után letusoltam, majd felöltöztem.Már majdnem meggondoltam magam de amikor megláttam a férjemet eszembe jutott talán meg is vernék Paliék őt a pénzért.Így egy csók után elköszöntem tőle. Pali a város másik felén lakott egy nagyon szép házban.Mikor megérkeztem bevitt a nappaliba.
-Igaz az Eszter hogy téged eddig csak a férjed dugott meg?Mekkora a farka?-kérdezte Pali -Igen csak ö vele feküdtem még le.Úgy 16 centi lehet a farka.-válaszoltam. -Na de most kipróbálod milyen más pasival is dugni.- mondta vigyorogva.
-Igen.- mondtam lesütött szemmel.
-Na akkor térjünk a lényegre és vetkőzz le.Ja a szex terén mit szoktál csinálni bevállalni?
Míg vetkőztem elmondtam hogy szoktam szopni de nem nyelem le a gecit és eddig csak a normális szexet próbáltuk semmi anális szex vagy egyéb.De nem is érdekeltek ezek a dolgok. Pár perc múlva ott álltam előtte meztelen.Persze takartam a melleimet és a puncimat.
-Na vedd el a kezeidet mutass meg magadból mindent.Ne legyél szégyenlős.
Amint elvettem a kezeimet odajött és elkezdte fogdosni a melleimet simogatni a hasamat majd a puncimat.Végül megfordított és a popsimat is alaposan megtapogatta. Míg háttal voltam neki gyorsan levetkőzött.
-Na fordulj meg és térdelj le. Amint ezt megtettem elém tárult a farka ami kőkeményen áll és elég nagy volt.Pali észre is vette hogy meglepődtem a mérettől.
-Nyugi csak 22 centi ne félj tőle fogd meg és szopjad mert ha nem erőszakos leszek. Persze nem akartam így megfogtam.Életem második farka volt a kezemben.Olyan vastag volt alig bírtam átérni.Először csak simogattam de mivel láttam hogy Pali már nagyon csúnyán néz rám lassan a számba vettem.De csak a makkját kezdtem el szopni ami nem tetszett Palinak.
-Szopjál rendesen te ribanc.- és egy erőteljes lökéssel szinte tövig a számba nyomta a farkát. Alig kaptam levegőt annyira kitöltötte a számat a hatalmas farka.Kellett egy kis idő mire rendesen szopni tudtam.A végén már annyira belejöttem hogy elkezdtem élvezni a dolgot és miközben szoptam a melleimet majd a puncimat kezdtem el izgatni.10 percnyi szopás után bejött 2 meztelen pasi a nappaliba.Azonnal felálltam és a ruháim után akartam kapkodni de Pali lefogott .
-Na Eszter szeretném ha a haverjaimat is kényeztetnéd.- mondta Pali.
-De arról volt szó hogy csak veled kell lefeküdnöm.
-De most változtatunk a feltételeken.Ha nem akarod akkor tudod mi lesz.
-Na jó van. egyeztem bele.
-Akkor térdelj a fiuk elé és szopd a farkukat.
Amint eléjük térdeltem megláttam hogy nekik is olyan nagy és vastag a faszuk mint Palinak.De nem foglalkozhattam ezzel mert Balázs azonnal a számba nyomta miközben Feriét a kezemmel izgattam. Eközben Pali alám feküdt és lassan a puncimba hatolt. Eléggé kitöltötte a pinámat az a hatalmas farok de nem foglalkozhattam ezzel mert közben a másik 2 pasi farkát felváltva kellett szopnom. Kár tagadnom de pár perc múlva már kezdtem élvezni a dolgot és ezt a folyamatos nyögéseimmel jeleztem is a fiuknak.
-Örülsz hogy ilyen feltételekkel adok nektek haladékot?-kérdezte Pali.
-Igen örülök.- válaszoltam majd újra bekaptam Balázs farkát és mohón szívni kezdte.
-Jobban duglak mint Jani?- kérdezte
-Igen sokkal jobban.Ne hagyd abba.Keféljetek szét mind a hárman. Még én is meglepődtem mikor ezt mondtam de mivel már nem vonhattam vissza bekaptam Feri farkát. Nem kellett kétszer mondani nekik.Ezután felváltva a másik 2 pasi is alám feküdt és dugta a pinámat.A férjem ekkora már végzett volna de láttam a fiukon hogy ők ég messze vannak a végétől.Most már reménykedtem abban hogy sokáig fognak kefélni.Ezután négykézláb a kanapéra állítottak és miközben felváltva mögém térdelve kúrták a puncimat közben szoptam.Még pár pózt kipróbáltunk.Lovagoltam a kanapéra fektettek és miután a nyakukba vették a lábaimat fölém hajoltak és úgy dugták a puncimat.Kár hogy ekkor nem tudtam közben szopni. Végül már nem bírták tovább.Maguk elé térdeltettek majd felváltva a számba élveztek.Úgy gondoltam nem köpöm ki mert ha megteszem lehet hogy pofon vágnának.De nem is bántam a dolgot.Nem is tudom miért nem engedtem meg soha Janinak hogy a számba élvezzen.Pedig nagyon jó íze van a gecinek.Így minden cseppet lenyeltem majd a maradékot is kiszívtam a 3 farokból.Azt hittem ezzel vége de ekkor a fiuk leültek a kanapéra és kérték maszturbáljak előttük. Még a férjem előtt sem maszturbáltam de most az sem érdekelt volna ha több százan néznének. A fiuknak tetszett a látvány mert hamar újra kőkeményen állt a farkuk.
-Csak nézni fogtok?-kérdeztem.-Inkább keféljetek szét. Ekkor pedig azonnal Pali elé térdeltem és elkezdtem szopni a farkát. -Na fiuk hallottátok Esztert ne kíméljétek.-mondta Pali. Balázs azonnal mögém térdelt.De nagyon meglepődtem mikor a puncim helyett a popsimhoz rakta a farkát de mielőtt berakhatta volna.
-Neee!!!A seggem még szűz. mondtam miközben Pali és Feri dákója a kezemben volt.
-Akkor most elveszíted a segged szüzességét.- válaszolta Balázs és már nyomta volna belém a péniszét.
-Oké de akkor használj valami síkosítót mert így nagyon fog fájni.-kértem. Erre ő elég sok nyálat köpött a seggemre majd elkezdett ujjazni.Egy kicsit nehezen tudott belém hatolni az ujjával de ahogy egyre jobban kezdtem kitágulni úgy hatolt egyre mélyebbre. Nem tudom miért de otthon mikor tusoltam kimostam a fenekemet így tudtam hogy tiszta vagyok belül. Amúgy már párszor ujjaztam a popsimat tusolás közben mit nagyon élveztem de nem gondoltam soha arra hogy farkat is a fenekembe engedjek. De nem sokáig gondolkodhattam ezen mert Paliék újra a számba nyomták a farkukat. Miközben szoptam éreztem hogy Balázs már 2 ujját próbálja belém nyomni.Már így is eléggé feszültem szét fele de nem mertem szólni neki hogy fejezze be. Egy ideig még ujjazott majd a farkát rakta a segglyukamhoz.Rögtön felnyögtem amint belém hatolt.Párszor kihúzta belőlem a dákóját majd miután sok nyálat köpött a popsimra újra belém hatolt.Nem is kímélt mert azonnal jó mélyen hatolt belém.A fájdalomtól fel is sikítottam.
-Ne ne kiabálj inkább szopd a farkamat te kis ribanc.- mondta Pali és ismét a számba nyomta. Persze később Pali és Feri is mögém térdelt.Meg sem lepődtem azon hogy ők is csak a seggemet dugták. Ezután hátat fordítva Balázsnak a dákója fölé kellett térdelnem.Amint ezt megtettem azonnal a popsimba hatolt.Míg elég intenzíven kefélt Paliék mellém álltak hogy szophassak.Már annyira ki voltam tágulva hogy könnyedén tudott bennem mozogni amit kezdtem már nagyon élvezni.Végül Pali és Feri farkán is lovagoltam egy ideig majd ismét Balázs dákójára ültem. Ekkor ahelyett hogy mellém állt volna Pali a lábaim közé állt és lassan a puncimba hatolt.Majd szét szakadtam mikor az a két hatalmas farok egyszerre hatolt a puncimba és a segglyukamba nyögtem is eléggé.De Feri sem tétlenkedett mert a számba adta a farkát.Egy idő után már fárasztó volt ez a póz.
-Fiuk inkább más pózban dugjatok mert már fáradt vagyok alig bírom tartani magam.- kértem a srácokat.
-Oké fordulj meg. -parancsolt rám Pali. Így már jobb volt.Mindig is szerettem a lovaglópózt.Ebben a pózban akár órákig el tudnék lenni egy farkon.De eddig erre nem volt lehetőségem.De most igen így örültem is a dolognak.Nem zavart hogy nem csak a puncimat hanem a segglyukamat is dugják és közben még egy faszt is szopok. A fiuk pedig nem is kíméltek jó mélyen belém hatoltak. Szó szerint mindenféle variációt kipróbáltak a fiuk ebben a pózban.Szerencsémre nagyon sokáig keféltek majd a végén ismét a számba élveztek.Miután lenyeltem minden csepp gecit és tisztára szoptam a farkukat Balázs és Feri elment.
-Na hogy érzed magad Eszter? - kérdezte Pali.
-Nagyon jól.Ilyen jól még soha nem keféltek szét.Már örülök hogy kölcsönt kértünk tőled.Így rájöttem hogy kevés nekem az a szex mennyiség amit Jani produkál.Bánom is hogy csak most próbáltam ki először egyszerre több fiúval.
-Tudod mit kis ribancom mostantól csak ilyen feltételekkel adok nektek haladékot.Akarod? - kérdezte Pali.
-Persze hogy akarom.Akár már holnap is jönnék.De Janinak nem szabad megtudnia hogy egyszerre többen dugtok mert akkor nem biztos hogy hagyná a dolgot.Higgye azt hogy csak te kefélsz.-válaszoltam.
-Oké.Van még valami óhajod?
-Csak annyi a tiédnél kisebb farokkal soha ne dugass meg.- mondtam mosolyogva.
-Jó szerzek neked olyan fiukat.De Janinak nem fog feltűnni hogy teljesen szét vagy kefélve?
-Mostanában olyan ritkán kefélünk hogy mire rám mászik észre sem fogja venni hogy meggyire szét kúrtatok a hatalmas farkatokkal.
-Főleg én foglak baszni de azért lesz amikor egyszerre ketten hárman esetleg négyen is meg fogunk kúrni.-mondta Pali.
-Oké benne vagyok de csak fokozatosan.Mivel Jani most munkanélküli fogunk még haladékot kérni.Zavarni fogja Janit hogy te is baszol engem, vagyis ő csak azt hiszi majd hogy csak te egyedül de valószínűleg el fogja viselni.
-Most menj tusolni utána haza viszlek.
Otthon nem mondtam el a férjemnek hogy hárman dugtak és hogy mit kértem Palitól. Úgy tettem mintha egy kicsit zavarna a dolog hogy így kellett haladékot kérnünk. Persze egy hét múlva nem tudtunk fizetni.Férjem nem örült a haladék feltételeinek de végül bele ment. Másnap nagyon jól éreztem magam. Nagyon sok ilyen napban volt részem. Ha tudni akarsz még többet írj az email címemre.
Hasonló történetek
25546
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
18461
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: