Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Dursley család

Tavasz volt. A nap besütött a fénnyel teli szobába, de Dudley ezt nem vette észre. Számítógépén éppen ellenséges marslakókra lövöldözött. Ezután kikapcsolta a számítógépét, és bement a konyhába, a kedvenc helyére. Itt ugyanis kényelmesen nézhette a tévéjét, és közben a hűtő csak egy karnyújtásnyira volt tőle.
Dudley Durlsey minden egyes napja így telt el. Kicsit szomorkás volt, hogy nem kínozhatja Pottert, de azért örült neki, hogy nincs itt.
A tévébeli főszereplőnek lelőtték a fejét, a film végetért. Dudley elgondolkozott, hogy vajon tényleg csak hazugság volt-e, amit már idősödő anyja és apja kitaláltak neki Potter haláláról.
- "Autóbalesetben halt meg"-mondták-"ugyanúgy mint az anyja és apja".
Megcsörrent a telefon, Dudley odadöcögött, hogy felvegye. Bántotta, hogy új lakásában, amit szülei vettek neki, már nincs ott az anyja.
- "Felnőtt vagy, Dudlicsek" - mondták neki - "itt az ideje, hogy elszakadj tőlünk."

Ez Dudleyt akkor rettenetesen érte, de mivel szülei megajándékozták, hűtővel, tévével, számítógéppel, mikróval, bútorokkal, és mindennel, ami csak kellett Dudleynak, és ennek tetejébe még havonta kapott is tőlük egy busásabb összeget-Dudley már nem bánta. Csak itt neki kellett mindent megcsinálni, amit eddig az anyja csinált meg. Dudley huszonegy évesen is olyan volt, akár egy csecsemő.
Eközben New Hampshirben, egy elhagyott kúriában vidám parti folyt. Voldemort nagyúr gondtalanul nevetett és egyre dicsérte Bellát.
- Gyönyörűen elfogtad Pottert - igazán jutalmat érdemelsz. Ráadásul abban is ügyesen döntöttél, hogy nem ölted meg, inkább nekem ajándékoztad ezt az örömöt.
- Szóra sem érdemes - szabadkozott Bella.
Ekkor Lucius elkiáltotta magát:
- Na, ma hova megyünk partizni?! - kérdezte, és harsogva kacagott.
- Hát igen, még mindig van elég mugli - szólt Piton - menjünk Dursleyékhez.
- Akik nevelték a Potter-kölyköt! Remek ötlet, Perselus!-monta Malfoly.-Menjünk el Dursleyékhez! Először a szülei, aztán meg a disznó! Hogy is hívják?
-Dudley-hangzott a válasz.
Minden Halálfaló kisorjázott a kúriából, és a Privet Drive felé vették az irányt.

*
Petunia Dursley azon tört a fejét, hogy mit rontott el Dudleyban.
- Nyugodj meg, Petunia-vigasztalta Vernon-indent megadtunk neki. Mindent, ami tőlünk tellett. Nem mi tehetünk arról, hogy a kis kölyök ilyen lusta és nem akar dolgozni.
- De én szeretem Dudlicseket!-és Petunia elkezdett sírni.
- Meg kell tanulni a saját talpán megállni-mondta Vernon összeráncolt szemöldökkel.
- Ezzel azt akarod mondni, hogy ne küldjünk neki több pénzt?
Petunia nem tudta meg Vernon válaszát. Erőteljesen kopogtattak az ajtón.
- Kimegyek -mondta Vernon, és kitárta az ajtót.
- Kik maguk? - kérdezte félve Vernon.
-Legszívesebben nem mondanám meg nekik - mondta Voldemort-de mielőtt meghalnak, illik elmondani, hogy mi járatban jöttünk.
Lucius belekezdett.
- Mi vagyunk a Halálfalók - és nem szeretünk félmunkát végezni. Maguk nevelték Pottert, ugye?
Vernon bólintott.
- Sajnos ezért - Malfoly itt hatásszünetet tartott-végeznünk kell magával és tisztelt nejével is, sőt... kedves fiuk Dudley sem lesz kivétel. Részvétem.
Dursley hátrált.
-Maguknak..nincs joguk!...Belépni..ide...hagyjanak b-békén! Engem..é-és Petuniát...Na..menjenek már...
- Mihez nincs jogunk?-lépett előr Bellatrix.
- Gyerünk Bella, Potter után ennyi jutalmat csak kapsz!
- Köszönöm, Nagyuram!-hálálkodott Bella, és kimondta az átkot.
Vernon Dursley lehanyatlott a padlóra. Piton belerúgott az élettelen testbe, hogy kijöjjön végre Petunia.
A feleség ki is jött.
- Vernon, mi... - kezdett volna bele Petunia, de Bellatrix gyorsabb volt: az átok mellbe találta abban a pillanatban, mikor az ajtó elé lépett.
- Piton, robbantsd a házat - vetette oda a Nagyúr, és a Halálfalók köddé váltak. Perselus gyorsan elvégezte az átkot, a ház a levegőbe röpült, és milliónyi darabra robbant. Piton megdörzsölte a kezét, és gyorsan dehoppanált.

*

Szülei haláláról persze Dudley mit sem sejtett. A televíziót bámulta, mikor meghallotta azt a bizonyos erőteljes kopogást. Kiment, Lucius eldarálta neki, hogy miért is jöttek, majd gyorsan végeztek vele.
- Szép nap volt a mai! - mondta vidáman Bellatrix.
- Ahogy mondod-felelte Malfoly - élvezet csírájából kiirtani mindent, ahol Potter életében valahol is megfordult.
A többiek nevettek.
- De mára még nem volt elég. Remélem, követtek-szólt a Nagyúr, halálfalói pedig vele együtt váltak köddé.
Hasonló történetek
3330
Ahogy a védelem kiépült, Dareth handorioi hódításait emiatt be is fejezte, és inkább északra, Rolenciába vezényelte szörnyű hadát. Rolencia nem volt egységes birodalom, nem volt összetartás, így nem is tudtak fennmaradni. Viszont érdekes módon, mintha megelégedett volna ennyivel, Mágusföld határán, a Benfini-hegységnél megállt. Nem tudni, hogy miért...
3851
- Miféle lények az orkok? Északon semmit sem tudni róluk.
- Félig értelmes szörnyetegek. Testüket fekete szőr borítja, pofájukat kivéve. Szemeik aprók, sunyik és gonoszak. Foguk a hullaevéshez szokott. Beszélni nem tudnak, de a gesztusokat jól értik és az értelmesebbek megtanulják érteni a nyelvek némelyikét. Der Zlameyan állítólag démonokkal keresztezett orkokat hoz létre mágiával, ezek már félelmetesen okosak is tudnak lenni...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Modan ·
Te ez szerintem egész jó kis komikum, az alap 5let jó kicsit furán sikerült megvalósitani.
Én ott borultam le a székről amikor Malfoy : "mi vagyunk a halálfalók"

peggycica ·
Cuki novellácska.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: